16. Špatné zprávy

1.2K 118 40
                                    

Druhý den se tým sedm sešel na stejném místě jako předchozí den. Avšak mezi nimi vládla poněkud hustější atmosféra, než obvykle, respektive tedy hlavně mezi Sasukem a Narutem, které si všimla dokonce i Sakura.

,,Děje se něco kluci?" zeptala se a těkala z jednoho na druhého pohledem.

,,Ne," odpověděli oba dva unisono a každý hleděl naprosto jiným směrem.

Sakura samozřejmě poznala, že oba dva lžou. Jenže nemohla vyzvídat. Když se ti dva zařekli v tom, že nic neřeknou, splnili to. Dokonce i Naruto dokázal držet jazyk za zuby, i když by to od něj nikdo nečekal.

˚•˚•˚

Čekání na Kakashiho se tentokrát vleklo jako smrad. Jindy se Naruto snažil se Sakurou a párkrát i se Sasukem zapříst hovor, aby si to čekání nějak zkrátil, ale teď byl zticha a se zavřenýma očima seděl na zemi kousek od nich a opíral se zády o kmen stromu.

Sakura stála opodál a přešlapovala nervózně na místě. Cítila to podivné napětí a nedokázala si to vysvětlit. Muselo se mezi nimi něco stát, tomu pevně věřila, jenže když ani jeden se neměl k hovoru, nemohla zjistit, co to něco bylo.

Sasuke stál úplně mimo ně. Opíral se zády o konstrukci mostu, u kterého se vždycky scházeli, a skoro nepřítomně hleděl před sebe. Pořád si v hlavě přehrával ten včerejší rozhovor s Narutem, který mu nedal spát, ani když se snažil sebevíc.

˚•˚•˚

Kakashi se objevil se svým obvyklým dvouhodinovým zpožděním. Nikdo za ta léta doteď nepochopil, proč si s nimi dává sraz tak brzo, když stejně musí vědět, že dorazí pozdě.

,,Nazdar mládeži," přivítal je svým obvyklým pozdravem, ,,Naruto, máš se dostavit za Hokage-sama," podíval se na blonďáteho ninju, který se právě zvedl ze země a oprašoval ze svých svítivých oranžových kalhot neviditelná smítka bordelu.

,,Uh, jen jako já?" vydechl a v duchu přemítal nad tím, že poslední dobou neudělal nějaký velký průser, aby musel na kobereček k Tsunade.

,,Jo, jen ty," přikývnul a otočil se na Sakuru a Sasukeho, ,,pro vás dva jsem si připravil kratší trénink na zahřátí," prohodil.

,,Fajn, tak teda... Se zatím mějte," zamumlal blondýnek, mávnul na pozdrav a pomalu se loudal pryč s pocitem, že dvě černé oči mu svým uhrančivým pohledem propalují díru do zad.

- O pár minut později -

,,Chtěla jste se mnou mluvit, bá-chan?" zeptal se Naruto, když vstoupil po vyzvání do prostorné kanceláře.

,,Ano Naruto, posaď se," přikývla s mírným úsměvem na rtech a nabídla mu židli před sebou.

Blonďák k ní nervózně přistoupil a posadil se na ní. Těkal pohledem po místnosti, než zabloudil ke dvěma oříškovým očím, které ho pečlivě pozorovaly.

,,Mám pro tebe bohužel špatnou zprávu, Naruto," začala.

Jmenovaný se na ní překvapeně a zvědavě podíval. Špatných zpráv za svůj život slyšel už spoustu. Horší, než to všechno, co se mu stalo, už to být nemůže.

,,Nemůžeme vynalézt žádná supresiva, která by potlačila tvoje hárání," vydechla.

Naruto chvíli mlčel a vstřebával její slova.

,,No," zasmál se krátce, ,,čekal jsem teda něco mnohem horšího, bá-chan, než je tohle. No tak to prostě budu prožívat no, co se dá dělat." mykl rameny.

,,Musíš si najít alfu,"

Tak tahle věta ho málem sesadila z židle.

,,Cože?!" vyjekl.

,,Musíš si najít alfu, pro své vlastní bezpečí. Jedině ona tě pak dokáže zkrotit a ukojit tvůj sexuální apetit."

,,No tak to teda ne!" zavrtěl rozhodně hlavou, ,,Já se vázat rozhodně s nikým nebudu!"

,,Naruto, pochop, nikdy svoje hárání nedostaneš pod kontrolu, když nebudeš nadopovaný prášky. Kdyby v tobě nebyl Kyuubi, nebyl by to problém, ale takhle je to dost velký průšvih. Tvůj pach, který vylučuješ, dokonce cítí i bety a to je sakra, co říct, protože ty feromony moc nevnímají. Neříkám to proto, abych se ti snažila zničit život, ale jenom proto, abych tě mohla ochránit. Jinchuuriky omega je zvláštnost... Sasuke by byl pro tebe nejspíš ta úplně nejlepší volba." snažila se mu domluvit.

,,Ne! Prostě ne! Tohle já odmítám! Už seru na to bejt pořád v něčem výjimka!" vylítnul ze židle vztekle, ,,Nebudete mi věčně všichni lajnovat život! Uzumaki tohle! Uzumaki tamto! Tohle nesmíš! Tohle se musíš naučit! Teď si najdeš alfu!... Ne! Na tohle teda rozhodně zapomeňte!" zvedla se v něm taková vlna vzteku, že kdyby se neučil s Jiraiyou kontrolovat, Kyuubi by už tu vrtěl aspoň dvěma ocasy.

Počastoval Tsunade opravdu pekelně vytočeným pohledem a s prásknutím dubových dveří opustil její kancelář.

,,No," vydechla si postarší blondýna, ,,šlo to úplně přesně, jak jsem předpokládala,"

˚•˚•˚

Naruto zpět na trénink s Kakashim nezamířil. Vyrazil přímou čarou do Ichiraku Ramen, kde měl v plánu se přecpat k prasknutí a pak někde v poklidu v temném koutě umřít. Tohle... Tohle prostě nešlo. Tohle odmítal. Nebude se vázat jenom proto, že musí. Ne! Tyhle doby jsou už dávno pryč. Na nějaký dohodnutý svazky zvysoka kašlal. Aspoň jednou v životě se chtěl svobodně rozhodnout a to v tom, s kým se rozhodne strávit zbytek života. Už odmala měl život nalinkovaný jako stránky v sešitě.

Narodil se s démonem v těle. Rodiče kvůli záchraně vesnice obětovali svůj život a on je tak nemohl poznat. Jako malý neměl žádné kamarády, protože se mu všichni stranili a báli se ho. Na Akademii nijak nevynikal. Nebyl schopný vytvořit ani pitomého klona! A pak... Pak jich najednou dokázal vytvořit tisíce, jenom proto, že se naučil jednu pitomou techniku a měl dostatečné množství chakry. Pak se dostal do týmu se Sakurou a Sasukem. Ze Sasukeho si vytvořil okamžitě svého úhlavního rivala, protože se mu chtěl za každou cenu vyrovnat a jenom díky silné vytrvalosti, odhodlání a tvrdé práci se mu to dařilo. Jedinej, kdo ho bral takového, jaký je, byl Iruka a Jiraiya... A až potom všichni ostatní. I když, když se nad tím teď zamyslel, se Sasukem měl takové zvláštní pouto už od začátku. A taky... Taky s ním prožil svou úplně první pusu. Sice omylem a zcela obklopen nechutí a nenávistí k němu, ale prožil. A věděl, že to byla i Sasukeho první pusa.

Blonďák by v minulosti obalené pouti svým životem pokračoval, kdyby ho nevyrušil Jiraiya, který si k němu s úsměvem přisedl.

,,Nemáš náhodou trénovat?" vyrušil ho z myšlenek.

,,Nemám náladu na nějaký trénink," zabručel Naruto.

,,Odkdy zrovna ty nemáš náladu na trénink?" nechápal bělovlasý poustevník.

,,Od hovoru s Tsunade,"

,,Stalo se něco?"

,,Nemůže vynalézt žádné prášky na potlačení mýho heatu,"

,,Ale to není to jediný, co?"

,,Ne... Řekla mi, abych si našel alfu,"

,,A hádám, že tobě se to dvakrát nelíbí," uchechtl si Jiraiya a objednal si porci ramenu.

,,Hádáte dobře Ero-sennin,"

,,A co je špatného na tom, najít si alfu?"

,,Ale no tak Ero-sennin! Zrovna vy mě snad chápete, ne?! Taky nemáte svoji omegu!" vyhrknul pobouřeně Naruto, ,,A pochybuju, že jí má třeba Kakashi," zabručel se sklopenou hlavou.

,,Já omegu skutečně nemám, ale Kakashi ano,"

Naruto překvapeně vzhlédl.

,,Kakashi má omegu?!"

Jiraiya přikývnul s lehkým úsměvem na rtech.

,,A koho?!"

Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat