Druhý den se po znuděném čekání na Kakashiho, dostavili do Tsunadiny kanceláře. Posadili se do nabízených židlí a zadívali se na blonďatou postarší Hokage, která si je měřila významnými pohledy.
,,Včera jste od Kakashiho dostali své rozřazení do společenských vrstev i s podrobným popisem. Chci se zeptat, máte nějaké otázky?"
Sakura zvedla stydlivě ruku.
Hokage ji mírným kývnutím pobídla k jejímu dotazu.
,,Ehm, já jakožto beta... Jsem vlastně... No, eh, normální, že?" vydechla lehce stydlivě.
,,Ano. Bety jakožto prostředníci, nemají heat ani říji. Nepotřebují žádná supresiva na potlačení svých choutek. Zlehka cítí nebo naopak vůbec necítí pachy ostatních alf a omeg." přikývla Hokage a potvrdila ji tím tak její slova.
,,Můžu si tedy v tom případě najít partnera, který je alfou nebo omegou? Nebo musím mít vyloženě betu?" pokračovala.
,,Ty máš samozřejmě na výběr. Alfa, beta, omega, je to jedno. I když tvou přirozeností je najít si sobě rovného, jelikož, pokud sis všechno řádně přečetla, alfy a omegy patří k sobě a jsou k sobě prostě přitahováni."
Sakura tiše přikývla a k žádné další otázce se raději neměla. Byla nepodstatná, to jí stačilo.
,,Jak to je s naším, eh, heatem? Psalo se tam, že když háráme, neovládáme se. To mi chcete jako naznačit, že až budu hárat, budu se to... No..." blonďatý chlapec nervózně zrudnul, ,,Sápat jako v sexuálním smyslu po každým? A jak jako poznám, že mám heat?"
Sasuke se ušklíbnul. Přesně čekal, že se o tohle Naruto bude zajímat. Ten kluk byl průhledný, až to hezký nebylo.
,,Až na tebe přijde heat, poznáš to, o to nemusíš mít vůbec strach," ušklíbla se na něj Tsunade, ,,a ostatní alfy to poznají taky. A ano, de facto se budeš sápat opravdu po každým, za účelem sexuálního uspokojení. Přirozeně tě to bude samozřejmě víc táhnout k alfám, stejně jako alfy to bude přitahovat k tobě."
To Naruta moc neuklidnilo, spíše ho to rozrušilo ještě víc.
,,Pro tebe a pro Sasukeho tu mám připravena supresiva, pokud o ně budete mít zájem. Ze začátku, než to začnete aspoň trochu ovládat, bych vám je určitě doporučila."
Oba chlapci přikývli. Lepší je, je mít pro jistotu u sebe a nepotřebovat, než je nemít vůbec a potřebovat je.
,,Chci se ještě zeptat... Existuje ještě nějaká ochrana proti tomu kousnutí, nebo co to vlastně je? Co když to na mě někde přijde a já sebou žádné léky mít nebudu?" zajímal se Naruto.
Evidentně to bral dost vážně, což všechny opravdu překvapilo, ale zároveň i mile potěšilo.
Tsunade zašátrala v šuplíčku jejího pracovního stolu a hodila po Narutovi takový límeček.
,,Nos ho u sebe. Stačí, když si ho připneš na krk. Automaticky zakryje citlivé místo, na kterém by tě chtěla případná alfa označit a spoutat si tě."
Naruto ho pevně sevřel v rukách.
,,Jak to vyšlo ostatním?... Nebo je to tajemství?" zeptal se jakoby mimochodem Sasuke.
Doufal, že jeho otázka nevyzněla moc zvědavě, i když zvědavostí skoro umíral z toho, aby se dozvěděl, kdo na tom jak je. I když by to nejspíš po čase zjistil sám, bylo lepší to vědět rovnou, aby se měl na co připravit. Nebo možná na koho připravit.
ČTEŠ
Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓
FanfictionKaždým rokem, ve stejnou dobu, dostanou ninjové, kterým dovršilo patnácti let svitek, který je zařadí do vrstev společnosti. Jak se se svým zařazením popere tvrdohlavý a horkokrevný ninja Uzumaki Naruto, jehož svitek obsahuje zařazení tam, kam stejn...