O dva dny později se Itachi a Deidara dostali do jejich Hlavního úkrytu, kde už na ně netrpělivě Pein čekal. Za zbytek cesty se Deidara stále tvářil našpuleně a odmítal s Itachim jakkoliv dál komunikovat, pokud to zrovna nebylo nezbytně nutné.
,,Díky," kývnul na ně a převzal si smotaný svitek, ,,Nějaké nové poznatky během cesty?" zajímal se.
Itachi se krátce podíval na Deidaru, který jeho pohled pevně opětoval.
,,Ne, všechno proběhlo hladce," odvětil Uchiha.
,,Fajn, můžete jít, ale mám takový dojem, že vás dva budu zase brzo potřebovat,"
˚•˚•˚
Deidara v závěsu za Itachim vyšel z Peinovy kanceláře. Chtěl se rozejít do svého pokoje, kde ho jisto jistě očekával jeho, jako děcko neustále chovající se, parťák.
,,Počkej! Promluvme si už konečně," zadržel ho Itachiho hluboký hlas.
,,Máme snad o čem?" pozdvihnul dlouhovlasý blonďák tázavě obočí.
Nemohl říct, že mu Uchihovo dolejzání lechtalo ego a příjemně ho hladilo na duši. Možná bylo od něj hnusné, že ho takhle ,,trápil" svou našpuleností a nedostupností, ale dle jeho uvážení si to prostě zasloužil. Říje ne říje. Mohl se nadopovat prášky, mohli hodně rychle odtamtud zmizet, mohli téměř cokoliv. Ale ne. On se musí spustit s člověkem, kterého dřív nebo později budou muset ,,ulovit" a ještě k tomu mu ho dneska pomohl zapřít!
,,Jo, to teda má-"
,,Ááá Deidaro! Je dobře, že ses vrátil tak brzo! Shání se po tobě Kakuzu!" ozval se najednou na temné chodbě osvětlené loučemi hlas extrémního vyznavače jashinismu.
,,Kakuzu?"
Deidara cuknul hlavou na stranu, aby se na šedovláska lépe podíval.
,,Jo! Přišla na něj znenadání říje. Máš se za ním stavit, co nejdřív!" rozesmál se na něj s mrknutím rudooký muž držíce v ruce tříčepelovou kosu.
Itachi se nepříjemně zamračil, když viděl na blonďákově tváří úšklebek.
,,Nedělej to," zašeptal tiše, skoro až prosebně.
Deidara si odfrknul a rozešel se směrem, kterým Hidan právě přišel.
,,Tys mohl a já mám chudnout?" prsknul tiše, když kolem něj procházel ladně jako laň.
Černovlásek sevřel ruce v pěst. Jo, jsou zpátky doma. Z Deidary se opět stává jenom laciná děvka. Proč se sakra nejspíš zakoukal zrovna do něj?!
,,Copak? Problémy v ráji?" zasmál se Hidan, když si všimnul Uchihova temného pohledu, kterým doslova propaloval dlouhovláskova záda.
Odfrknul si.
,,S ním to žádnej ráj rozhodně není,"
˚•˚•˚
Kisame zvednul hlavu od svitku, který momentálně studoval v tureckém sedu na posteli, když uslyšel cvaknutí dveří.
,,Už jste tu, jo? Nějak brzo," ušklíbnul se, ,,Myslel jsem, že se neukážete do konce tvojí říje,"
Itachi navztekaně přimhouřil oči.
,,Vypadalo to, že Pein na tu zprávu docela čeká, nechtěli jsme se zdržovat," prohodil a snažil se znít neutrálně a ledabyle.
Kisamemu pobaveně svitlo v malých kulatých očičkách.
,,Nebo jste se jako obvykle štěkli s Dlouhovláskou?"
,,Jak jako obvykle?"
,,Pohádáte se skoro po každý, co jste spolu,"
,,Nehádáme se," zavrtěl Itachi hlavou, ,,Jenom debatujeme,"
,,No jistě," zašklebil se modře zbarvený muž, který naháněl strach už jen svým vzhledem.
,,Co vám všem vůbec do našeho vztahu je?!" vyprsknul najednou Itachi a svalil se unaveně na svou palandu.
,,Takže už spolu máte vztah, jo?" utahoval si z něj jeho parťák.
,,Kisame," zavrčel Itachi naštvaně.
Tohle rejpání mu teda vážně scházelo. Aspoň občas by si to mohl odpustit.
,,Já vím, že ti na něm záleží, Itachi," prohodil najednou zcela vážně muž a díval se na něj možná skoro až soucitným pohledem.
Černovlásek se ušklíbnul a zavrtěl pobaveně hlavou.
,,Ale přesto ho po každý brousíš, kdykoliv to jeden z vás zrovna potřebuje," zasyčel.
Kisame rozhodil rukama.
,,Nemůžu za to, je to moje podstata. Není označený a láká mě. Myslel jsem, že zrovna ty jsi natolik inteligentní, aby si to chápal."
,,Tak proč je na mě nasranej, že já se vychrápal s někým jiným?!" vyprsknul Itachi a v očích mu sršel vztek.
Modrovlásek pozdvihnul obočí.
,,Vyspal si se na misi s někým jiným?"
,,Jo,"
,,Teda ty se nezdáš," rozesmál se pobaveně Kisame.
,,Jak si říkal, je to moje podstata. Tak mi teď vysvětli, logicky vysvětli, proč je uraženej, že jsem šukal během svý říje někoho jinýho?"
,,Třeba tě má taky rád," zamrkal na něj.
,,Argh, Kisame, do prdele! Když máš někoho rád, nešukáš s jinejma ne?!"
Modrovlásek jenom nadzdvihnul obočí jako dostačující odpověď.
Itachi sebou cuknul.
,,Chtěl jsem mu dát jenom za vyučenou, ať si nemyslí, že já budu skákat, jak on píská," zachmuřil se.
,,A místo toho sis vysloužil uraženou blondýnku," rozesmál se hromotluk.
˚•˚•˚
,,Mmmh, byl si jako vždycky skvělej," protáhnul spokojeně Kakuzu svoje sešité končetiny a natáhnul se na posteli, ,,Kdybych nebyl tak lakomej, tak bych ti za to snad i zaplatil," ušklíbnul se pobaveně.
Deidara protočil očima a natáhnul si triko přes hlavu.
,,Nejsem kurva, abych si za to nechal platit,"
,,A co teda seš, když si to tady rozdáváš se všema ostatníma?" pozdvihl se zájmem obočí.
,,Společník," ušklíbnul se Deidara.
,,A není to to samý?"
,,Ne, společník zní mnohem líp, než kurva. Je to takový... Hm, honosnější," zavrtěl hlavou až mu zavlály dlouhé blonďaté vlasy.
Kakuzu se líně převalil na bok a podepřel si dlaní hlavu. Zálibně se díval na mladíka, který si právě natahoval plášť přes ramena. Ten kluk byl prostě hrozně zvláštní. Možná i proto tady všechny svými feromony lákal, ale nikdo si jej nedokázal ještě ochočit. To byla věc, která Kakuza poměrně rajcovala. Nezkrotný hřebeček. Ale nebylo by špatné mít ho jenom pro sebe.
,,Stavíš se večer?" zeptal se ho.
Deidara se zastavil u dveří a otočil se na něj.
,,Jo, nejspíš jo,"
ČTEŠ
Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓
FanfictionKaždým rokem, ve stejnou dobu, dostanou ninjové, kterým dovršilo patnácti let svitek, který je zařadí do vrstev společnosti. Jak se se svým zařazením popere tvrdohlavý a horkokrevný ninja Uzumaki Naruto, jehož svitek obsahuje zařazení tam, kam stejn...