S nějakým klepáním se mladý blonďatý ninja naprosto nezdržoval a rovnou rozdivočele vlítnul do Sasukeho pokoje, který se nacházel vedle toho jeho. Jeho oči se zúžily ještě více a v rozkroku mu nebezpečně vzrušeně zatepalo, když se mu naskytl téměř stejný pohled, jako před několika dny Sasukemu.
Zdálo se, že Sasuke jeho přítomnost ani nezaznamenal. Ležel na posteli, triko vyhrnuté k bradě, boxerky stáhnuté lehce pod zadek. Oči pevně sevřené a jemně pootevřené rty, kterými unikaly tiché vzdechy. Jedna jeho ruka se zaobírala silně vzrušeným klínem a druhá si hrála se ztvrdlými bradavkami.
Naruto tiše zavyl z toho erotického výjevu, čímž na sebe konečně upoutal Uchihovu pozornost. Ten otevřel oči, a když uviděl svého týmového parťáka, jak na něj vzrušeně a lačně kouká, pevně stisknul svůj ztopořený penis a se zakousnutím do rtu vyvrcholil.
,,T-ty... Máš říji, Sasuke," zašeptal tiše Naruto a rozešel se pomalu k posteli, ,,Cítil jsem to... I přes zeď jsem tě cítil," šeptal dál chtíčem podbarveným hlasem.
,,N-n-nechoď k-ke mně, Naruto," zavrčel Sasuke.
Avšak jeho hlas nezněl nijak nebezpečně a varovně, jak nejspíš chtěl.
Blonďák na jeho slova absolutně nedbal. Přiblížil se tiše jako myška k jeho posteli. Pohled z něj stále nespouštěl. Kleknul si na ní a po čtyřech přelezl až nad Sasukeho, kterému se pomalu tajil dech z jeho vůně, kterou jeho tělo k němu vysílalo.
,,N-Naruto," vydechnul omámeně černovlásek a sledoval blýskavou modř v jeho očích.
,,Pomůžu ti, Sasuke... Vidím, že jsi pořád nadržený," šeptal Naruto a pomalu se poblouzněně skláněl k jeho obličeji.
Tahle slova v Sasukeho těle vyvolala další nával silného vzrušení. Tiše zakňučel. Tomuhle se vážně nedalo odolat. Asi nebyl nakonec tak silný a odolný, jak si o sobě myslel.
Vztáhnul ruku, položil ji Narutovi na temeno a přitáhl si ho do vroucného vlhkého a mlaskavého polibku.
Oba tiše pod tím dotykem zasténali a ihned oba proti sobě vyrazily jazyky a boky, aby se o sebe mohly vzrušeně otřít.
,,Kalhoty... Dolů," přikázal tiše Sasuke.
A Naruto poslechl jako pejsek. Stáhnul si rychle kalhoty i s trenkami, které zahodil daleko za sebe, stejně jako pomohl z trenek i Sasukemu. Okamžitě se na sebe natiskly vzrušenými klíny.
Naruto vmísil ruku mezi jejich těla a uchopil oba vztyčené orgány do dlaně a pevně je sevřel. Začal s dlaní pohybovat a uspokojoval sebe i Sasukeho najednou. Jemně na střídačku zkousával Sasukeho horní a spodní ret a nechal Uchihu, aby mu rukama zkoumal tělo schované pod trikem na spaní. Ignoroval jednu lehce od semene lepkavou Sasukeho ruku, která ho hladila na bedrech. Přišlo mu to docela rajcovní.
,,Přidej," zavrněl Sasuke nadrženě a blonďák přidal na rychlosti.
Stačilo ještě pár zběsilých pohybů a sevření Narutovy dlaně a oba se s výkřikem do druhých rtů udělali.
Blonďáček bez váhání opustil Sasukeho lákavé a již lehce napuchlé rty a vmísil se hlavou rovnou do jeho stále docela vzrušeného klína. Vystrčil jazyk a ihned se dal do očišťování Sasukeho penisu od jejich smíšeného spermatu.
Uchiha vzrušeně zasténal, když ucítil jeho hbitý jazyk, jak ho očišťuje a zároveň ho jemně oždibuje rty. Opět se mu do slabin začala řinout krev a začínal být znovu zběsile nadržený. Tohle bylo teda jiný kafe.
,,Vem... Ho už sakra... Do pusy, Uzumaki," zavrčel a snažil se přirazit penisem do těch lákavých úst, co nejhlouběji to šlo.
Blonďák však s uchechtnutím uhnul hlavou a tak jeho milenec přirazil do prázdna. Uslyšel naštvané zavrčení.
,,Nebuď tak zbrklý," zamumlal laškovně a políbil jeho špičku.
,,Ty... Máš zrovna, co říkat... Usuratonkachi," odsekl Sasuke.
Tahle hra ho rozhodně nebavila. Možná, kdyby nebyl tak moc nadržený a nechtěl by tak šíleně protáhnout Narutův zadek, tak by si to snad i užíval, ale když mu slíbil, že ho nikdy nevojede, chtěl, aby mu ho aspoň pořádně vykouřil teda.
Chytnul Naruta zezadu za vlasy a přitisknul si jeho hlavu do rozkroku. Ihned začal do té horké jeskyně přirážet, nedbaje na to, že se blonďák trochu dusí.
,,P-pro-promiň, už to... Nevydržím," sténal černovlasý ninja, když slyšel přidušené kloktání, které mu ale na druhou stranu přivolávalo neskonalou extázi.
Sasuke si přes pusu natáhnul ruku a tvrdě se do ní zakousnul, aby ztlumil hluboké steny, které se mu draly z úst. Momentálně si ani nevšimnul, že si ruku prokousnul, až v takové byl agónii spalujícího chtíče.
Netrvalo dlouho a naposledy drsně přirazil hluboko do blonďákova krku a začal do něj pumpovat svoje semeno. Křečovitě svíral jeho vlasy.
Když jeho penis docukal s posledními záchvěvy, stisk uvolnil a rozvalil se na posteli.
Blonďák zvedl prudce hlavu a začal lapat zhluboka po dechu.
,,Ty idiote! Málem... Málem si mě udusil, ttebayo!" vykviknul a rozkašlal se.
Sasuke po něm hodil omluvným pohledem.
,,P-promiň, neovládnul jsem se," pokrčil stydlivě rameny.
,,Proč sis nevzal prášek?" zeptal se najednou Naruto zvědavě.
Sasuke zlehka zrudnul.
,,J-já," zakoktal se neobvykle, ,,Nestihnul jsem to. Najednou to z ničeho nic přišlo. Tak... Tak jsem si řekl, že se prostě nejdřív uvolním a léky si vezmu potom," sklopil stydlivě pohled.
Bylo pro něj tak trapné o tom vůbec mluvit!
,,Chceš... Chceš si vzít prášek?... Pro jistotu?" zeptal se blonďák, když se konečně jeho dýchání vrátilo zpět do normálu.
Na jazyku stále cítil Sasukeho sametovou pachuť.
Černovlásek přikývnul.
,,Kde je máš?"
,,V batohu... V přední kapse," zamumlal Sasuke, který byl skoro duchem nepřítomen.
Naruto slezl z postele a jenom v triku se vydal k Sasukeho batohu.
Černovlasý jen natočil hlavu a v očích se mu opět chtivě zablesklo, když viděl nahé pohupující se, krásně kulaté pozadí jeho týmového parťáka. Nasucho polknul a pohled raději odvrátil. Tentokrát by se vážně nemusel udržet. Už teď bylo jeho sebeovládání na krajíčku.
,,Díky," zamumlal tiše, když mu blonďák podával blistr s prášky a láhev s vodou.
Naruto jenom přikývnul a posbíral si rychle svoje oblečení, do kterého se nasoukal.
,,Tak... Dobrou noc, Uchiho," ušklíbnul se na něj modroočko ve dveřích.
,,Dobrou, Uzumaki,"
Sasuke mu úšklebek oplatil a když se za ním zavřely dveře, rychle spolkl prášek a hltavě ho zapil vodou.
Pak se pohodlně rozvalil uspokojeně na posteli. Ruce si založil za hlavou a nepřítomně se zadíval do stropu.
Udělali to zase. Zase se to trochu vymklo kontrole. Upřímně nečekal, že ho ucítí. Myslel si, že už dávno spí. Bylo docela pozdě, když to na něj přišlo.
Nemohl však říct, že ho nepotěšilo a doslova nevyrajcovalo, když se Uzumaki objevil v jeho pokoji.
Zhluboka vydechnul a zavřel oči. Odteď si musí dávat sakra pozor a cpát do sebe ty pitomý léky co to půjde. Nesmí dovolit, aby se tohle opakovalo, protože v hlubi duše pociťoval to, že příště by to jenom u orálního uspokojení rozhodně nemuselo skončit.
ČTEŠ
Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓
FanfictionKaždým rokem, ve stejnou dobu, dostanou ninjové, kterým dovršilo patnácti let svitek, který je zařadí do vrstev společnosti. Jak se se svým zařazením popere tvrdohlavý a horkokrevný ninja Uzumaki Naruto, jehož svitek obsahuje zařazení tam, kam stejn...