- O dva dny později –
Po zdlouhavém, několik desítek minut trvajícím čekání se konečně na sjednaném místě objevil šedovlasý sensei.
,,No konečně! Kdy se už naučíte chodit včas, sensei?! Nechápu, proč se musíme setkávat tak brzo, a pak tu na vás ještě čekat, než se uráčíte vůbec objevit!" vyjeknul napruzeně blonďatý mladík a vyskočil ze sedu na nohy hbitě jako laň.
Kakashi měl na jazyk opravdu perverzní poznámku, která se týkala jeho heatu, ale raději ji spolkl. Už vůči Sakuře i Sasukemu, kteří už netrpělivě očekávali, co jim dneska sdělí. Jó, kdyby byli sami... Kakashi v duchu zavrtěl hlavou nad perverzními choutkami, které začínaly prostupovat jeho tělem. Naruto měl opravdu pekelně dravou vůni...
,,Pardon, děcka... Tentokrát se mi nestala ale žádná uvěřitelná nehoda, jdu rovnou od Hokage. Máme misi." řekl místo toho.
Všichni jako na povel zbystřili.
,,Jedná se o to, že půjdeme do Čajové vesnice, kde na nás bude čekat jedna velmi bohatá rodina, kterou musíme doprovodit do jejich rodné Travnaté vesnice. Nic víc, nic míň." řekl Kakashi na jeden nádech, ,,Dojděte si zabalit a za dvacet minut se sejdeme u brány," dodal ihned poté, co své žáky seznámil s misí a zmizel tak rychle, že po něm nebylo ani vidu ani slechu.
˚•˚•˚
Naruto si rychle a velmi spokojeně naházel všechny potřebné věci do batohu. Připevnil na něj zabalený stan se spacákem a zvesela si vykročil z domu. Těšil se na misi jako malé děcko. Ta pauza ho málem přizabila, hlavně, když nesměl pořádně z domu, ale na druhou stranu... To zase tak špatné nebylo, když s ním ten dlouhý čas trávil jeho černovlasý týmový parťák. Blonďák zavrtěl hlavou. Ne. Nesmí na tohle myslet. Tohle se stalo jenom díky jeho heatu, jinak by se k tomu ani jeden z nich určitě nesnížil.
˚•˚•˚
O dvacet jedna minut později už se všichni čtyři členové týmu sedm vydali na cestu do Čajové vesnice. Cesta plynula rychlým tempem a jindy mlčenlivý Sasuke se pohroužil do hovoru s Kakashim a Narutem. Jen Sakura byla až podezřele zticha a držela se o dva kroky za nimi.
Když si toho blonďák všimnul, vesele jí vtáhnul s kamarádským úsměvem do hovoru. Jí se sice ze začátku moc nechtělo, ale nakonec se přidala. Musela uznat, že byla Narutovi vděčná, že si všimnul, že není poněkud ve své kůži a snažil se jí nějak rozptýlit.
˚•˚•˚
Navečer se dostali do Čajové vesnice, kde se postavili před tamního pána a oznámili mu tak svůj příchod.
,,Vaše pokoje na nocleh jsou již připravené. Zítra se zde sejdete s rodinou, kterou doprovodíte do jejich vesnice." oznámil jim silnější muž sedící za stolem .
Poprosil jednoho ze dvou ninjů, kteří jej střežili, aby jim ukázal jejich pokoje.
Sasuke a Naruto skončili jak jinak než spolu, a Kakashi se Sakurou měli každý svůj pokoj pro sebe.
˚•˚•˚
,,Ty... Hm, Sasuke?" zamumlal Naruto, který se už nespokojeně chrul na své jednolůžkové palandě.
,,Hn?" ozval se černovlasý chlapec, který k němu seděl zády a sušil si právě mokré vlasy.
,,To, co... No... To, co se mezi námi během mýho heatu stalo. Nic to nezmění mezi náma, že jo? Byla to jenom... Jenom potřeba. Jenom pud." zakoktal se blonďák, kterému tohle prostě nedalo spát a pořád na to musel myslet.
ČTEŠ
Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓
FanfictionKaždým rokem, ve stejnou dobu, dostanou ninjové, kterým dovršilo patnácti let svitek, který je zařadí do vrstev společnosti. Jak se se svým zařazením popere tvrdohlavý a horkokrevný ninja Uzumaki Naruto, jehož svitek obsahuje zařazení tam, kam stejn...