...Seelaam :)
Soft bir bölüm sizi bekler efenim,
Buyursunlar...☆☆☆☆☆
°°°
"Duyduğun gibi... Ben seni istiyorum...", dedi Ayda bir kez daha aynısını tekrarlayarak!
"Bunun kararını vermen için çok erken Ayda... Hislerinde devam etmeni çok istiyorum ama bu durum senin için bile çok fazla. Fransa'dan Türkiye'ye 1 haftada gelmekten çok daha köklü bir değişim bu. Belki de hayatının geri kalanında gölgenden bile korkarak yaşayabilirsin. Ölüm korkusu, Alçin'e söylediğin gibi, 'hepimiz bir gün öleceğiz' diyerek geçiştirilebilecek bi şey değil inan bana. Benimle hayatını birleştirirsen hayatını, alışkanlıklarını, davranışlarını, kısacası neredeyse her şeyini değiştirmek zorunda kalacaksın! Madem açık olmamı, yalan söylemememi istiyorsun, açık konuşacağım o zaman! 'Seni istiyorum'u senden duymak kadar güzel bi şey olmadı benim hayatımda hiç ama bunu bu kadar erken söylemen bana doğru gelmiyor... Benden istediğin gibi, sevgililik oynayalım. Ama bana şimdiden evet deyip ne benim dengemi iyice boz ne de kendinin. Her şey akışında gelsin olur mu?"
"Peki.", dedi sadece masadan boşalan tabağını alıp kalkarken...
Sadece arkasından bakmakla yetindim.
Düşünmeye ihtiyacı vardı. Normalde de duygu geçişleri hızlıydı evet ama Alçin'in söylediklerinden sonra çok daha hızlı oluyordu artık... Duygu patlamaları için de aynı şeyi söyleyebilirim! Ki böyle bir sürüncemede kalmasını da çok iyi anlayabiliyorum açıkçası...
Tam da bu yüzden şu an vereceği hiçbir kararı ciddiye almamam gerektiğinin farkındaydım...
Masadaki her şeyi kaldırdıktan ve makineye yerleştirdikten sonra, "Davud dediğiniz adamdan korkuyor musun?", diye sordu birden bire.
"Neler yapabileceğini biliyorum. Benden önce, asıl senin korkman gerek artık bu saatten sonra.", dedim dürüstçe.
"Beni koruyamamaktan neden bu kadar çok korkuyorsun?", diye sordu bu kez merakla.
"Sebebini biliyorsun Ayda."
"Belki bilmiyorumdur, belki duymak istiyorumdur. 'Her şeyi sor, cevaplarım.' demedin mi? Soruyorum işte. Cevapla."
"Çünkü senin düşündüğünün, daha doğrusu sana düşündürdüğümün aksine, hatta kendi içimde bunu defalarca inkâr etmeye çalışsam da seni artık çok önemsiyorum ve sana zarar gelmesini istemiyorum. Senden uzak durmaya çalışmamın, senin tam tersine dengesiz tavırlarım da hep bu yüzdendi..."
"Bana 'dengesiz' mi dedin sen şimdi kaşla göz arasında araya sıkıştırıp?"
"Değil misin?"
"Hiç de bile... Dengesiz olan, bir gelip bir giden, ne istediğini bilmeyen sendin. Ben değil!", dedi yine tırnaklarını çıkararak...
"Çünkü kalbim ve mantığım arasında gidip geliyordum sürekli... Seninle olmak isteyip, benimle olmaman gerektiğini bildiğimden senden uzak durmaya çalışmak çok mu kolaydı sanıyorsun?"
Bakışları yumuşadı aniden. "Yani gerçekten benimle olmak istiyorsun?"
"Seninle olmak istemesem hayatımı riske atarak her şeyi öğrenmene neden sebep olayım Ayda?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALVAÇ / GxG
Abenteuer☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Doğduğunda bırakıldığı yetiştirme yurdundan kaçırılıp, hayatı boyunca kiralık katil olarak eğitilen ve duygusuz yetiştirilen AYKIN KAPGAN... Birden bire ortaya çıkan, duygularını uç noktalarda yaşayan, hayatının büyük...