18. Další konfrontace se Sasukem

1.3K 116 39
                                    

Naruto se po dalším nasycení jeho nejoblíbenějšího jídla a příjemném popovídání se svým bývalým senseiem, vydal nakonec k místu, kde měl jeho tým trénovat. Nikdo tam však už nebyl.

,Že by Kakashi skončil trénink dřív? To by mu bylo podobný,' pomyslel si blonďák a otočil se na patě.

Málem vyletěl z kůže, když za sebou spatřil zamračeného Uchihu.

,,Kde jsi jako byl?!" vyjel na něj.

,,C-co?" Naruto povytáhl překvapeně obočí.

,,Kde jsi byl! Hledali jsme tě u Tsunade, ale ta nám řekla, že jsi od ní odešel už před třema hodinama!"

,,Uhm, š-šel jsem na ramen a-a pak," zakoktal se Naruto, ale pak se zamračil a vzpamatoval, ,,Nemusím se ti vůbec obhajovat, ttebayo!"

Sasuke se k němu nahnul a očichal si ho. Zúžily se mu oči.

,,Cítím nějakou alfu," zavrčel vztekle.

Opět se v jeho těle vzedmul už dobře známý pocit žárlivosti, který ještě doprovodný pach další alfy podtrhoval. Vztekle zatnul pěsti.

,,T-to... T-to je Jiraiya! Přisednul si ke mně v Ichi-raku," polknul blonďák a přivřel oči nad tou příjemnou blízkostí.

,,V Ichiraku jsi nebyl, nelži mi," přeměřil si ho Sasuke zamračeným pohledem.

,,B-byl! A-ale pak jsem šel za Irukou!" vyjekl Naruto a rozmáchnul rukama, ,,A přestaň mě tu laskavě vyslýchat! Nemusím se ti zpovídat!"

,,Co jsi řešil s Irukou?"

,,Do toho ti nic není!" vyhrknul blonďák a chtěl kolem něj projít.

Nechtěl se tu veřejně dohadovat a tropit nějakou scénu, která by mohla pobavit procházející čumily a už vůbec se nechtěl dohadovat se Sasukem.

Jenže Uchiha byl nejspíš asi jiného názoru. Vymrštil ruku a chytnul Naruta za paži, aby ho tak zastavil v jeho zbabělém úprku.

,,Au!" syknul blonďák a zamračil se na něj, ,,Pusť mě!"

,,Co jsi řešil s Irukou? A... Co ti chtěla Tsunade?"

,,Do toho ti nic není! To je soukromý! A dej mi už sakra pokoj, Sasuke!" vytrhnul se mu vztekle.

Sasuke začínal být vytočený. Proč mu to tají? Nechtěl, aby před ním měl Naruto nějaké tajnosti.

,,Vyklop to," trval si na svém a vztekle se mu blýskalo v temným tůních.

,,Ani mě nehne, Sasuke. To je moje věc a ty do toho nemáš co strkat nos!"

,,Jak do toho nemůžu strkat nos, když se to týká mě?!" vyjel na něj vztekle.

Až potom zjistil, že se vlastně prozradil.

Se Sakurou a Kakashim se nakonec rozhodli po dvou hodinách trénink ukončit, protože se stejně na jeho průběh pořádně nesoustředili a rozhodli se zajít za Tsunade a vyzjistit, jestli tam Naruto ještě je.

Bylo jim jednoduše oznámeno, že od ní odešel asi po půl hodině dost vytočený. Hokage se totiž rozdhodně netajila tím, co s vytočeným blonďákem probírala.

Naruto se na něj překvapeně podíval.

,,Jak víš, že se to týká tebe?"

Sasuke uhnul pohledem.

,,Mluv!"

,,Tsunade nám řekla, o čem jste se bavili,"

,,Tak proč to ze mě taháš, když to víš?!"

Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat