Gaara překvapeně hleděl na svého blonďatého přítele, který byl rudý jak rak a nervózně sebou šil na židli. Tahle žádost ho opravdu překvapila. Ale mile.
,,Jsi... Si tím jistý?" polknul a chtěl se raději přesvědčit o tom, zda se mu to všechno jenom nezdá.
Naruto rychle pokýval hlavou nahoru a dolů.
,,J-jsem, a-ale... Pochopím, když to nebudeš ch-tít udělat,"
,,Ne, ne, ne! Já... Udělám to rád!"
Gaara by si nejraději v duchu vlepil pár facek za to, jak moc nedočkavě a nadšeně to vyhrknul. Neměl by dávat najevo to, že ho to vlastně na jednu stranu už vzrušilo. Uzumakimu se mu vlastně vždycky líbil. Byl to nádherný mladík s úžasnýma očima, úsměvem, postavou i charakterem. I když s trošku pomalejším myšlením, ale to bylo spíš takové roztomilé. A když se před pár dny na sklence s ním a se sourozenci dozvěděl, že je omega, příjemně ho zavibrovalo v podbřišku.
Blonďáček se na něj vděčně podíval.
,,Ale... Jen mi řekni, proč to po mě chceš?" zajímalo rudovlasého Kazekageho.
,,N-no... Chci zjistit, jestli... Jestli mě dokáže někdo uspokojit stejně tak dobře, nebo ještě líp, než Sasuke... Kyuubi totiž něco říká o spříznění a tomu já prostě nevěřím," řekl mu popravdě, už trochu uvolněnějším hlasem.
Nervozita už konečně pomalu opadávalo, když se na jeho prosbu přikývlo. Hodně se mu ulevilo. Netušil, jak by se nejspíš cítil, kdyby ho Gaara odmítnul. Nejspíš by ještě dnes s Jyraiyou vypadli z vesnice a on by se před svým rudovlasým kamarádem hodně dlouho neukázal.
˚•˚•˚
,,Seš si jistej, že jsme zahnuli správně?" zajímal se blonďatý nukenin svého partnera pro tuto misi a rozhlížel se všude kolem sebe.
,,Snad umím číst v mapě, ne?!" vyhrknul Itachi a lehce se zamračil.
Nesnášel, když ho někdo podceňoval. Obzvlášť on.
,,Co ti je?" otočil se na něj Deidara s pozdvihnutým obočím.
Itachi mu přišel nějaký víc nervózní a nepříjemný, než obvykle.
,,Nic. Co by mi mělo jako bejt?"
,,Jseš podrážděnej... Nemá ti teď náhodou někdy přijít říje?"
Itachi po něm šlehnul pohledem. Vážně to je na něm tolik poznat? Byl alfou už pět let a jeho cyklus se brzy sjednotil. Bylo tak velmi lehké určit, kdy se z něj stane opravdu nadržený Uchiha nebrající si servítky.
,,A?" pozdvihl obočí.
Deidara se spiklenecky ušklíbnul. V jeho modrém průzračném oku, nezakrytém dlouhou blonďatou ofinou se krátce nadrženě zablesklo. Nijak to však nekomentoval. Pokračoval sjednoceným krokem vedle něj dál.
Pein jim uložil za úkol donést jakýsi tajný svitek, který se nacházel kousek od Písečné vesnice. Měl být ukrytý na místě, které bylo zakroužkované v mapě. Nechal jej tam ninja, který s Akatsuki potajmu spolupracoval a vyzvídal pro ně všechny potřebné informace.
˚•˚•˚
- O několik dnů později -
Blonďáka ráno probudil pocit známé horkosti v těle. Konečky prstů jej brněly a on si z toho počínajícího vzrušení musel skousnout spodní ret.
,Je to tady,' pomyslel si se skoro až přemrštěnou radostí.
,Hlavně se nezblázni, jo?' protočil Kyuubi očima.
,,Sklapni, Kyuubi, jo?!" prsknul Naruto a odkryl ze sebe prudce přikrývku.
Bylo nejspíše ještě hodně brzy ráno, jelikož když se jeho zrak upřel k oknu, uviděl, jak se slunce teprve pomalu přehupuje přes obzor.
,Myslíš... Že mám jít k němu?' promluvil v duchu ke svému rozhodně ne příliš nadšenému společníkovi.
,V prvé řadě si myslím, že tohle rozhodně není dobrý nápad,' zamručel nespokojeně devítiocasý démon.
Pořád se tak nějak nesmířil s tím, že ho tenhle tvrdohlavý kluk nechce poslechnout, a nechce si brát jeho rady k srdci.
,,Proč se k tomu pořád stavíš tak negativně?" zamumlal potichu blonďák a natáhnul se do šuplíku pro límec, který si bezpečně přidělal na krk.
Hned se najednou cítil mnohem líp.
,Nestavím se k tomu negativně. Kdybych se k tomu stavil negativně, poznal bys to.'
,Tak jak se k tomu teda stavíš? Pozitivně asi těžko."
,Neutrálně,'
,To vypadá taky jinak,'
,Prostě se mi to nelíbí a tečka,'
,A co se ti na tom jako nelíbí? Nebyl si to ty, kdo mě před víc jak půl rokem přemlouval ať si jdu zašukat?'
,To sice jo, ale to si byl v Konoze a Uchiha byl po ruce,'
,Musíš ho sem pořád tahat?!'
,Jistě, dokud nedostaneš rozum,'
,Kyuubi! Na tohle já nemám čas! Jsem nadrženej k prasknutí a debaty o Sasukem tomu moc nepřidávají!'
,Cha! Myslíš na něj! Já to věděl! Nemůžeš ho dostat z hlavy, có?'
,Nemůžu dostat z hlavy ani tebe!'
Pak Narutovi najednou blesklo.
,,Kuchiyose no Jutsu!"
S tichým puf se před ním objevila zmenšený Kyuubi.
,,No," promnul si dlaně, ,,To už je lepší," zazubil se blonďák a dal ruce v bok.
Změřil si lišku pohledem.
,,Pořád si myslím, že to není dobrý nápad," zabručelo stvořeníčko s devíti ocasy.
Naruto protočil očima.
,,Nebudu o tom už debatovat, Kyuubi. Budeš tady nebo chceš pustit ven?"
,,Fakt si myslíš, že chci poslouchat to, jak neumíš krotit svoji nevymáchanou pusu? Hraješ si na slušňáčka, ale když tě někdo projí-"
,,Sklapni!" vyjeknul Naruto zrudlý studem a přiskočil ke dveřím pokoje, které otevřel.
Ukázal ven.
,,Vchodový si dokážeš otevřít sám, ne? Na to seš vychcanej dost," zamručel.
Páni, upřímně mě dost překvapilo, jak se tu dělíte na dva tábory, co chtějí GaaNaru a druzí nikoliv :D Bohužel vás některé budu teda muset zklamat, no :D Ale zároveň se budu nejspíš bát další vaší reakce na to, co jsem si pro to naše milované pako připravila dál :D
Děkuju za všechny vaše votes a komentáře! <3 Jste nejlepší a moc si vás všech strašně cením! ^.^
ČTEŠ
Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓
FanficKaždým rokem, ve stejnou dobu, dostanou ninjové, kterým dovršilo patnácti let svitek, který je zařadí do vrstev společnosti. Jak se se svým zařazením popere tvrdohlavý a horkokrevný ninja Uzumaki Naruto, jehož svitek obsahuje zařazení tam, kam stejn...