32. Je to vaše podstata

1.5K 108 25
                                    

Po návštěvě Hokage se Sasuke stavil u Naruta doma, aby v rychlém momentu pobral několik jeho věcí. Netušil, jak dlouho mu potrvá heat, takže vzal pro jistotu víc věcí, aby se nemusel zase vracet.

Spěchal, aby u něj byl co nejdříve. Za prvé z toho důvodu, aby náhodou někdo neucítil omegu v jeho domě bez něj a za druhé, aby si Naruto tohle ,,bydlení“ jen tak rychle nerozmyslel.

˚•˚•˚

,Ty jo, několikrát sis vrznul a už se sem stěhuješ?‘ ozval se Kyuubi v blonďáčkově mysli, když byl Sasuke už nějakou chvíli pryč.

,,Sklapni, Kyuubi! Nestěhuju se sem! Budu tady jenom přes svůj heat!“ vyprsknul pohoršeně Naruto, opět celý zrudlý.

Netušil, že ta liška v něm umí tak perverzně mluvit.

,Nevěříš mi snad, že tě ochráním? Copak jsem ti to s Inuzukou nepředvedl?‘ zeptal se ho poměrně uraženým hlasem.

,,Věřím ti, ale,“

Naruto nechal větu nedokončenou, jelikož se zadrhl. Jaké vlastně ale?

,No?‘ pobídla ho liška zvědavě dál.

,,Mám se Sasukem ještě pár nevyřešených věcí,“ prohodil nakonec blonďák.

,Jo? A jaký? Chceš si snad naprcat do zásoby, než odsud odejdeme?‘

Naruto už se vztekle nadechoval k odpovědi, když v tom bouchly domovní dveře.

,,Jsem tady!“ ozval se známý hlas, který rozvibroval každičký nerv v mladíkově těle.

Blonďák se přihnal do chodby.

,,Proč si tak rudý? Stalo se něco?“ všimnul si ihned Sasuke podivné barvy v Narutově tváři.

,,E-eh, n-no, já… To je jedno,“ zavrtěl rychle hlavou a sklopil pohled k zemi.

Sasuke se si ho chvíli měřil zkoumavým pohledem.

,,Pojď, ukážu ti tvůj pokoj. Jak tě znám, nejspíš by si nesouhlasil, abychom sdíleli stejnou ložnici.“ zamumlal a prosmýkl se kolem něj.

˚•˚•˚

Sasuke nechal Naruta o samotě, aby si v klidu vybalil věci, které mu donesl.

Naruto se poté sesunul na postel a složil ruce do klína.

,Co to na mě hraje sakra?‘ pomyslel si.

,Proč myslíš, že na tebe něco hraje?‘ ozval se hnedka Kyuubi, až se Naruto lekl.

Rozhodně se nestávalo tak často, aby s ním Kyuubi sám od sebe navazoval nějakou konverzaci.

,Tobě se nezdá divnej?‘ zeptal se ho, ,Vždycky mě ignoroval. Byl jsem pro něj jenom vzduch. A teď? Pořád opakuje, jak mě musí chránit a jak nechce, abych byl v bezpečí. Tohle není Sasuke, kterýho znám.‘

,Je ovlivněn svojí podstatou. To se stává. Občas tvoje podstata změní tvůj charakter. Přirozeně ho lákáš a on si tě přirozeně chce přivlastnit, proto se k tobě chová tak, aby se ti zalíbil.‘

To Naruta lehce zmátlo.

,Takže… Mi chceš jako říct, že kdyby tohle imbecilní kategorizování lidí neexistovalo, choval by se ke mně pořád stejně?‘

,Pokud by k tobě nic necítil, tak ano,‘

,Takže… Až odejdeme… Bude tohle dělat i u jiné omegy, která mu bude vonět?‘

Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat