,,Nemusím ti nic říkat a laskavě ze mě slez," zamručel nespokojeně Naruto a zavrtěl se na zemi.
Naprosto neúmyslně a nechtěně se otřel svým skoro plně ztopořeným rozkrokem o Sasukeho klín a musel přidušeně zasténat.
Sasukeho tváří prolétnul úšklebek. Sklonil se k blonďáčkově uchu.
,,Tady je někdo ale pořád nadržený... Copak tě ta tvoje alfa nedokáže pořádně uspokojit, hm? To je potom ale špatná alfa, nemyslíš?"
,,D-do-káže mě uspo-kojit víc, než d-dobře," zasténal Naruto a tentokrát se schválně otřel o mladíkův rozkrok.
To tření mu přinášelo neskonalou úlevu. Potřeboval nějaký dotyk. Jakýkoliv. I když to mělo být jenom takhle.
,,V tom případě by ale tvoje choutky měly být utlumené, nemám snad pravdu?" uchechtnul se černovlásek a přimhouřil vzrušeně černé hloubky.
,,Mmh... K-když ze mě... Slezeš... Nebudu se tu muset... O tebe otírat," zamručel Naruto a pevně se držel tenkých nitek svého sebeovládání.
Tentokrát to bylo pro něj mnohem horší. Kyuubi byl kdovíkde a on nebyl schopný si ani vzpomenout na přivolávací techniku, kterou by ho k sobě dostal zpět. Až teď dal té zpropadené lišce za pravdu, když mu tloukla do hlavy, že jejich rozdělení není dobrý nápad.
,,A co když přesně to chci?" ušklíbnul se Sasuke.
Už jenom vědomí toho, že by Naruto svou údajnou alfu podvedl ho lehce rozveselila a dodávala mu jisté sebevědomí a naději, že to mezi nimi až tak vážné nebude. Cítil z Naruta tu touhu, kterou po něm prahnul. Cítil z něj, že by byl nejraději, kdyby ho tu ošukal přímo na místně a zbavil ho tak toho šíleného vzrušení. I když říkal něco jiného, jeho tělo mluvilo za vše.
,,Seš prase, Sasuke... Já... Tě ne-chci," zamručel Uzumaki a přes stisknuté rty mu unikl vzrušený sten, když se tentokrát proti jeho klínu pohnul ten Sasukeho.
,,Ne? Takže ten stožár co mě píchá do rozkroku jsou snad tvoje klíče od pokoje?" pozdvihnul obočí.
,,Jsou... To jenom pudy, Sasuke... Ň-nic... Víc," vydechnul druhý.
Černovlasý mladík se nad ním nakláněl a hleděl mu do vzrušením stažené tváře. Cestou sem si všimnul, že kousek od tohohle místa, kde se potkali, je polorozpadlá a zřejmě neobývaná chajda. Netušil, jak to sice vypadá vevnitř, ale cokoliv bylo lepší, než si to tady rozdávat na tvrdé hliněné zemi plné popadaných větviček a listí.
,,Kousek odtud je chatka," řekl mu.
Narutovy pomněnky se rozšířily překvapením.
,,Nemy-slíš snad... Že tam s tebou půjdu?" vydechnul Naruto.
,,Jeden sex... Nic víc po tobě nechci... Jeden sex a... Nechám tě být... Už navždycky," pronesl Sasuke vážným hlasem.
Blonďáček se na něj překvapeně podíval.
,To myslí jako vážně?'
,,Kolem tebe je určitě... Spousta nadrženejch omeg, který můžeš ošukat... Proč zrovna já?" procedil skrze zuby.
,,Protože nikoho jinýho nechci," odvětil tiše zastřeným hlasem starší mladík a konečně uchvátil jeho rty do vroucného polibku, ze kterého se oběma zamotala hlava.
˚•˚•˚
Polorozpadlá chatka, kterou měl Sasuke na mysli, však neměla plnit účel k páření se, nýbrž to měl být bezprostřední tajný úkryt pro předávání šifrovaných zpráv, kde se vyskytoval svitek, jenž měl Peinovi donést Itachi s Deidarou.
ČTEŠ
Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓
FanfictionKaždým rokem, ve stejnou dobu, dostanou ninjové, kterým dovršilo patnácti let svitek, který je zařadí do vrstev společnosti. Jak se se svým zařazením popere tvrdohlavý a horkokrevný ninja Uzumaki Naruto, jehož svitek obsahuje zařazení tam, kam stejn...