91. Tys mi znásilnil syna?!

1.1K 96 12
                                    

Když čtveřice ninjů dorazila na rozlehlou mýtinku, stanuli před Hokage. Opodál stál Kakashi s Jiraiyou a mezi nimi svázaný Orochimaru se zablokovanou chakrou, o kterou se postarala Tsunade. Pro všechny případy neměl svázané jenom ruce, ale i oči. A pár metrů od nich stála Sakura se Shizune, které hlídaly dva obětní ninji, na kterých se provede Edo Tensei.

V Narutovi se vzedmula obrovská vlna vzteku a nejraději by po něm rovnou skočil a rozsekal jeho odporné bledé tělo na miniaturní kousíčky.

,,Můžeme začít?" přistoupila k nim Tsunade.

Všichni přikývli.

,,Dobře tedy. Itachi, Deidaro, vyměňte si pozice s Kakashim a Jiraiyou," přikázala jim a přitom mávla na Sakuru se Shizune, aby přivedly dva ninji.

˚•˚•˚

Když každý zaujal své nové pozice, Tsunade kývla na Kakashiho a Jiraiyu. Ti ihned začali tvořit pečetě tygra, hada, psa a draka.

Naruto jenom s očima dokořán zíral, jak tu najednou, místo cizích ninjů stojí jeho přivolaná matka s otcem. Do očí se mu nahrnuly slzy a popotáhnul. To bylo poprvé, co je viděl jinak, než na fotce. Jinou možnost ani vlastně neměl.

,,N-Naruto?" vydechla překvapeně Kushina, že po šestnácti dlouhých letech vidí svého syna.

Jmenovaný nečekal už ani sekundu a vrhnul se své matce do rozpřažené náruče. Nahromadila se v něm najednou takový vlna smutku a dětské lásky, kterou nemohl vyventilovat jinak, než tím, že svou drahocenou matku poprvé pořádně objal a stisknul v náručí.

,,Mami," fňuknul a zabořil si hlavu do jejího ramene.

,,Zlatíčko," zamumlala se slzami na krajíčku rudovlasá žena a objala ho kolem beder.

Obličej schovala do jeho blonďatých rozčepýřených vlasů a jemně s ním kolébala.

Minato na ně celou dobu zíral s úsměvem na tváři, než se odhodlal k ním konečně přistoupit a oba sevřít v náručí.

,,Tati," vzlyknul blonďák, tolik mu podobný.

,,Co se děje? Proč tu jsme?" zajímala se Kushina.

,,Ty jsi... Omega?" vydechl překvapeně Minato, když se mu do nosu dostaly feromony jeho syna.

,,To... Je na dlouhý povídání... Ale... Máme tu problém a já... My vás potřebujeme," zamumlal Naruto a konečně pustil svou mámu z objetí, aby se mohl zadívat do její tváře.

Ta se na něj dívala fialkovýma očima a rukou jej pohladila po hebké tváři.

,,Páni... Už jsi tak velký," usmívala se na něj a do očí se jí pomalu vkrádaly slzy.

Do Narutovy tváře se její pohlazení doslova vrývalo. Užíval si ho. Poprvé v životě cítil dotek svojí matky a mohl si ho pamatovat až do konce života.

Jiraiya s Tsunade si odkašlali, aby na sebe konečně upoutali pozornost. Sice tuhle rodinnou idylku nechtěli rušit, ale nebylo nazbyt. Museli začít jednat.

Hokage mávla na Itachiho s Deidarou, aby k nim přivedli Orochimara a po cestě mu stáhli látku, která zakrývala jeho oči.

Když černovlasý nukenin poprvé spatřil před kým vším stojí, musel se slizce ušklíbnout.

,,Och, jak milé shromáždění, tohle," zasmál se a olízl si dlouhým jazykem rty, ,,Jsem neskutečně poctěn, že jste mě přizvali k tomuto rodinnému setkání,"

,,Co tu dělá?" zamračila se Kushina a sledovala černého sannina.

,,Myslím, že už byste nám mohli říct, co se tu děje," řekl nakonec Minato a pořád nespouštěl modré oči podbarvené mrtvolnou černotou ze svého syna.

Tolik vyrostl. A dospěl. Nikdy by nevěřil, že mu bude tolik podobný.

,,J-já," zakoktal se Naruto a pohladil si značku na svém krku.

Kushina i Minato se zamračili. Začínalo jim to pomalu docházet.

,,Neříkej mi, že," vydechla vystrašeně rudovlasá žena a sevřela pěsti.

,,Nebylo to z mojí vůle!" vykřikl na obranu Naruto, ,,Unesl mě a... A..." zrudnul.

První setkání po šestnácti letech s matkou a hned tu má mluvit o tom, že byl znásilněný?

Kushina nepotřebovala vědět víc. Její fialové, jindy nadšením a radostí zářící oči, se nebezpečně zmatnily. Bělmo, které bylo jindy bílé, ale díky Edo Tensei se změnilo do černé, se snad ještě více ztmavilo. Tohle byl opravdu pohled, který naháněl husí kůži. Svraštila obočí a zaťala zuby. Úsečným pohledem se podívala na zajmutého sannina. Na čele jí vyskočila obrovská pulzující žíla, která velmi dobře konkurovala žíle, která obvykle vyskočila naštvané Sakuře nebo Tsunade.

,,Ty," zašeptala zhrublým temným hlasem, který každému přítomnému nahnal strach.

I Minatovi. Ten jenom nasucho polknul.

,,Ty si znásilnil a označil mého syna?!" zařvala vztekle.

Orochimaru, sledující její přemírou zlosti stažený obličej, snad poprvé ve svém poměrně dlouhém životě ucítil něco, čemu se říkalo strach. A rozhodně se mu to nelíbilo.

Stačila jenom setina sekundy na to, aby k němu žena přiskočila a vrazila mu tak silnou ránu do obličeje, že ,,nebohý" Orochimaru se pod tou nehoráznou mírou vzteku naštvané Kushiny, vytrhnul z rukou Itachiho a Deidary a proletěl se několik desítek metrů vzduchem.

Kushina zrychleně dýchala.

,,Za tohle tě zabiju!" vykřikla a chtěla se hnát za ním, ale Minato jí pohotově chytil za ruku, ač se bál, že další ránu schytá on.

Horkokrevnosti jeho ženy nemohl nikdo konkurovat.

,,Mami, počkej!" předstoupil před ní Naruto, ,,Nech si to nejdřív všechno vysvětlit!"

Kushin výraz na okamžik lehce zjihnul, když se před ní zase zjevil její syn.

,,Tak šup, sem s tím, protože až ho sem tamti dva přivedou, rozdupu mu hlavu na kaši," slibovala, i když věděla, že by tím bohužel zapříčinila smrt svého syna.

Naruto nasucho polknul. Uznal, že z té ženské jde vážně strach. Tohle byla alfa se vším všudy.

˚•˚•˚

Trvalo několik minut, než jim Tsunade s Narutem vysvětlili plán jeho záchrany.

Kushina s Minatem stáli blízko svého syna a rudovlasá žena jej držela za ruku. Její dotyk nebyl Narutovi vůbec nepříjemný, jako například ten Sasukeho. Ona byla jeho matka. To bylo něco jiného.

,,Já jsem věděla, že tu lišku podšitou nakonec zvládneš," mrkla na něj spiklenecky žena s úsměvem.

,,Procházka růžovou zahradou to nebyla," zazubil se Naruto a podrbal se na hlavě.

,,Takže souhlasíte?" zajímala se Tsunade a sledovala dva již dávno mrtvé výborné ninji, kteří sem byli vtáhnuti z posmrtného života.

,,Nejsem dvakrát nadšená z toho, že uvidím svého syna umírat, ale on to zvládne," přikývla Kushina.

,,Jdeme do toho," usmál se Minato a poplácal syna po zádech.

Naruto na pár sekund znejistěl. Trochu se roztřásl nervozitou. Jestli to nezvládne, i když mu tu všichni věří, vidí všechny tyhle lidi naposledy. 

Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat