Sasuke se překvapeně podíval na dívku, která se však podivně třásla. V jeho těle uhasnul jakýkoliv plamínek naděje, že by Naruto mohl být těhotný s ním, právě z jednoho jediného pohledu na dívku, která stáhla ruce z kamaráda a projela si s nimi v růžové kštici.
,,Hej, co je Sakuro?" zavrčel na ní otázku.
Nelíbilo se mu, jak poměrně zbledla a pořád se třásla. A ty skelné oči tomu taky moc nepomáhaly.
,,On... J-já... Pojď se mnou ven, Sasuke," kývla nakonec roztřeseně hlavou ke dveřím.
Uchiha jí zamračeně následoval, ale ještě předtím, než opět opustili pokoj, přehodil přes Naruta přikrývku, aby byl v teple. Musel se slabě pousmát, když viděl, jak se ve spánku do deky mladík spokojeně zachumlal, než se jeho obočí poměrně nervózně svraštilo.
˚•˚•˚
,,Tak mluv, sakra, nenapínej mě. Tváříš se jakoby se mu měla narodit liška." protočil Sasuke očima a bůh ví, proč se snažil nepříjemnou situaci zlehčit vtipkováním.
,,Já... Nevím, kde začít," vydechla zelenooká dívka a zadívala se stranou.
Uchihův přímý onyxový pohled jí byl opravdu velmi nepříjemný a musela se lehce ošít. Po těle jí běhaly ještě nepříjemnější mrazíky a pociťovala v krku tuhý knedlík, který nemohla za žádných okolností spolknout. Na plicích se jí usadil snad balvan a začínalo být pro ní těžké i dýchat.
,,Sa-ku-ro," vyslabikoval Sasuke už velmi nepříjemným tónem její jméno, aby jí konečně popohnal.
Dívka se těžce nadechla a ještě těžceji vydechla. Podívala se na něj skelnýma očima.
,,Naruto... On... Má v sobě dva plody," řekla roztřeseně.
,,Dva? Jakože dvojčata?" vykulil překvapeně černovlásek oči.
Sakura zavrtěla hlavou.
,,Jedno je mrtvé... Mohlo mu... Mohlo mu být, já nevím, možná čtrnáct dní? A to druhé... Je mu pár dnů..." zamumlala a hlas se jí třásl.
Sasuke nemusel být génius, aby si dal dvě a dvě dohromady. Jeho grimasa se v tu chvíli stáhla do tak nenávistného výrazu, který u něj snad ještě nikdo nikdy nespatřil.
,,Orochimaru," procedil mezi zuby vztekle a zatnul pěsti.
,,Ten druhý plod... On... Je obalený nějakou zvláštní temnou chakrou. Mám za to, že to nějak působí i na Narutova démona. Ten plod... Zabil ten první,"
,,Tak proto nemohl navázat s Kyuubim kontakt. Teď už je mi to jasné." zamručel Sasuke spíše sám pro sebe.
Začínalo se mu dělat špatně. Znovu.
,,Sasuke, já-"
,,Musíme se vrátit do Konohy," řekl rozhodně.
Dívka jenom přikývla.
,,Hned nebo až zítra?"
,,Zítra ráno vyrazíme, nebudu teď Naruta budit,"
˚•˚•˚
Blonďatý mladík sebou začal nespokojeně vrtět a převalovat se na posteli, než se konečně odhodlal otevřít oči a dát tak najevo, že už je bohužel vzhůru.
,,Uhm, Sasuke? Ty už nespíš?... Kolik je hodin?" vydechl překvapeně, když se podíval na černovlasého shinobiho sedícího na posteli, jak na něj se starostí v obličeji hledí.
Uchiha mu nepověděl, jenom na něj pořád tiše hleděl a vrýval si do paměti pohled na to, jak rozkošně vypadá, když se právě vzbudí. Ty ospalá modrá kukadla a blonďaté vlasy rozčepýřené do všech stran ještě víc, než obvykle.
,,Proč se na mě tak díváš?" položil další otázku a mírně dal hlavu na stranu.
Ten pohled se mu z nějakého důvodu nezamlouval. V kostech začínal cítit, že Sasuke nejspíš ví něco, co by neměl. Posadil se a lehce se zamračil.
,,Co se děje, Sasuke? Už to vyklop, proboha,"
Černovlásek posunul ruku po posteli tak, aby chytil jednu jeho do své a propletl s ním prsty. Chvíli se na to spojení jenom smutně díval a cítil, jak je mladík trochu napjatý a lehce sebou cuknul, avšak spojení nepřerušil. Muselo mu to být asi nepříjemné, když na něj sahala cizí alfa, která ho nevlastnila. Konečně se odhodlal k tomu, podívat se mu zase do očí.
,,Jsi... Těhotný," vydechnul.
Narutova tvář se stáhla naštvaně o něco víc. Na čele mu vyskočily drobné vrásky a v modrém pohledu se mu zlověstně zablesklo. Vytrhnul ruku ze Sasukeho sevření a chvíli na něj nevěřícně, ale přesto zlostně zíral.
,,Jak jsi to-?" procedil mezi zuby.
Sasuke jeho chování nechápal. Myslel si, že se zachová trošku jinak.
,,Včera když jsi usnul, požádal jsem Sakuru, aby tě vyšetřila," řekl mu popravdě.
Blonďák zprudka odhrnul přikrývku a vyskočil vztekle na nohy.
,,Vyšetřil si mě bez mého svolení?!" rozkřikl se na něj.
Uchiha na něj stále překvapeně zíral, než mu konečně došlo, proč tak vyvádí.
,Věděl to,'
,,Tys to věděl?"
,,Jistě, že jsem to věděl! Kyuubi mi to řekl už dávno!" rozhodil naštvaně rukama a v očích se mu zaleskly slzy.
,,Tak proč si mi do hajzlu nic neřekl?!" vyjel na něj tentokrát i Sasuke.
Tahle informace ho poměrně naštvala. Myslel si, že mu dal dost najevo, že o něj má hlubší zájem a že se mu se vším může svěřit. Ale nejspíš se asi mýlil.
,,Proč?! Protože je to snad moje věc, ne?! Já... Ty... Argh! Trápil ses kvůli mně už dost, ne?! Nechci ti přidělávat ještě větší starosti," zakřičel plačtivě.
Sasuke se zamračil.
,,Orochimaru nechal zabít naše dítě a ty mi nic neřekneš? Neřekneš mi ani to, že než tě ten zkurvysyn označil, tak si byl těhotný?!"
,,Ale já do hajzlu nevím, jestli to bylo tvoje děcko, Sasuke! Nezapomínej, že jsem spal i s jinejma! Mohlo to bejt jak tvoje, tak Itachiho a nebo klidně i Gaary!"
Uchiha zatnul pěsti i čelist. Zrovna tyhle dvě jména teda potřebovat neslyšel.
,,Ale mohlo být i z jedné třetiny moje, ne?" zavrčel a promnul si unaveně kořen nosu.
Celou noc nespal a jen seděl a díval se na něj jak poklidně spí. Nemohl jen tak zavřít oči a usnout vedle něj, když ho tížilo to, co od Sakury zjistil. A teď mu ten idiot řekne, že to celou dobu věděl?! To mu vážně nestojí ani za to, aby mu něco řekl?
,,Jako, kdy si mi to chtěl říct?!" vyjel na něj opět.
Vztek nahlodával jeho nitro jako červík jablko. Proplouval mu žílami místo krve a solidně mu brnkal na nervy jako na kytarové struny.
,,A co máš přesně na mysli? To, že jsem těhotnej s jedním z vás tří nebo to, že mě ten slizoun napustil?!"
Ano několik z vás uhodlo velmi dobře, že dítě je bohužel Orochimara :/ ale o tom prvním jste neměli páru, co? :D Já jsem si tam totiž nemohla odpustit to rejpnutí, že jsou tři možní otcové :D *jsem hrozná mrcha :D*
ČTEŠ
Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓
FanfictionKaždým rokem, ve stejnou dobu, dostanou ninjové, kterým dovršilo patnácti let svitek, který je zařadí do vrstev společnosti. Jak se se svým zařazením popere tvrdohlavý a horkokrevný ninja Uzumaki Naruto, jehož svitek obsahuje zařazení tam, kam stejn...