58- A&A 1,5 Ay

2.5K 222 165
                                    


...

Seelaam :)

N'abersiniz gençler?


Buyursunlar efenim...

☆☆☆☆☆

°°°

Yeni hayatımıza başlamadan önceki hazırlıklarımızı yapmaya, Ayda'yı ufak ufak donatmaya başladık...

°°°

1,5 ayın sonunda ayağım tamamen iyileşmiş, Ayda temel bilgileri yeterince almış, pratikte birkaç kere benimle karşılaşmış ve öğrendiklerini beklediğimin çok üstünde uygulamış, reflekslerini ve güç kontrolünü iyice geliştirmişti...

Bu süreçte 2. haftanın sonunda, bilmesinin yeterli olacağını öngördüğüm silahları da teoride öğrenmeye başlayıp, 3. haftanın sonlarına doğru atış çalışmalarımızı da işin içine dahil ettik.

Altınızda iyi bir motor varsa, gidebileceğiniz yerlerin bir kısıtlaması yoksa, gözlerden çok uzak arazilerde ucuna susturucu takılmış bir silahla, istediğiniz yerde istediğiniz kadar atış yapabiliyorsunuz. Biz de bu imkânı sonuna kadar değerlendirdik tabii ki.

°°°

Ayda, ilk gün o kum torbasının önünde yaptığımız anlaşmayı gerçekten hiç bozmadı ve ne zaman çalışmaya başlasak o andan itibaren hevesli, öğrenmeye aç, ciddi, disiplinli ve çalışkan birisi oldu.

Her ikimiz de sevgililik kimliğimizi bir kenara bırakıp doğrudan eğitime odaklanıyorduk o sıralarda...

Karşımdaki kadın, öğrenme süreci boyunca ne kadar sevimli ve ne kadar seksi olursa olsun, kendimi zor da olsa dizginlemeyi başardığım için ayrıca tebrikleri hak ediyordum her seferinde bence...

Günün sonunda nasıl olsa benim olacağını, kasıklarıma verdiği bu sancının acısını altımda kıvrandırırken alacağımı düşünerek kendi kendimi telkin ediyor, duygularımı dizginliyor, sonunda zor da olsa durduruyordum kendimi.

Çalıştığımız sıralarda, zaman zaman Ayda'nın yüzünde oluşan ve beni benden alan o utangaç ifadeyi gördüğümde bu dizginleme işi çok daha zor oluyordu ama ikimiz de bu konuda takdir edilir şekilde durduruyorduk kendimizi.

Gece ise aynen söylediğim gibi, bu durma zorunluluğunun getirdiği birikim yatakta büyük bir patlamayla bize geri dönüyordu.

Aslında işin bu kısmı da gitgide hoşuma gitmeye başlamıştı. Önünüzde her açıdan arzuladığınız bir kadın varken, ona istediğiniz an dokunma ve sevişme şansınız olmasına rağmen duygularınıza gem vurmanız ve ortalığın buram buram seks kokmasına aldırış etmemeye çalışarak yaptığınız işe odaklanmanız, geçen her dakikada libido limitinizi dolduruyor ve en sonunda sizin için hazır olan bu yemeği doya doya, tadını çıkara çıkara, zevkle yiyorsunuz.

Yeryüzünde kaç kişi yaşamıştır bunu bilmiyorum ama, ben bu patlamaların yaşandığı gecelerde Ayda'yla sevişirken başımın döndüğü zamanlara şahit oluyorum. Bu da diğer bir çokları gibi, daha önce asla başıma gelmeyen ve Ayda'dan sonra yaşadığım değişik ve güçlü bir duygu. Enteresan bir şekilde resmen başımı döndürüyor bu kadın benim...

Benim kadınım.!

°°°

Özet olarak geçtiğimiz 1,5 aylık dilimde ciddi anlamda disiplinli ve dakikası dakikasına programdan şaşmadan çalıştık sürekli.

YALVAÇ / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin