Pár dnů na to, se ninjové dostali rychlým putováním ke Konoze. Deidara s Itachim použili jutsu na přeměnu jejich vzhledu. Pro všechny případy se k budově Hokage dostali nepozorovaně po střechách budov. Nechtěli nic podceňovat a způsobovat nepříjemný rozruch, kdyby nějaký zkušenější ninja rozpoznal jejich chakru nebo maskovací jutsu.
˚•˚•˚
Tsunade z celého stolu smetla všechny kupy papírů, které se se zašustěním rozlétly po celé kalendáři. Na dubovou desku rozmístila obrovskou mapu celého jejich světa a významně se podívala na přeměněného Deidaru a Itachiho. Podávala jim tlustý červený fix, kterého se chopil černovlasý nukenin.
Přistoupil k mapě a zamračeně se na ní zahleděl.
,,Orochimaru má úkryty v Bambusové, Cedrové, Řemeslnické, Travnaté, Vířivé, Deštné, Mlžné, Zvučné a Zámkové. Dva úkryty v Zemi Bažin, v Zemi Dřeva a v Nano Zemi. Tři úkryty v Údolní zemi a Říční zemi. Mezi jeho nejhlavnější úkryty, kde má obrovské laboratoře plné svých pokusných králíků, patří Pohřební hory, Les kostí a Dračí jeskyně." mluvil a kroužkoval.
,,To je víc, než jsem si původně myslela," mračila se Tsunade.
,,A další přibývají," vložil se do toho Deidara, ,,Kdykoliv vytvoří nový úkryt, dává vědět Peinovy, který to pak po nějakém čase sdělí i nám."
Itachi přikývnul na souhlas.
,,Fajn. Shizune, sežeň mi všechny volné ANBU, Jouniny a členy Rootu." přikázala hnědovlasé ženě.
,,Ano, Tsunade-sama," přikývla a zmizela za dveřmi.
Tsunade stočila pohled opět na skupinku ninjů.
,,Jaký je váš důvod ochotné spolupráce s námi?" zajímala se, protože jí bylo téměř jasné, že to není jen tak.
,,To je trochu soukromé a osobní," vložil se do toho zamračeně i Sasuke a očkem se zadíval na Naruta, který nevypadal zrovna ve své kůži.
,,Ino, Shikamaru a Kibo, děkuji za splněnou misi, můžete odejít," vyzvala tři ninji, kteří všechno tiše a lehce zpovzdálí sledovali.
Ti jenom s povzdechem, že se žádné detaily nedozví, přikývli a opustili Hokageho kancelář.
,,Tak mluvte," vyzvala je zvědavě.
,,Jsem... Těhotnej," polknul Naruto.
Tsunade by možná vypískla radostí, kdyby neviděla, jak se všichni tváří. Zamračila se a přes páteř jí projelo nepříjemné zamrazení.
,,S... Ním," vydechnul Naruto a sklopil pohled do země.
,,Abych to uvedla na pravou míru," odkašlala si Sakura, aby na sebe upoutala pozornost, ,,Naruto byl těhotný už předtím... Jenže, když se spářil s Orochimarem, otěhotněl s ním. Ten plod... I když byl mladší, zabil ten starší. Je obalen nějakou zvláštní temnou chakrou, kterou je nejspíš ovlivněný i Kyuubi," dodala.
Blonďatá postarší dáma se mračila čím dál víc.
,,Jak to víš o Kyuubim?" zeptala se.
,,Dřív... Dřív jsme se dost bavili, teď nemá zájem. Je dost podrážděný a přijde mi, že je unavený. Když jsem ho několikrát chtěl vypustit, neměl zájem." řekl Naruto a upřímně se o svého démona bál.
,,Jdeme do nemocnice," rozhodla Hokage.
˚•˚•˚
Tsunade vraštila obočí a čelo, na kterém se objevily dlouhé a hluboké vrásky, že si byl Naruto jistý, že u ní nikdy podobný obličej neviděl, když přejížděla nad jeho odhaleným bříškem rukama obalenýma zelenou chakrou.
,,Ten plod roste nezvykle rychle," konstatovala zadumaně, což zapříčinilo neklid nejenom Naruta, ale i všech ostatních v místnosti.
,,Tak se ho zbavte," zamručel nešťastně Naruto.
Blondýnka stáhla ruce a kývla mu, aby se oblékl. S tichým povzdychem se posadil na točitou židli a složila ruce do klína.
,,To nebude nejspíš tak jednoduché, jak si myslíš... Tohle je dost velká komplikace v našem plánu," odvětila nespokojeně.
,,Jak jako komplikace? To nemůže jít normálně na potrat? A... Co ten první mrtvý plod? Nemůže mu to nějak ublížit, když je pořád v něm?" ozval se Sasuke a přešel k lůžku, kde chytnul Naruta za ruku.
Propletl s ním prsty a jemně se na něj usmál, aby jej trochu povzbudil. Viděl na něm, jak je vystrašený a on na tom nebyl taky nejlíp.
,,Ten, první plod," vydechla Tsunade, ,,Už neexistuje,"
,,Neexistuje?" povytáhli zmateně všichni přítomní v ošetřovně obočí.
,,Ne... Neexistuje... Ta chakra, obalující Orochimarův plod jej zničila. Naprosto. Nezbylo po něm nic. Nejspíš to bylo něco jako obranný mechanismus, abychom nezasahovali do Narutova těla."
,,Tak proč nemůžu podstoupit normální potrat?" zamračil se Naruto a tiskl Sasukeho ruku tak silně, že černovlásek lehce bolestně syknul.
Naruto se na něj omluvně pousmál a stisk nepatrně povolil.
,,Chakra je napojena na Narutovo srdce. Další obranný mechanismus. Jakmile bychom chtěli plod vyjmout z jeho těla, zemřel by, jelikož by se zpřetrhala chakrová vlákna. Vypadá to trochu jako Orochimarova pojistka, aby Naruto jeho dítě donosil až do konce." sklopila na chvíli zaraženě pohled do země.
Tohle vážně nebylo moc dobré. Všichni si teď musí neuvěřitelně pospíšit. Jak Kakashi a Jiraiya s technikou Edo Tensei, tak poté i vyslané jednotky, aby Orochimara co nejdříve dopadli, než bude pozdě.
,,Chakra napadá i Kyuubiho. Vysává z něj proti jeho vůli sílu, aby plod mohl prospívat a růst nepřiměřeně rychle, což znamená... Když si to vezmeme laicky... Normální těhotenství žen, i v našem případě omeg, trvá devět měsíců plus minus. Jenže tvůj plod nám roste téměř dvojnásobnou rychlostí, což znamená, že čas tvého těhotenství bude dvakrát kratší."
Narutovi se udělalo mdlo. Zvedl se mu žaludek a na chvíli se mu zastavil i dech.
,,Takže máme čtyři a půl měsíce?" vydechla Sakura.
,,Počítejmě spíše čtyři. Naruto už je nějakou dobu těhotný a jeho plod má nyní délku jakou by měl mít v prvním měsíci těhotenství, jenže je těhotný necelých čtrnáct dní."
,,Co teď?" zamumlal krátkovlasý blonďáček.
,,Teď se musí všechno zrychlit. Extrémně. Dnes vyšlu všechny jednotky, aby pročesali všechny úkryty, které nám Itachi vyznačil. Kakashiho a Jiraiyu popoženu v tréninku-"
,,V jakém tréninku?" zajímal se starší Uchiha.
,,Edo Tensei,"
,,Pomůžu jim. Něco málo jsem si o tom zjišťoval a měl jsem i možnost o tom s Orochimarem hovořit před dlouhou dobou."
,,Výborně," pousmála se Tsunade a přikývla, ,,Pošlu tě pak rovnou za nimi. Ty," podívala se na Naruta, ,,Budeš u Sasukeho, on na tebe bude dávat pozor. Nevíme, co můžeme od toho plodu očekávat, takže jestli nastane jakákoliv komplikace, ať už by to měla být i blbá bolest hlavy, nastoupíš okamžitě sem."
ČTEŠ
Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓
FanfictionKaždým rokem, ve stejnou dobu, dostanou ninjové, kterým dovršilo patnácti let svitek, který je zařadí do vrstev společnosti. Jak se se svým zařazením popere tvrdohlavý a horkokrevný ninja Uzumaki Naruto, jehož svitek obsahuje zařazení tam, kam stejn...