,,Tsunade-sama, jak to uděláme s Narutem?" zajímala se v tichosti Shizune, držíc v rukách svého věrného mazlíčka TonTona.
Postarší blondýnka se na ní otočila od stolu.
,,Ten kluk je neřízená střela, ale bohužel má pravdu. Nemůžu ho nutit do toho, aby se nechal označit a už vůbec mu nemůžu diktovat, kdo by tu poctu měl mít. Tyhle doby už jsou dávno za námi, Shizune." povzdechla si a spojila ruce na stole.
,,Jenže takhle bude akorát v nebezpečí. Co když se ho teď zmocní Orochimaru nebo nedej bože Akatsuki?"
,,Nemaluj hned čerta na zeď, Shizune. Co od svých zdrojů vím, ani jedna z těchto skupin netuší o Narutově zařazení. Čím dýl to udržíme v tajnosti, tím samozřejmě lépe."
,,Jenže jak to udržíme v tajnosti? Co když ho někdy někde přepadne heat a Akatsuki nebo Orochimaru budou někde poblíž? Většina členů od Akatsuki jsou alfy, ucítí ho jedna dvě." strachovala se hnědovláska.
,,Mám takové tušení, že s tím by mu mohl pomoci Kyuubi?" zauvažovala.
,,Kyuubi?" vydechla překvapeně Shizune.
Tsunade přikývla.
,,On jako jedna z nejsilnějších alf vůbec, by mohl zamaskovat jeho pach omegy a tak zmást nepřítele. Je to jenom domněnka, ale pokud je správná, nikdo by se tak nikdy nemusel dozvědět, že nejmladší Jinchuuriky je vlastně omega... Jenže tu je jeden malý zádrhel," odmlčela se.
Shizune jí doslova vysela na rtech.
,,Netuším, jak si Naruto teď s Kyuubim vede. Zda mezi sebou mají určité příměří, nebo jestli s ním jeho démon stále odmítá spolupracovat... Pokud by tomu bylo opačně, Kyuubi může natropit opravdu ošklivou neplechu."
Krátkovlasá žena se lehce zamračila.
,,Jenže když na Kyuubiho neplatí žádná supresiva, kterým dokonale odolává, proč by ho na jednu stranu měl chránit tím, že by maskoval jeho pach?" namítla nakonec stejně zadumaně.
Blondýna s oříškovýma očima si povzdechla.
,,To je další problém. Netuším, jestli na Naruta vůbec budou zabírat antikoncepční pilulky, pokud se s někým bude chtít pářit." povzdechla si zamračeně.
,,Myslíte si, že Kyuubi má nějaký plán, proč chce, aby Naruto svůj heat prožíval se vším všudy?"
,,Netuším... Tak jako tak, musíme toho kluka chránit," prohodila Hokage s lehkým pokrčením ramen, ,,A nejvíc ho dokáže ochránit ten, ke komu má nejblíž,"
,,A to je?"
,,Sasuke, Kakashi a Jiraiya,"
˚•˚•˚
Kakashi pečlivě sledoval své dva studenty při společné večeři, kdy po sobě ti dva na střídačku házeli kradmými pohledy. S lehkým úšklebkem na tváři, který nemohl nikdo přes masku skrývající většinu části jeho obličeje spatřit, si tohle poměrně roztomilé divadýlko užíval. Podvědomě tušil, co to mezi těmi dvěma roste za zvláštní pouto, které kvetlo už několik let, a o kterém nejspíš ani jeden z nich nechtěl vědět, nebo si ho vůbec nechtěl připouštět. Jenže teď, když oba dva zjistili, kam vlastně patří a co je jejich údělem, mu už třeba konečně začnou věnovat trochu pozornosti.
,,Když se zítra zapojíme všichni pořádně, mohli bychom zbytek sněhu konečně odstranit pryč," zadumal se Kiba a rýpal se ve své večeři.
Akamaru seděl za jeho zády na zemi a očekával jakýkoliv příděl páníčkovi večeře. Jazyk měl vystrčený ven z velké tlamy a nechal z něj škodolibě odkapávat množství slin, které na podlaze tvořilo už malou loužičku.
,,Jenže pak nám stavbyvedoucí mohou uložit další úkol. To, že pomůžeme s opravou a odklizením přebytečného sněhu naše mise přece nekončí." namítla TenTen.
,,Čím dřív bude všechno hotový, tím dřív se vrátíme domů," zamručel nespokojeně Shikamaru.
˚•˚•˚
,,Všimnul sis, jak se na nás Kakashi dneska při večeři díval?" začal potichu Sasuke a snažil se tak navázat jakoukoliv konverzaci se svým mlčenlivým spolubydlícím.
,,Hm," vzdychnul jenom Naruto a ze zad se převalil na bok, aby na svého přítele lépe viděl.
Podepřel si hlavu dlaní a zadíval se na Sasukeho tělo přikryté peřinou ležící na protější straně pokoje.
,,Myslíš, že má něco za lubem?" nadhodil nakonec otázku, nad kterou při večeři uvažoval.
,,Netuším," vydechnul Sasuke s pokrčením ramen, ,,ale ten jeho pohled se mi moc nezamlouval," zamračil se, když si vzpomněl na jejich poslední rozhovor.
Sasuke se totiž zařekl, že nikdy nedovolí, aby se zrovna Kakashi stal Narutovou alfou. Nešlo ani tak o to, že celý tým sedm už přes tři roky věděl, jakej je Kakashi perverzák, šlo mu přítelovi bezpečí. Kdo ví, kolik už Kakashi ojel omeg.
Černovlasý mladík se musel nad tou myšlenkou opravdu zamračit.
,,Co se děje?" zajímal se ihned blonďák, jelikož pohled černovlasého přítele nešel přehlédnout.
,,Nic, jen... Jen si dávej na Kakashiho pozor," zamumlal Uchiha.
,,Proč?"
,,Prostě proto. Nechci, aby si tě označil."
,,Víš snad něco, co nevím já?" udeřil na něj ihned Naruto a v očích se mu zablesklo zvědavostí.
,,N-ne,"
Neznělo to zrovna moc přesvědčivě, to Sasuke vycítil sám. A to zakoktání...
,,Kakashi už svou omegu má, jen abys věděl," ušklíbnul se Uzumaki a rozvalil se zpět na záda, ,,A nejspíš jí je ve většině případů věrnej,"
,,Opravdu? Koho?"
Tahle informace Sasukeho opravdu zaujala. Jejich sensei, že by měl omegu? Proč se mu o tom tedy nezmínil, když spolu už dvakrát soukromě hovořili na téma jejich rozdělení.
,,Iruku,"
,,Iruku?!"
,,Jo... O tomhle jsem se s Irukou bavil, když jsem se s ním tuhle po sakra dlouhé době sešel," zamručel blonďáček a zavřel ospalé oči.
Sasuke už nic neříkal. Chvíli hleděl na jeho uvolněné a rozvalené tělo na palandě, než se sám uložil ke spánku. Ano, možná až teď si uvědomil, že to před několika dny muselo vypadat jako opravdu žárlivá scéna, kterou předvedl, ale ospravedlňoval se prostě jenom tím, že ho nejvíc pobouřil fakt, že z Naruta cítil pach jiné alfy. I když to byl jenom zatracenej Jiraiya.
˚•˚•˚
Po deseti dnech se tým vyslaný do Sněžné vesnice konečně vrátil do své domoviny, aby mohl Hokage seznámit s další splněnou misí, kterou si mohla odškrtnout.
˚•˚•˚
,,Díky za zprávy," spokojeně pokývala hlavou, ,,můžete jít, jen... Naruto, ty tu prosím na pár minut ještě zůstaň,"
Jmenovaný doslova úpěnlivě zakňučel. Nejvíc ze všeho se těšil na to, že si konečně dá po dlouhé době svůj oblíbený ramen a místo toho se ho musí ještě přinejmenším na několik minut vzdát. Modlil se ke všem bohům za to, aby do něj Tsunade nehustila opět rozumy ohledně nalezení alfy. Tohle téma se pro něj nakonec stalo absolutním tabu a nehodlal to nijak dál rozvádět, ani komentovat.
Všimnul si, jak se na něj Sasuke se zájmem podíval, než odešel spolu s ostatními pryč.
Sasuke... Se Sasukem to bylo dle Narutových domněnek velmi složité. Skoro po celou dobu trvání mise se s ním nakonec snažil bavit co nejmíň a když nemusel, byl z jeho dosahu i dohledu co nejdál, jako kdyby se obával toho, že by od něj mohl chytit nějakou nemoc. Netušil, jak to černovláska uvnitř sžírá.
ČTEŠ
Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓
FanficKaždým rokem, ve stejnou dobu, dostanou ninjové, kterým dovršilo patnácti let svitek, který je zařadí do vrstev společnosti. Jak se se svým zařazením popere tvrdohlavý a horkokrevný ninja Uzumaki Naruto, jehož svitek obsahuje zařazení tam, kam stejn...