...Seelaam :)
Buralarda olmak ne güzel :)
Bölüm smut ağırlıklı olduğu için,
Doğal olarak bu bölümün yorum sayısı da otomatikman az olacağından,
Şimdiden 'kendinize iyi bakın' diyorum.Kısa ama soft bir bölüm oldu bence ;)
Buyursunlar efenim :)
☆☆☆☆☆
°°°
Yolculuğumuz boyunca Ayda'nın çok huzurlu olduğunu ve bu ziyaretin onun ruhuna çok iyi geldiğini anlamamak imkânsızdı.
Başını omzumdan kolay kolay kaldırmadan, kaldırdığında ise yüzüme minnet dolu bir mutlulukla bakan sevgilimin eşliğinde bu serüveni de tamamlayıp, sonunda evin yolunu tuttuk.
°°°
BURADAN SONRA EKRANINIZA KiMSENiN BAKMADIĞINA EMİN OLUN!
°°°
Eve girer girmez beni durdurup, omuzlarımdan tutarak kapıya yaslayan Ayda'nın gözlerinde gördüğüm şehvet, kasıklarımın bir anda kendi cumhuriyetini kurmasına sebep oldu tabii ki.
Belli belirsiz bir gülümsemeyle birlikte, soru sorar bir ifade takındım yüzüme. Buna karşılık ise Ayda'nın farkında olmadan dudağını yalayıp hafif ısırması, bu seksi kadının belini daha sıkı kavrayıp, kendime daha çok çekmem için yeterli bir sebepti.
Kollarını boynuma dolayıp, dudaklarını dudaklarımın üzerine yumuşak bir şekilde bastırıp geri çekilirken, "Teşekkür ederim sevgilim.", dedi Ayda ve aynı öpüşü tekrarlayıp, "Bu çok güzel bir sürprizdi.", diye devam etti. Bir kaç kez daha aynı şeyi tekrarlamayı ihmal etmedi. "Çok güzel bir gündü." ..... "Beni çok mutlu ettin." ..... "Seni çok seviyorum." ..... "Sen benim en güzel hediyemsin." ...
Övgü ve teşekkür dolu cümlelerinin aralarını dudaklarıma yaptığı ufak baskılarla süslüyor ve her baskı bir öncekinden daha belirgin hale dönüşüyordu.
Aramızda neredeyse hiç mesafe yoktu artık. Burnunu burnumun üzerinde gezdirirken konuştuğunda ise, Ayda'nın nefesi nefesime karışmaya, usul usul konuştuğu her kelimede dudakları dudaklarıma temas etmeye başlamıştı ve bu inanılmaz seksi bir şeydi o an.
Ayda'nın sesindeki arzu bütün hücrelerimi ele geçirmişken, bir an önce üzerindekileri çıkarma isteğime ve içgüdülerime dizgin vurmaya çalışmam da gittikçe zor bir hal alıyordu.
"Seni istiyorum.", dedi Ayda sonunda kesik kesik konuşuyordu. "Burada... Şimdi..."
Ayda'nın sözleri karşısında havaya karışan nefesim yeterli bir cevap olmuştu onun için ve bir anda hararetli bir sevişmenin başlangıcı oldu bu.
Ayda ellerini boynumdan çekip, kıyafetimin içinden göğüslerime ulaştığında, onları belirgin bir şekilde sıkarken, aynı şeyi ben onun kalçalarına yapıyordum. Kendime ne kadar bastırabilirsem o kadar bastırıyordum Ayda'yı, daha fazlasını ister gibi.
Birden bire üzerimdeki kıyafeti yukarı doğru sıyırarak boynumdan çıkardığında, Ayda'nın yüzünde ilk kez hırçın ve sekse aç bir kadın vardı ve bu ifade beni daha da alevlendirdi. ipleri kendi elinde tutmak istiyordu ve buna müsaade edecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALVAÇ / GxG
Adventure☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Doğduğunda bırakıldığı yetiştirme yurdundan kaçırılıp, hayatı boyunca kiralık katil olarak eğitilen ve duygusuz yetiştirilen AYKIN KAPGAN... Birden bire ortaya çıkan, duygularını uç noktalarda yaşayan, hayatının büyük...