69- A&A Geçen Yıllar

2K 209 47
                                    


...

Seelaam :)

Nabersiniz gençler?

"YER GÖK BİR OLSA"
Yalvaç'ın final bölümünden hemen önce, ilk bölümüyle yayınlanmış olacak arkadaşlar.
Her gün 1 bölüm yayınlanacak.
(En azından başlangıç olarak.)

Haberiniz olsun. ;)

Şimdi Yalvaç sizi bekler.
Son yıllara hızlı geçişler yapıyoruz.

Yorumlarınıza akşam bakacağım.
Buyursunlar :)

☆☆☆☆☆

°°°

Şimdilik 10 küçük çocuk... Ama büyüdüklerinde, hepsi güzel bir amaç uğruna, çok iyi yetiştirilmiş, birbirinden yetenekli 10 ayrı savunucu...

°°°

6. ayın sonunda, çocuklar okuma yazmayı tamamen sökmüş, oynadıkları oyunların kurallarını ellerine verdiğimiz kağıtlardan kendileri okuyup anlamaya ve uygulamaya başlamışlardı bile...

Birbirlerine bilmece üretip yazarak veriyor ve bu bilmecelerde, arazi içinde herhangi bir yere sakladıkları, herhangi bir şeyi soruyorlar ve diğerleri de bu saklanılan şeyi bulmaya çalışıyorlardı.

En güzel bilmeceyi soran ve sorulan o bilmeceyi ilk bilen çocuk, o akşam ödüllendiriliyordu.

ipuçlarını birleştirip saklanılan şeyi bulan taraf genelde Defne oluyordu. Defne kıvırcık saçları olan, dışarda görseniz durup sevebileceğiniz bir pıtırcıktı. Daha bu yaşında, çok kısa sürede 1000'lik puzzle bitiriyordu. Dinlenme zamanlarında Defne'yi genelde puzzle başında bulabilirdiniz. Ödül olarak istediği de genellikle puzzle oluyordu zaten.

°°°

Denge konusunda da fazlasıyla gelişmişlerdi. Ellerine verdiğimiz çubukları kullanarak, başlarda aparatlarla, yani kafalarında baret, dizlerinde ve dirseklerinde korumalıklarla paten üzerinde küçük müsabakalar yapmaya başladılar... Zamanla artık hepsi düşmeden ayakta kalmayı başarmış hatta döner tekme gibi normalde bile yapılması zor olan hareketleri ustalıkla yapmaya başlamışlardı.

°°°

Rüya hâlâ konuşmuyordu ama çocuklar dahil hepimiz Rüya'nın beden diline alışmıştık. Ne söylemeye çalıştığını anlıyor ve her türlü iletişimimizi kuruyorduk. En kötü ihtimalle, hepsinin cebinde her an not almaları gereken durumlar olacağından, yanlarında taşımaları mecburi olan not defterini çıkarıp yazarak anlatıyordu bize derdini. Bu yüzden de, yazım gücü fazlasıyla artmıştı. Dolayısıyla birbirlerine yer sordukları o bilmecelerde çocukların içinde en iyileri Rüya'ydı.

Erkeklerin içinde de Kemal dikkat çekiyordu yazı hakimiyeti konusunda. Sarışın ve mavi gözlü bir çocuktu ve uzaktan bile seçilen bir fiziksel yapısı vardı...

Bütün çocuklar zehir gibiydi gerçekten ama nasıl desem, Rüya, Defne ve Kemal bir tık önde gibilerdi sanki. Bunları söylemek için erken olabilirdi belki ama benim izlenimlerim şimdilik böyleydi. Ayda ya da Arat'la bunu hiç konuşmamıştım. Çocuklar konusunda kendi fikirlerimi kendime saklamayı tercih ediyordum açıkçası.

°°°

1 senenin sonunda Rüya nihayet konuştu ve bu Ayda'nın sayesinde oldu. Çocuklarla eş zamanlı olarak Ayda'yı da çoğu zaman çocuklara çaktırmadan eğitime almıştık. Okuma yazma hariç, bütün süreçlerde Ayda da vardı.

YALVAÇ / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin