25- A&A Doğru-Yanlış

4.1K 341 196
                                    


...

Seelaam

iyi okumalar efenim

Buyursunlar

☆☆☆☆☆

"Bunları şimdi konuşmak istemiyorum. istediğim bir şey varsa, o da şu an seni öpmek!", dedi parmakları dudaklarımın üzerinde gezerken...

Tepki vermedim...

Cevap da vermedim...

Söylediğini yapıp, karşılık verir miyim onu da bilmiyorum.

Ama beni bu kargaşanın içine sokmadı zaten Ayda!

Çünkü elini yüzümden çekti ve "Çok güzelsin.", dedi ve öylece bekledik orada. 4 saniye sonra, "Ama öpmeyeceğim çünkü bu her ikimiz için de büyük bir yanlış olur... Dönüşü olmayan yola işte asıl o zaman girmiş oluruz! Senin düşündüğünün aksine, ben de kendimi pekâla tutabilirim!", dedi ve ocağın başına doğru yürüyerek uzaklaştı yanımdan...

Çorbayı kontrol ettikten sonra yönünü tekrar bana döndü. Tepeden tırnağa iyice süzdükten sonra, "Ama bu aşamada senden büyük bir iyilik isteyebilir miyim?", diye sordu bir beklenti içinde.

"'Büyük bir iyilik' dediğine göre, sıkıntılı bir sürece gireceğiz belli ki.?"

"Sıkıntılı bir süreçte değil miyiz zaten?"

Bu kez gerçekten mantıklı bir soru sormuştu... "Haklısın.", dedim kabullenerek. "Ne istiyorsun?"

"Sana yakın davranmama izin verir misin?"

"Nasıl?"

"Yani, seni ve senin hayatını kabullenesiye kadar ya da kabullenemeyeceğimi anlayana kadar az da olsa sevgili gibi davranabilir miyiz? Yani ne bileyim... Oturup beraber film izleyelim mesela... Hatta film izlerken ben senin omzuna yatabileyim sevgilimmişsin gibi... Bir yere giderken koluna girmek istediğimde bi şey deme. Şimdi olduğu gibi, beraber yemek yapalım. Bunun gibi şeyler işte!"

"Benim daha önce hiç sevgilim olmadı. Hep, farklı kimliklere bürünerek tek gecelik birliktelikler yaşadım o kadar. Sevgililer ne yaparlar, nasıl yaşarlar bilmem... Birisiyle oturup film izlemişliğim bile yok! Ben, Davud'un masasından başka hiçbir masada birisiyle oturup yemek yemedim şimdiye kadar. Sen hariç... Zaten sen geldin ve her şey tepetaklak oldu... Fildişi kulemi zaptettin!"

"'Sevgilim ol' demedim ki zaten! 'Sevgiliymiş gibi yapabilir miyiz?' diye sordum. En azından neyin içine gireceğim konusunda ya da bugün olanlardan sonrasında sana ne hissedeceğimi anlamamda bana yardımcı olur gibi geldi... Eğer benim açımdan iyiye gitmezse yolumuza bakarız ama iyi yönde ilerleyecek olursa bunu muhtemelen sana yapmayı çok istediğim şeyi yapıp, öperek anlatırım... Olmaz mı? Bu da mı mantıklı gelmedi yoksa? Aslında senin için de fena olmaz gibi geliyor bana. Yani senin işine de gelecek bence. Çünkü sen de deneyim kazanmış olacaksın bu durumda! Ölmeye değer misin bunu bilmek istiyorum. Teaser gibi düşün yani. Ya da ne bileyim bi fragman gibi falan da düşünebilirsin... Bir nevi seni işe almam için bana CV'ni göstermiş olacaksın? Daha başka nasıl örnek verebilirim sana bilmiyorum ama anlatmak istediğimi anlattığımı düşünüyorum. Bence se....."

"Anladım... Tamam!", diyerek yine kestim Ayda'nın bitmek bilmeyen konuşmasını.

Son zamanlarda bu kadar yoğun şekilde, nadir konuşuyordu Allah'tan... Arada böyle takılmaları falan oluyor yine ama en azından sürekliliği azaldı...

YALVAÇ / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin