31. Porušení slibu 2/2

1.5K 118 15
                                    

Jakmile na Naruta začaly dopadat první kapky příjemně horké vody, byl přiražen druhým chlapcem na téměř ledové kachličky břichem. Nohy dal automaticky od sebe a mírně se prohnul. Vyčkával, kdy si ho zase vezme. Už zase byl plný síly.

,,Nemůžu ti odolat," zavrněl mu Sasuke do ucha, které jemně zkousnul.

,,Dokud jsem tady, tak si se mnou dělej co chceš," odvětil Naruto zmámeně a zaklonil hlavu dozadu.

,,Jak je možný, že mi tak děsně voníš?" nechápal Sasuke, rukama putoval po opáleném bříšku a rty laskal každé místečko na krku, které nebylo zahaleno límcem.

,,M-mám heat,"

,,To není tím,"

Naruto dál nechtěl přemítat nad zbytečnými úvahami, a proto bez dalších slov přirazil zadečkem do jeho klína. Chtěl už se konečně nabodnout na tu úžasnou kládu, která ho dokázala tak perfektně vyplnit.

,,Pojď už do mě," zanaříkal Naruto, když se zadečkem snažil nasáčkovat do jeho klína.

Jeho tělo už opět hořelo vzrušením a nehoráznou touhou pářit se. Nervová zakončení ho brněla, rty se dožadovaly dalšího a dalšího polibku a penis mu bolestně tepal, chtějíce rychlé uspokojení.

Sasuke přejel toužebně nehty přes mladíkovy opálené boky. Sledoval svalnatá záda, po kterých stékaly kapičky horké vody.

Konečně ho měl. Konečně ho mohl mít. Být v něm. A na malý moment jej vlastnit. Vlastnil by ho úplně, kdyby neměl na sobě ten pitomý límec, který ho chránil před označením. Nespokojeně se o něj otřel nosem.

,,Nějakej nadrženej, ne?" uchechtl se černovlasý shinobi do jeho ouška.

Jenže přesně tohle se mu líbilo. Líbilo se mu, jak je z něj vyhecovanej, i když to mělo co dočinění s heatem. Líbilo se mu, jak mu dává najevo, že ho chce. Ta touha, vášeň a vzrušení v očích. To jak sténal a prosil o víc. To jak vykřikoval jeho jméno. Chtěl to vidět, slyšet a cítit napořád.

,,Sa-su-ke!" vydechl naštvaně Naruto a rezignovaně chytnul pod svýma nohama jeho penis a navedl si ho k otvoru.

Pak už stačilo jenom přirazit dozadu a dostal to, co chtěl. Táhle zasténal a zaklonil hlavu znovu dozadu.

,,Ty mrško, jedna," uchechtl se Sasuke, chytnul ho jednou rukou za ramenou a druhou rukou mu v podkolenní jamce nadzdvihl nohu.

Ihned začal zběsile přirážet jako smyslů zbavený.

Koupelnou se v okamžiku začalo rozléhat spokojené sténání dvou chlapců.

˚•˚•˚

,,Bože... Jsem celej... Rozlámanej..." svalil se udýchaně Naruto na černovláskův gauč jen v ručníku kolem pasu, když se konečně dostali ze sprchy ven.

Sasukeho čekal v nejbližší době opravdu mastný účet za vodu, ale to mu bylo tak nějak putna. Důležitější pro něj bylo to, jak se teď cítil. Vyprázdněně a uvolněně. I on doťapkal pouze v ručníku do obývacího pokoje.

,,Jak se cítíš?" zajímal se černovlasý mladík, když se posadil kousek od něj.

Skrze okna v obývacím pokoji se už prodíraly horké dopolední sluneční paprsky. Nejspíš si museli užívat dost dlouho, jelikož Naruto k němu dorazil ještě téměř za absolutní tmy.

,,Uhm... Vyždímaně," zazubil se Naruto spokojeně.

,,Nelituješ toho?"

Blonďák se na chvíli zamyslel. Pak zavrtěl hlavou.

,,Vlastně... Vlastně asi ani ne. Nejspíš to prostě tak mělo být." pokrčil rameny nakonec.

Sasuke ho chvíli tiše pozoroval. Nemohl si pomoci, ale takovýhle pohled by chtěl vídat každý boží den.

,,Já... Omlouvám se za to, co jsem minule řekl," omluvil se mu tiše.

,,To je v pohodě. Měl si vlastně pravdu... Zčásti," ušklíbnul se Naruto.

,,Zůstaň tu přes heat," vyhrknul najednou.

Blonďáček se na něj překvapeně podíval.

,,C-cože?"

,,Zůstaň tu přes heat. Tady u mě."

Sasuke opět roztomile nezvykle zrudnul. Konečně vypadal a choval se trochu jako normální člověk a ne jako nějaká socha.

,,T-to... T-to nejde," zavrtěl Naruto hlavou, i když ta nabídka byla víc, než lákavá.

,,Prosím, Naruto. Já... Opravdu mi nejde o nic, než o to tě chránit."

Blonďáček se kousnul do rtu.

,,Proč se ke mně tak chováš? Dřív jsem ti byl fuk," zeptal se zvědavě a naklonil hlavu na stranu.

,,Já... Nevím... Prostě... Prostě to dělám nějak automaticky. Sám to nechápu, ale... Nikdy jsi mi nebyl úplně fuk,"

˚•˚•˚

Sasuke byl obeznámit Hokage s Narutovým heatem a prozatímním bydlením u něj v sídle.

Když se za ním zavřely dveře, Hokage se pro sebe potěšeně usmála a podívala se na Shizune, která stála u jejího pracovního stolu.

,,Tak Uzumaki bude přes svůj heat u Uchihy doma? Hm, to je velmi zajímavé, nemyslíš?" ušklíbla se vědoucně.

Hnědovlasá žena lehce zrudla.

,,Myslíte, že to?" pokývala jí hlavou.

Tsunade se krátce zasmála a opřela se pohodlněji do svého křesla.

,,Kdo ví, Shizune. Buď už je potom, nebo je to teprve čeká. Rozhodně pokud bude po Uchihově boku a k tomu mu bude podle Jiraiyových slov pomáhat Kyuubi, ten kluk se bude mít nejspíš jak v bavlnce."

Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat