,,K-kde... To jsme?" vydechnul lehce vyděšeně blonďáček, když se objevil po Itachiho boku v nějaké temnější místnosti osvětlované jenom matnou lehkou září ze zamazaného a dlouho nečištěného okna.
Na chvíli ho zachvátil šílený pocit paniky, že jenom skočil Itachimu na lep, a teď se ocitl někde u Akatsuki ve vězení.
Itachi jeho paniku a obavy vycítil a s lehkým úsměvem na rtech mu položil ruku na rameno.
,,Nemusíš se bát... Takových chatek, jako je ta, u které jsme se všichni potkali, existuje po celé zemi spousta,"
Blonďák si zkousnul ret. Ten dotek na rameni byl naprosto spalující a opět se v něm rozehřívala touha se pářit. S kýmkoliv. Kdekoliv. Jakkoliv. Podíval se na černovlasého nukenina, který se tolik Sasukemu podobal.
,,Až spolu skončíme, přenesu tě zase nazpět. Stejně tam na nás bude určitě někdo čekat." ušklíbnul se ke konci černovlásek a jedním pohybem si rozepnul plášť, který pak nechal s jemným šustěním ladně sklouznout z ramen.
Naruto nasucho polknul. Vážně je až tak moc nadržený a nezvladatelný, aby se spustil právě s ním?
,,Budou zuřit, že?" zamumlal a prohlížel si přitom Itachiho tělo, stále ještě zakryté v látkách oblečení.
,,Šíleně," přikývnul starší Uchiha.
,,Vypadá to, jako by si z toho měl radost," zamračil se blonďáček.
,,Sasuke aspoň zjistí, že nemůže mít všechno, co chce," prohodil ledabyle.
,,A ten druhý?"
,,Ten zase přijde na to, že když on může vyšukávat s kde kým, tak já taky," prohodil Itachi a přistoupil těsně k němu.
Chytnul do obratných prstů cvoček jeho zipu a zatáhnul.
,,J-jaký... Spolu máte vztah?" zajímal se Naruto, ,,Koukal na mě jako by mě chtěl vyhodit do vzduchu,"
,,Upřímně ani sám nevím," pokrčil Itachi rameny, ,,Nelíbí se mi, jaká je to děvka a že dá každému, protože ho chci mít jenom pro sebe... Chci si ho označit... Už delší dobu, ale on pořád nosí ten vypatlanej límec... Stejně jako ty," odvětil a lehce se prsty dotknul černého obojku na Narutově krku.
Blonďákovo srdce začalo splašeně bít a pod tím jemným dotykem přimhouřil slastně oči.
,,Jaký máš vztah ty s mým bratrem?" zajímal se tentokrát pro změnu černovlásek a pomohl mu se dostat z horního dílu kombinézy.
Lačně se podíval na vypracované opálené tělo skrývající se pod síťovanou látkou trička.
˚•˚•˚
,,On... S ním fakt šel," vydechl nechápavě a pořád nevěřícně černovlasý mladík, hledíce stále na místo, kde ještě před chvílí ti dva stáli.
Odehrával se v něm divoký rej pocitů, které se přes sebe plazily jako klubko hadů. Nemohl uvěřit, ne, nechtěl uvěřit tomu, že by Naruto odešel dobrovolně s jeho bratrem, aby se mohli spářit. To... To prostě nešlo!
,,Divíš se?... Itachi měl říji," promluvil tiše Deidara a konečně povolil doteď zatnuté pěsti.
,,Kam šli?!" vyhrknul Sasuke rozezleně.
Blonďák pokrčil rameny.
,,Můžou být prakticky kdekoliv,"
,,Tak co budeme sakra dělat?!"
ČTEŠ
Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓
FanficKaždým rokem, ve stejnou dobu, dostanou ninjové, kterým dovršilo patnácti let svitek, který je zařadí do vrstev společnosti. Jak se se svým zařazením popere tvrdohlavý a horkokrevný ninja Uzumaki Naruto, jehož svitek obsahuje zařazení tam, kam stejn...