Sasuke se pohodlně usadil do měkkého šedého polstrovaného křesla a roztáhnul svitek, jenž mu nyní podle všeho změnil život. Sice ještě nevěděl úplně jak, ale nějak ve skrytu duše čekal, že dost.
Alfa - může být žena i muž. Alfy jsou ve společnosti na vrcholu potravního řetězce. Jsou to silní, obvykle i arogantní a sebevědomí jedinci.
Ušklíbnul se nad prvním odstavcem. To sedělo. Byl silný jak fyzicky, tak psychicky. Bohužel i arogantní, a sebevědomí ho hřálo jako slunce na obloze. S tímhle se vážně trefili.
Tělo alfy vytváří až desetinásobné množství sperma a během sexu je alfa schopná mít mnohonásobný orgasmus. Čas od času alfy procházejí takzvanou říjí a během této chvíle jsou až neovladatelné a jediným jejich cílem je získat pro sebe omegu a přivlastnit si ji. Podléhají nízkým zvířecím pudům.
,Tak tohle myslel Kakashi tím, že se s Narutem cítíme, protože on je omega a já jsem alfa?' pomyslel si zvědavě Sasuke.
Zavzpomínal na to, že posledních několik měsíců Naruta vnímal poněkud jinak. Pořád to byl ten stejný idiot, jakým se už narodil, ale tohle bylo takové zvláštní. Opravdu ho vyloženě cítil jinak.
,A co mají na mysli jako tím, že si chceme získat omegu a přivlastnit si ji? Vždyť nejde vlastnit člověka,'
Všechny alfy a omegy jsou citlivé na pachy, a protože příroda alfy a omegy stvořila k tomu, aby si byli předurčenými partnery, pochopitelně existují i osudové pachy, kdy si alfa vybere omegu podle toho, jak ji voní a jak ta vůně určuje jejich přitažlivost. Stejně tak to mívá i omega. Na alfu, která ji přirozeně voní, reaguje zcela jinak, než na ostatní alfy, které pro ni mohou dokonce páchnout.
Alfy a omegy, které již mají své životní partnery, už nevylučují žádné feromony, které by voněly komukoliv jinému, než jejich partnerovi.
Sasuke se zapřemýšlel nad tím, jaké to bylo, když ucítil Narutův pach. Zda mu to bylo příjemné nebo nepříjemné. Bohužel musel konstatovat fakt, že mu jeho pach byl více než příjemný. Voněl tak strašně zvláštně. Opravdu mu to přišlo, jako kdyby ho k sobě podvědomě lákal.
Černovlásek zavrtěl hlavou. Přece nemůže souložit s klukem, natož ještě k tomu s Narutem, ne?
Ušklíbnul se a znovu zavrtěl hlavou nad tím paradoxem. Vždyť se přece nesnáší... Nebo spíš... Co vlastně k sobě cítí? Poslední dobou spolu vycházejí už tak nějak... Normálně. Hádky a občasné rvačky sice neustali, ale už spolu nemají nějaký extra velký problém tvořit dvojici a spolupracovat spolu. Dokonce spolu byli několikrát i skvěle sehraní a oba dva byli spolu mnohem silnější.
Kousnutí do krku je dost zásadní - obvykle zezadu pod týlem. Je to tak dáno protože na jejím/jeho krku je centralizovaný bod, ze kterého vychází samotná podstata omegy - feromony, chemie, vše. Bývá to žláza, kterou alfy často očichávají, je to v podstatě intimní gesto, které by se dalo přirovnat k líbání, ale daleko hlubší, protože z této „žlázy" uniká veškerá vůně, která alfu k omeze přitahuje. A toto očichávání je jakýsi chemický proces, který ti dva spolu sdílí. A nejen to, tyto pachy jsou spojené i s emocemi. Dokážou uklidnit rozzuřenou alfu nebo jí přímo vzrušit. Na to mají omegy svoje fígly.
Kousnutí probíhá obvykle při heatu a v momentě, kdy tak alfa učiní, tak se doživotně s omegou sváže jako životní partner. Jejich pachy se chemicky promíchají a omeze na krku do konce života zůstane značka, kterou nejde odstranit. V podstatě to svým způsobem nahrazuje manželství bez možnosti rozvodu.
ČTEŠ
Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓
FanficKaždým rokem, ve stejnou dobu, dostanou ninjové, kterým dovršilo patnácti let svitek, který je zařadí do vrstev společnosti. Jak se se svým zařazením popere tvrdohlavý a horkokrevný ninja Uzumaki Naruto, jehož svitek obsahuje zařazení tam, kam stejn...