60. Je na čase si trochu pohrát 3/3

1.3K 98 26
                                    

,,Kurva!" vyheknul Naruto, ale tentokrát to nebyl vzdech způsobený rozkoší, kterou mu doteď způsoboval Uchihův macatý penis, nýbrž bolestný, jelikož nepěkně pádem narazil bradou o desku, div si nepřekousl jazyk.

Ústa se mu však zaplnila krví a do předloktí si zarazil solidní třísku. Díky však jeho, i přes vzrušení zatemněnou mysl, bystrým reflexům, se nerozplácl jako přejetá žába, ale skončil na kolenou, protože jinak by to mohla nepěkně odnést i jeho stále k prasknutí napjatá intimní partie.

I mladík za ním bolestně zakňučel, když si pěkně natloukl kolena, ale z jeho otvoru nevyjel.

,,Jsi... V pohodě?" strachoval se Uchiha o svého partnera, který začal nepěkně vyflusávat krev z prokousnutého jazyka.

,,Já ti říkal, ty idiote, že ten stůl to nevydrží," prsknul Naruto a ohlédl se na Sasukeho přes rameno.

Ten po něm hodil jenom provinilý výraz a políbil ho mezi lopatky. Naražená kolena ho začínala solidně bolet, takhle si to teda rozhodně nepředstavoval. Nečekal, že ten stůl se vážně zřítí.

,,Tak budeš sakra pokračovat, nebo si to mám udělat sám?!" vyjekl na něj napruzeně blonďák, když delší dobu necítil žádný pohyb uvnitř sebe.

,,N-nechceš se radši přesunout na postel?" nadhodil Sasuke a chtěl z něj opatrně vystoupit.

Narutova ruka, která však rychle vystřelila a chytla ho za stehno, do kterého zaryla nehty, ho však v dalším pohybu zastavila. S otazníkem v očích se podíval do modrých temných očí.

,,Momentálně jsem přestal věřit jakémukoliv nábytku tady, takže to pěkně dodělej, nebo se vážně neznám," zavrčel na něj.

Sasukemu přes rty přeběhl úšklebek a znovu se v něm rozpohyboval. Bolest kolen naprosto přehlušila přemíra slasti, když Naruto schválně stáhnul svaly kolem jeho stále tvrdého penisu.

Blonďáček se opět začal rukou pohybovat ve svém vlastním rozkroku a nyní, když už se nemusel bát, že se pod nimi něco propadne, se konečně oddal zcela své vlastní touze. Ta podlaha by snad něco vydržet měla, ne?!

Černovlasý mladík se díky vlastnímu vzrušení a vlhkým, ba přímo tekoucím šťávám, které vytékaly a promazávaly blonďáčkův otvor, hnal k vysněnému konci.

,,B-bože, Sa-suke, při-dej... Argh, v-víc, ttebayo!" naříkal blonďáček.

Ze Sasukeho těla už stékaly krůpěje potu, jak moc do něj bušil. Několikrát blonďáka plácnul přes zadeček, aby mu dal najevo svou dominanci, kterou stejně musel cítit. Očima probodával místečko na Narutově krku, na kterém by se přímo vyjímal otisk jeho zubů. Nasával vůni jeho těla i feromonů, které vydával. V puse cítil ostré špičáky připravené k zakousnutí, ale na poslední chvíli ještě dokázal odolat a ovládnout se. Nechtěl ho nutit do něčeho, co sám nechtěl. To by prostě nemělo smysl, i když jeho tělo a mysl řvalo naprostý opak.

Naposledy hrubě přirazil a začal plnit Narutovy útroby horkým spermatem.

Blonďák se s výkřikem dohnal k vrcholu o pár sekund a tahů své dlaně později. Udýchaně, se Sasukem svaleným na svých zádech, nalehnul na zbytky trosek, které dřív bývaly stolem.

I když z jeho penisu odstříkly poslední kapky semene, jeho penis pořád trčel vzhůru a napínal se. Rozhodně neměl ještě dost. Jeho heat trval teprve druhým dnem a on byl teď jako smyslů zbavený, když měl poblíž sebe silně vonící alfu.

A Sasuke to věděl taky. Vyklouznul z jeho těla jenom proto, aby jej pohotově přetočil na záda. I když byla poloha zezadu úžasná, tak tahle taky. Líbilo se mu, když mohl koukat do Narutovy slastí stažené tváře a všímat si všech jeho grimas. Když mohl sledovat ty přimhouřené blýskavé modré oči, když mohl vidět ta pootevřená ústa, ze kterých se linuly všechny ty krásné zvuky.

,,Dneska tě opíchám nejmíň desetkrát, tak se na to připrav," varoval ho Uchiha a sklonil se k jeho poraněným ústům, ,,Vyšukám ti klidně mozek z hlavy, aby tě už nikdy nenapadlo rozdat si to s někým jiným,"

Kalhoty, které měli oba dva stažené ještě doteď ke kotníkům, přeletěly místností až na druhý konec.

,,Už aby to bylo," prohodil s chtivým úsměvem Naruto a vztáhnul ruce k černovláskově hlavě, aby prsty zaplul do tmavých kadeří.

Žádostivě se na něj natiskl a nadzvedl ještě chtivěji svůj zadeček, do kterého Sasuke okamžitě vklouznul. Téměř ihned ho začal šukat jako ďábel. Chytnul si ho v podkolenních jamkách a přehodil si je přes ramena. Obejmul jeho stehna, pořádně se zapřel a málem se mu z té polohy zatmělo před očima.

Blonďák na tom byl úplně stejně. Oči i pusa do široka rozevřené, ze rtů splýval jeden sten za druhým. Hlavu zakláněl dozadu a prohýbal se, jak Sasukeho penis narážel s každým přírazem o jeho prostatu.

Sasukemu z toho brutálního tempa, které nasadil, tekl pot po páteři a příjemně ho lechtal, nehodlal však zpomalovat, i kdyby se měl zbláznit. Tohle bylo tak sakra dobré! Vyjížděl a zajížděl do toho roztáhlého horoucího pekla, které ho přijímalo víc, než chtivě.

Naruto zvedl roztřeseně ruce a pobídnul Sasukeho, aby se k němu naklonil, čímž zapříčinil snad ještě šílenější pronikání. Zalykal se vzdechy a křikem a raději přitisknul rty k těm Sasukeho, aby nebyl tak moc hlasitý. Rozhodně nechtěl, aby teď někdo přišel s tím, že narušují noční klid a vyrušil je tak při tomhle úžasném spojení.

Vrchol na ně přišel téměř současně a Naruto si nemusel rukou ani nijak dopomoci. Stačilo mu, jak se jeho penis neustále tisknul a otíral o Sasukeho bříško, které potom krásně zkrápěl.

Sasuke se udělal opět do něj. Sperma vystříkávající v bílých kaskádách z jeho malého otvůrku na žaludu opět plnilo, již před několika desítkami minut naplněné tělo. Udýchaně se opět svalil na Naruta, se rty přitisklými k těm jeho. I přes doznívající orgasmus se v něm stále pohyboval. Sice už ne tak brutálním tempem jako před chvíli, ale nehodlal z něj vyklouznout. Jemně a pomalu se v něm pořád projížděl a cítil jak se na lehce ochablého mužství lepí jeho sperma a Narutovy šťávy.

,,Ještě ti... Zbývá osm kol," uchechtnul se blonďáček rýpavě, ,,Doufám, že ještě můžeš,"

,,Budu tě prznit klidně do rána," přislíbil mu Sasuke s blýsknutím v očích a v další sekundě se už dobýval vlhkým jazykem do jeho úst.

Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat