36. Trénink

1.1K 107 20
                                    

Narutův trénink na hoře Myoboku byl opravdu náročný a stál ho hodně energie, sil i přemáhání a přemlouvání, aby se na všechno nevykašlal.

˚•˚•˚

Trénink pro získání síly Poustevníka začínal použitím speciálního oleje, který přitahoval přírodní energii. 

Naruto tak musel zaujmout speciální pozici, při které se na trénink soustředil. 

Tento olej vytékal vytékal z jedné obří sochy a tvořil tak poměrně velký a hustý vodopád. 

Nejdřív Jiraiya nanesl na Naruta opravdu malou kapku oleje, která začala přitahovat přírodní energii. Olej začal okamžitě působit a přitahoval k Narutovi okolní energii. Ten ji však nedokázal ihned ovládnout a začal se měnit v žábu. Jediný způsob, kterým se dokázalo úplné přeměně zabránit, bylo vytlouct energii z těla speciální holí, kterou u sebe Jiraiya měl. 

Tato technika hodně bolela a trénink byl díky ní dost brutální a Naruto se odnášel nejednu modřinu na těle. Spát chodil totálně vyflusaný a celý rozbolavělý. Často přemítal nad tím, jestli to dokáže vůbec zvládnout, ale Jiraiyova a později i k jeho překvapení Kyuubiho vstřícná a povzbudivá slova ho nutili k tomu trpět a trénovat dál.

˚•˚•˚

Trvalo několik pro Naruta předlouhých týdnů, než začal přeměnu plně ovládat a hůl k vytloukání energie z těla nebyla už zapotřebí. 

Nastala proto druhá fáze jeho tréninku, kdy se usadil na přímo pod vodopád oleje a nechal ho na sebe volně téct. 

˚•˚•˚

Když zvládnul udržet přeměnu a tím i rovnováhu energií mohl se přiblížit tak k další fázi tréninku.

Zvláštností oleje bylo to, že na jiném místě než na hoře Myoboku se rychle vypařil, proto nebyla možnost vzít si ho  sebou pryč a tudíž byla další fáze tréninku absorbace přírodní energie bez oleje. 

V tu dobu se Naruto a Jiraiya vydali z hory pryč. Chtěli se dostat na nějaké klidné a odlehlé místo, kde by mohli v tréninku dál pokračovat.

˚•˚•˚

Bez oleje se však Naruto opět měnil na žábu, jelikož pro něj bylo extrémně náročné zůstat nehybný a splynout tak s okolní přírodou.

Trénink se prováděl na špičatých skalách, kde se posadil na desku, která byla na úplné špičce skály a musel díky nehybnosti udržet balanc. 

Jiraiya už přestal po nějaké době počítat, kolikrát se blonďák ze skály zřítil a pěkně si namlel hubu, když se začal na desce vrtět.

˚•˚•˚

,,Až se ti tahle fáze povede, začneš chápat přírodní energii, a začneš ji tak snadno nasávat do sebe,“ poučoval ho bělovlasý sennin při pauze, kdy se rozhodli naobědvat.

,,Přijde mi to už jako věčnost a pořád není konec,“ vydechnul zmoženě Naruto.

Jiraiya se na něj povzbudivě pousmál.

,,Říkal jsem ti, že tohle je opravdu náročný trénink. Jeden z nejtěžších… Ale pak to bude stát za to, věř mi,“ mrknul na něj.

Naruto se na něj pousmál.

,,Jsem rád, že už není zapotřebí ta zpropadená hůl,“ 

Jiraiya se rozesmál.

,,To není vtipný Ero-sennin, vážně to bolelo!“ zachmuřil se.

,,Vím, jak to bolí Naruto,“ mrknul na něj, ,,Já tohle absolvoval taky,“

,,Jak dlouho vám to trvalo?… Než jste trénink ukončil?“

,,Trvalo mi to dvakrát dýl, než teď tobě,“ odvětil zamyšleně.

Tahle poznámka vlila do Naruta novou vlnu elánu a chtivosti trénink dokončit co nejdříve. Vyskočil ze sedu a hnal se opět ke skále.

Bělovlasý postarší muž se jenom spokojeně usmíval a vrtěl nad jeho hyperaktivitou hlavou.

˚•˚•˚

,,Velikost přeměny je individuální a záleží na talentu ninji, jak vyváží energie a spojí je v chakru… Když to provedeš správně, aktivuješ tak zvaný sennin mód. Díky tomu se tvoje tělo změní v několika ohledech. Získáš stejnou nebo dokonce větší sílu, než má například Tsunade a tvoje tělo se stane extrémně odolné.“ poučoval ho dál Jiraiya ten den večer.

Naruto se na něj skrz plameny rozdělaného ohně díval. Opíral se předloktími o pokrčená kolena a spokojeně si o ně opíral bradu. 

,,Pak bude následovat trénink technik, které využívají přírodní energii… Začneme s Kawazu Kumite, žabím zápasem. Je to nejsilnější taijutsu. Kawazu Kumite při útocích využívá přírodní chakru obklopující Sennina. Díky tomu je nemožné vykrýt úder, který ani nevidíš, protože přírodní energie vidět ani nejde a navíc…Když se trefíš dobře, jediný úder tvého protivníka zabije.“

Blondďatý ninja jej ohromeně poslouchal. Opravdu existovala tak silná technika? A on jí bude moci ovládat?

,,A… Co potom?“ vydechnul nakonec po chvíli ticha Uzumaki dívající se do žlutooranžovočervených plamenů, ze kterých sálalo příjemné teplo. 

,,Pak se můžeme vrátit domů, když budeš chtít,“ mrknul na něj Jiraiya.

Všehovšudy byli zatím mimo Konohu jenom šest měsíců. Za tu dobu se Narutův heat ozval jenom dvakrát a Jiraiya se pro tu dobu, co u něj přetrvával vytratil někam do neznáma a nechal Narutovi plné volno.

Blonďák však nikde žádnou alfu k ukojení svých choutek nevyhledal. Držel se v ústraní a oddával se pouze masturbaci, která ho ale neukojovala natolik, jako čistý živočišný sex.

Kyybi ho přes jeho oestrus nabádal, ať si zajde někam užít. Bylo by to tak pro něj lepší, avšak Naruto jej odmítl s tím, že se nehodlá pářit s někým absolutně neznámým jenom proto, že chtíč v jeho těle hořel jako požár.

,,Asi… Asi by to bylo nejlepší,“ přikývnul nakonec Naruto, ,,Dlouho jsem nikoho z Konohy neviděl a kdo ví, jak dlouho to ještě potrvá,“

˚•˚•˚

Sasuke seděl tiše a nepozorovaně v koruně vysokého stromu a prohlížel si okolí pohroužené do temné noci. Měl se svým novým týmem misi, a to, přijít na nějaké vhodné místo, kde by se mohl vybudovat další Orochimarův tajný úkryt, který by se měl nacházet poblíž Travnaté vesnice, odkud pocházela jeho týmová partnerka Karin.

,,Pojď už dolů, Sasuke. Jídlo bude za chvíli hotové a víš, že Juugo nesnáší, když jíme každý odděleně,“ objevil se za jeho zády nepozorovaně Suigetsu, jeho další týmový partner.

Sasuke protočil nezaujatě očima. 

,,Za chvíli přijdu,“ zamručel a dál se rozhlížel po okolí.

Suigetsu, bělovlasý ninja s několika modrými prameny vlasů a zároveň také jediná beta týmu, se zazubil.

,,Nikdo tady není, ty šmejdile. Je to tu čistý.“ prohodil nakonec a pak zase zmizel jako pára nad hrncem.

Sasuke na jeho poznámku nereagoval. Rád se o tom přesvědčil sám. Svůj temný pohled zamířil na místo obklopené vysokými stromy, poblíž skal, kde podivně svítilo.

,Ninjové?‘ pomyslel si a přimhouřil oči.

Trošku se napřímil a když se zvedl lehký poryv větru, který přicházel právě od toho místa, podvědomě začichal. Oči se mu rozšířily překvapením a srdce mu v hrudi začalo zběsile tlouct.

,Naruto?!‘

Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat