O pár minut později se Naruto už spokojeně nořil s přimhouřenýma očima do horké lázně. Snažil se ignorovat pár lidí, kteří s ním a se Sasukem trávili stejnou chvilku v příjemné vodě.
Chlapci se usadili vedle sebe a opřeli se zády o kamenný okraj.
,,Divím se, že tu není Kakashi," prohodil s úšklebkem Naruto.
,,Tohle jsou čistě pánské lázně, on bude v těch společných," odvětil Sasuke uvolněně a zaklonil hlavu, kterou si položil na dlažbu.
,,Hm, to je pravda, ttebayo. Prasák jeden." uchechtl se blonďák.
,,Ty máš o prasáctví, co říkat," chytnul se toho ihned černovlasý chlapec.
,,No dovol?!" začertil se Naruto, ,,V čem jsem jako prasák, ttebayo?!"
Sasuke k němu natočil hlavu a podíval se na něj významným pohledem, pod kterým Naruto lehce zrudnul, když pochopil, na jaké situace momentálně jeho kamarád naráží.
,,Blbečku! Ani o tom nemluv! O tom totiž nehodlám vůbec diskutovat!" zamítnul okamžitě Naruto a pohroužil se až pod nos do vody, jak moc mu začínalo být trapně.
Sasuke se jenom uchechtnul, narovnal hlavu a zavřel oči. Bylo mu takhle fajn. Příjemná horká voda, on vedle něj. Oba nazí. Počkat! Prudce otevřel oči.
,No tak to teda ne!' pomyslel si.
,,Á, říkal jsem si, že vás tu určitě najdu!" vyrušil oba dva mladé chlapce velmi známý hlas.
,,Sensei? Co vy tady děláte? Tohle nejsou společný lázně," uchechtnul se Naruto.
Kakashi se pod maskou ušklíbnul a mávnul nad tím rukou.
,,Nestálo to tam za nic," a přisedl si k nim do horké příjemné vody.
Usadil se vedle Naruta a napodobil Sasukeho. Hlavu si opřel o dlaždici a svoje vypracované tělo ponořil do lázně.
,,Tak jdete otravovat nás?" popichoval ho Naruto.
Z nějakého důvodu se cítil zvláštně nervózní. Seděl mezi dvěma alfami. Silnými alfami.
,,Budu dělat, že jsem to neslyšel," zamručel Kakashi a zavřel oči.
,,Neviděl jste někdo Sakuru?" změnil Naruto téma.
Nemohl tu jen tak sedět v klidu a potichu. To prostě nebyl jeho styl. Nervozita mu prostupovala tělem a když byl Uzumaki nervózní, musel prostě mluvit. Nedokázal udržet klapačku.
,,Ne," ozvalo se unisono.
A opět nastalo ticho.
Blonďák se nervózně hryznul do spodního rtu. Už už se nadechoval k další větě.
,,Naruto, mlč a relaxuj," uzemnil ho Sasuke, který to okamžitě vycítil.
,,Víš, že mi mlčení zrovna dvakrát nejde," zamručel jmenovaný.
,,Tak se o to aspoň pokus,"
,,S váma je teda zábava," zabrblal si Naruto.
˚•˚•˚
Blonďáček to nakonec po necelých dvaceti minutách vzdal a vylezl z vody. Zbrkle a rychle si zakryl ručníkem svoje intimní partie, a s tichým rozloučením zmizel pryč.
,,Bylo něco?" vyzvídal Kakashi, jakmile po jeho studentovi nebylo ani vidu ani slechu.
Sasuke překvapeně otevřel oči a s lehce pootevřenou pusou se podíval na svého senseie.
ČTEŠ
Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓
FanficKaždým rokem, ve stejnou dobu, dostanou ninjové, kterým dovršilo patnácti let svitek, který je zařadí do vrstev společnosti. Jak se se svým zařazením popere tvrdohlavý a horkokrevný ninja Uzumaki Naruto, jehož svitek obsahuje zařazení tam, kam stejn...