Když už měsíc zcela přebral kontrolu nad dnem a Konohu zalila černočerná tma, Naruto se odvážil konečně otevřít dveře a vyjít na čerstvý vzduch. Plně nasál nosem vůni horké letní noci a jemně se usmál. Tenhle noční klid mu dělal dobře.
,,Tys asi nerozuměl tomu, co po tobě Hokage chce, že jo?" uslyšel nad sebou.
,,Kurva, jsem se lekl, ttebayo!" povyskočil vyplašeně a vzhlédnul na střechu.
Tam byl totiž Sasuke ledabyle usazený.
,To je tu jako celou dobu?'
,,Doma je nuda. Nemám tam co dělat. Nemůžu pořád dokola jenom masturbovat, upadla by mi ruka. Musím se aspoň trochu projít, vyvětrat se." odvětil sklíčeně.
,,Fajn, ale doprovodím tě,"
Sasuke seskočil ze střechy. Naklonil se k najednou velmi nervóznímu blonďákovi a nasál u krku jeho vůni.
,,Hn, zdá se, že ty prášky opravdu nezabírají," podotkl, ,,ráno zajdeme za Tsunade a zeptáme se, zda nemá něco silnějšího."
,,T-tys... Tys tu byl... Celou tu dobu?" vykoktal ze sebe Naruto otázku, nad kterou přemýšlel a snažil se raději nedýchat.
Z jeho pachu by se mu taky mohla snadno zatočit hlava a podlomit kolena. Čímž by se dostal sakra blízko Sasukeho rozkroku, který musel být určitě velmi impozantní.
Naruto krvavě zrudnul. Beze slova se otočil na patě a se silným prásknutím za sebou zavřel dveře.
Sasuke na ně zíral s povytaženým obočím.
,Co to jako mělo bejt?'
- O pár minut později –
,,Ehm, takže... Tys tu byl celou tu dobu?" zeptal se znovu Naruto, když vyšel ze dveří opět uspokojený a snažil se dělat, že vůbec nějaký několikaminutový výpadek neexistoval.
,,Jo," zamručel ne moc nadšeně Sasuke a opět k němu ze střechy seskočil.
,,Ale... Ale proč? Vždyť si říkal, že jsem ti ukradenej," nechápal ho blondýn.
Starší pokrčil rameny.
,,Nenechám na sebe od Hokage řvát, kdyby se ti něco stalo," odvětil zcela logicky.
Naruto neznatelně posmutněl. Proč mu najednou vadí to, že Sasuke jenom dodržuje rozkazy Hokage?
,,Tak co? Půjdeme nebo sis to rozmyslel?" kývnul černooký mladík směrem k prázdné večerní ulici.
,,Jdeme," přikývnul Uzumaki a oba dva se vydali po prašné cestě vesnicí.
˚•˚•˚
Procházka temnou Konohou proběhla mlčky. Jen občas jeden z nich prohodil nějakou větu, na kterou ten druhý reagoval až třeba o pár minut později.
Sasuke se snažil udržovat si od Naruta odstup aspoň dvou metrů, aby ho nelákalo po něm na místě skočit a zprznit ho. Klidně i na ulici. Stejně tu teď nikdo nebyl. Sasuke svoje zvláštní chování vůči němu nechápal. Očichal si, dá se říci, na dálku spoustu omeg v Konoze, ale žádná mu nevoněla tak jako Naruto. Žádná mu nebyla po chuti, jako právě Naruto. A to ho popravdě dost znervózňovalo.
˚•˚•˚
,,Ráno se tu pro tebe zastavím," oznámil mu tiše Sasuke, když stáli zpět před Narutovými dveřmi, ,,ocenil bych, kdybych tě nenačapal při stejné aktivitě, jako dneska dopoledne,"
ČTEŠ
Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓
FanficKaždým rokem, ve stejnou dobu, dostanou ninjové, kterým dovršilo patnácti let svitek, který je zařadí do vrstev společnosti. Jak se se svým zařazením popere tvrdohlavý a horkokrevný ninja Uzumaki Naruto, jehož svitek obsahuje zařazení tam, kam stejn...