Na úvod bych chtěla říct jediné - Tahle povídka neměla bejt nikdy takhle dlouhá :D A jediný, čím vás můžu ještě postrašit je to, že pořád nejsme zdaleka u konce :D
Díky všem za komentáře a hvězdičky!! Jste prostě nejlepší a miluju číst si vaše teorie, jak se to bude vyvíjet dál a co se stane ^w^
,,Jenže... Jak najdeme Orochimara? Pochybuju, že se zdrží v úkrytu, kde teď Naruto se Sasukem byli," zauvažoval Jiraiya.
,,Má spoustu různých tajných skrýší," přikyvoval zadumaně Uchiha, ,,Ale pochybuju, že vím o všech. Za tu dobu co jsem u něj byl, jsem jich viděl pouze šest a to jenom v opravdu malém okruhu."
,,Ale Orochimaru úzce spolupracuje s Akatsuki, ne?" prohodil Kyuubi a zadíval se na černovlasého shinobiho.
,,A tím chceš naznačit jako co?"
,,Jako, že Itachi bude mít ponětí, kolik má ten had úkrytů,"
Sasuke zatnul pěsti.
,,A tím chceš naznačit jako co?" zopakoval nevrleji.
,,Že by ses s ním měl setkat," protočil Kyuubi očima.
,,Děláš si ze mě prdel?! Tak nejdřív tu řekneš, že jediná možnost na Narutovi záchranu je to, že bude muset umřít a teď po mě ještě chceš, abych ochotně vyhledal svého bratra a chtěl po něm, aby mi sdělil všechny tajné skrýše toho parchanta?!"
Sasukeho hlas se dostával do nepřirozených výšin, což u něj opravdu nebylo obvyklé.
,,Přesně tak," ušklíbnul se Kyuubi.
,,Nemáme ale záruku, že s námi bude Itachi spolupracovat," namítla poprvé vůbec Shizune, která doteď jenom se staženým obličejem nervozitou, pozorovala okolní debatu.
,,Fajn... Tak si zajměte někoho jiného z Akatskuki, ale podle mě je Itachi nejlepší volba. Má se Sasukem rodinné pouto a možná by jejich nenávist mohla jít na chvíli stranou, když se to týká záchrany Naruta."
,,Vždyť ho sprostě ošukal!" vykřiknul vztekle Sasuke, kterému došla naprosto trpělivost.
Nebylo to poprvé, co se místností ozvalo překvapené: ,,Cože?!"
Naruto stydlivě zrudnul a probodával zemi pod sebou. Tak k tomuhle se teda rozhodně vyjadřovat nijak nebude.
˚•˚•˚
Debata trvala ještě několik desítek minut, než jí Tsunade nakonec rozpustila. V první řadě by se měl někdo začít věnovat vypilování techniky Edo Tensei, k čemuž se uvolil Kakashi společně s Jiraiyou. O nalezení a zajmutí Orochimara se zatím může debatovat později.
˚•˚•˚
,,Nemyslíš si doufám, že tě nechám se obětovat, že jo?!" vyprsknul Sasuke, kterému došla trpělivost a chuť mlčet, jen co společně s Narutem překročili práh Uchihovského sídla.
Blonďáček se na něj překvapeně podíval. Pak se lehce zamračil.
,,O tom nerozhoduješ," odpověděl a rukou si sáhnul na místo svojí značky, ,,Tohle musí pryč ať to stojí, co to stojí. A ten hajzl taky."
,,Ale bude to stát tvůj život!" vyhrkl Sasuke.
,,Já se vrátím, ttebayo! Neumřu!"
Černovlásek si odfrknul a založil ruce na prsou. S pozdviženým obočím se na něj podíval.
,,Jasně... Ono je totiž naprosto normální umřít a pak se vrátit zpátky, že? Nic lehčího neznám. Já si takhle umírám a vracím se do světa živých každej tejden, hele!" prsknul ironicky a protočil oči v sloup.
ČTEŠ
Give It the Fuck Up [SasuNaru, ItaDei - A/B/O] ✓
FanfictionKaždým rokem, ve stejnou dobu, dostanou ninjové, kterým dovršilo patnácti let svitek, který je zařadí do vrstev společnosti. Jak se se svým zařazením popere tvrdohlavý a horkokrevný ninja Uzumaki Naruto, jehož svitek obsahuje zařazení tam, kam stejn...