83. Rozmluva a domluva

913 93 24
                                    

,,Tak... Kdo začne?" zajímal se zvědavě Itachi a měřil si svého mladšího brášku zkoumavým pohledem, když se od skupinky dostali do bezpečné vzdálenosti, aby unikli zvědavým uším.

,,Týká se to Naruta," vydechnul Sasuke zamračeně.

Itachi pozvedl tmavé obočí a krátce přikývnul.

,,To moje taky,"

Mladší Uchiha přimhouřil oči a přešlápnul. Vrhnul krátký pohled za sebe, aby se ujistil, že je Naruto ostražitě a zároveň dost nervozně pozoruje.

,,Orochimaru ho označil," vydechnul.

,,Já vím,"

,,Je s ním těhotnej,"

,,Já vím,"

Sasuke překvapením pootevřel pusu.

,,Jak to víš?"

,,Deidara před pár dny mířil za Peinem do kanceláře, zjistil nějaké novinky o Tobim a jeho misi se Zetsuem. Ale jako správná drbna, když uslyšel za dveřmi povědomé hlasy, začal poslouchat. Byl tam Orochimaru a bavil se s Peinem, jak se mu krásně Uzumaki dostal pod ruce." mračil se Itachi nepříjemně.

,,Hledáme Orochimara, Kyuubi ví, jak se tý značky zbavit,"

Dlouhovlasý Uchiha přikývnul.

,,Vím jenom o šesti úkrytech, ale je mi jasný, že ten slizkej had jich má mnohem víc. Měli jsme za úkol najít tebe nebo někoho z Akatsuki, při větším štěstí rovnou Orochimara, abychom ho mohli přivést do Listové."

,,Vrátil si se tam?"

,,No jistě! Copak toho idiota můžu nechat chvíli samotného?!" prsknul Sasuke lehce navztekaně a založil si ruce vzpurně na prsou.

,,Pomůžeme vám s Deidarou. Pokud ho Orochimaru vlastní, rozhodně to nevěstí nic dobrého. Nevím, co od něj můžeme očekávat, ale nic dobrého to není."

,,Naruto... Byl těhotnej... Ještě předtím, než se pářil s Orochimarem," pronesl Sasuke a sklopil pohled k zemi, než se na něj znovu podíval.

Itachiho tváří přelétlo překvapení.

,,Ten Orochimarův plod ten starší zabil. Nevím, jak je to možné. Sakura říkala, že je obalený nějakou zvláštní temnou chakrou."

,,A ty si myslíš, že to bylo tvoje dítě?"

,,Nevím... Ani Naruto to neví. Spal se mnou, s tebou i s tím kusem písku. Nebyl si jistej. Ale řekl mi, že tak jako tak, plánoval potrat. Nechtěl si to nechat."

,,On o tom věděl?"

Sasuke pokýval hlavou.

,,Jo... Docela jsme se kvůli tomu ráno pohádali. Musíme se vrátit do Konohy, aby z něj Tsunade ten plod dostala ven. Místo nás pošle jiný tým, který Orochimara najde a přivede ho."

,,Jak jsem řekl. Pomůžeme vám."

Mladší černovlásek se na něj s lehkou vděčností podíval.

,,Díky,"

˚•˚•˚

Všichni hleděli na to, jak se dva bratři vracejí zpátky k nim.

,,Itachi s Deidarou nám pomůžou. Půjdou s námi dobrovolně do Konohy. Samozřejmě před ní se přemění, aby je jen tak někdo nepoznal." oznámil Sasuke klidným hlasem, aniž by se na Naruta, který na něm doslova visel pohledem, podíval.

˚•˚•˚

,,Myslíš si, že je to dobrý nápad? Jít s nima rovnou do Konohy? Co když nás pak zajmou? Nechci strávit zbytek života ve vězení." špulil Deidara nesouhlasně pusu.

,,Jestli s tím máš problém, můžeš se vrátit do skrýše. Pomůžu jim klidně sám." zamračil se na něj starší Uchiha.

Deidara si nesouhlasně kousal lehce oschlé rty.

,,Ach, bože, no jo, půjdu s tebou," prsknul nakonec a rozhodil rukama.

Itachi pobaveně pozvednul obočí.

,,Půjdeš se mnou jo?"

,,Hele, nepřekrucuj to tak, jak to není. Můžeš bejt rád, že ti vůbec pomáhám." odseknul blonďáček.

˚•˚•˚

Skupinka ninjů se vydala rychlým tempem zpět do Listové vesnice.

Shikamaru, Ino i Kiba byli více ostražití, než Naruto, Sasuke a Sakura a dávali si na dva členy Akatsuki mnohem větší pozor.

˚•˚•˚

Večer si rozestavěli stany na malé mýtince a Deidara s Itachim se usadili na mohutné silné větvi. Byli zvyklý přenocovávat v korunách stromů, jak by to asi vypadalo, potkat člena Akatsuki s batůžkem na zádech.

,,Vemte si můj stan," objevil se u nich Sasuke, ,,Asi jste se při cestě za námi moc dobře nevyspali,"

Itachi na něj překvapeně pohlédl. Jeho mladší bratr ho neustále překvapoval.

,,Budeš spát u Naruta?" dovtípil se.

,,Ne, vezmu si první první hlídku, pak mě vystřídá Kiba a já si vlezu do stanu k němu,"

,,Pořád seš nakrknutej?"

,,A ty bys nebyl?" povytáhl zaraženě Sasuke obočí, ,,Mohlo to bejt tak stejně tvoje dítě jako moje," zamračil se.

Deidara v tu chvíli dostal nepříjemný tik do obočí.

,,T-tvoje dí-dítě? Jak jako tvoje dítě?!" vyjekl, až se na ně upřely zvědavé pohledy ninjů, kteří se momentálně zaobírali stavbou ohniště a rozdělávání ohně.

Sasuke se ušklíbnul a Itachi zblednul.

,,Tvůj parťák se ti nepochlubil?" pronesl možná až zbytečně škodolibě.

Blonďák zatnul pěsti.

,,Mluv," zasyčel a modrým pohledem probodával mladšího Uchihu.

,,Když tvůj paťák obšoustával mojí omegu, napustil jí... Stejně jako já a Kazekage... Ještě před tím, než Orochimaru udělal to, co udělal, Uzumaki zjistil, že je těhotnej s někým z nás tří," prohodil skoro jakoby nic a patřičně si užíval Itachiho skoro až prosebný pohled, aby držel jazyk za zuby.

Itachi se nadechoval k nějaké možné obraně. Ta mu však dovolena nebyla, jelikož vzteklý Deidara ho dobře mířenou pěstí sestřelil z větve na zem.

,,Tvůj stan si beru já," rozhodnul a snažil se uklidnit rozdováděné srdce.

Sasuke se jenom ušklíbnul a pokrčil rameny.

,,Mě je to upřímně fuk,"

˚•˚•˚

Itachi se sesbíral ze země, na kterou tvrdě dopadnul. Ignoroval lehce posměšné pohledy od konožských ninjů. Takhle trapně se vážně dlouho necítil. Obávaný nukenin, který musel vyvraždit celý svůj klan, kromě nejmladšího člena hlavní větve, byl nemorálním způsobem sražen z větve a teď je tu pro pobavení malejm děckám. Uraženě si odfrknul. Tohle rádoby spojenectví nezačalo moc dobře.

Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat