51- A&A Değişim

4.7K 289 125
                                    


...

Seelaam :)

Beklenen bölümlerden birisi geldi.

Buyursunlar...

☆☆☆☆☆


°°°

Gece yine Ayda'yı kollarıma sardım ve öyle uyuduk. Son zamanlarda yaşadığım çalkantılı günlere rağmen belki de ilk kez böyle rahat uyuyordum...

Ayda'nın kokusunun ciğerlerime dolması, inanılmaz bir dinginlik veriyordu bana... Sanki böyle onlarca kişiyle aynı anda dövüşmüşüm de hepsini teker teker öldürmüş ve sonunda eve gelip elime kahvemi almışım, koltuğuma yerleşmişim gibi bir his... Hatta ondan da iyi, ondan da fazla...

Ayda uyanmadan yataktan kalkmak istemedim. Antrenmanımı ayağım el verdiğince daha sonra da yapabilirdim nasıl olsa. Kalkarsam uyanır diye kıpırdamadım bile... Onu rahatsız etmeden, uyanmasına sebep olmadan saçlarıyla oynamaya başladım kendi kendime...

Bunlar benim daha önce deneyimlemediğim şeylerdi! Tek gecelik ilişkilerimde bile, sevişmemiz bittiğinde kalmazdım o yatakta, kalkıp giyinir çıkardım hemen. Birisiyle bir sabaha uyanmayı bırakın, hiç kimseyle sevişmediğim bir yatakta yatmadım bile ben. Oysa şimdi Ayda'yla öpüşmekten ileri bile gitmemişken koynumda uyutuyor, onun varlığıyla yumuyordum gözlerimi...

Bütün bunlar benim için yeni ama güzel değişimlerdi. Zaten Ayda'dan sonra hayatımdaki her şey değişirken bunlar nasıl değişmesindi ki?

°°°

Sevdiğim kadın ufak ufak hareketlenmeye başlayınca uyanmak üzere olduğunu anlayıp yüzünü izlemeye başladım. Uyanışını takip etmek, mimiklerini görmek hoşuma gidiyordu...

Yavaş yavaş gözlerini açıp kendisini seyrettiğimi görünce, uyku sersemliğiyle beraber yarım bir gülüş takındı yüzüne. Gamzelerinin sadece bir kısmı çıktı ortaya. "Günaydın.", dedi gerneşirken, "Ne yapıyorsun?"

"Seni izliyorum.", dedim saçlarındaki elimi yüzünde gezdirmeye başlamışken...

Duyduğu şeye mutlu olduğu apaçık ortadayken, elini tam kalbimin üzerine yerleştirdi. "Ne zamandan beri? Ne zaman uyandın ki sen?", diye sordu.

"Bilmiyorum.", dedim kalbimin üzerine koyduğu elinden tutup avucunun içinden öperek tekrar aynı yere koyarken, "Seninleyken zaman kavramımı yitiriyorum... Sanırım artık kendime bir saat alsam iyi olacak."

Bu kez dudaklarıma uzandı cevaben ve memnuniyetle cevap verdim kadınıma...

Aramızda bu kadar büyük bir çekim varken hâlâ sevişmemiş olmamız enteresandı. Ama sevişmeye çok fırsatımız da olmamıştı zaten. Şimdi de ayağımdaki yaranın önemsiz olduğunu söylememe rağmen, bu yüzden geri çekiyordu Ayda kendini bana kalırsa. Belki de hâlâ utanıyordu, bilmiyorum. Fakât şikayetçi değildim ben bu durumdan. Nasıl olsa bir gün sevişecektik ve önümüzdeki bütün günler ve geceler bizimdi bundan sonra öyle değil mi?

Bu konu, tamamen Ayda'nın isteği doğrultusunda yaşanacaktı ve öyle de olacaktı. Bu da tahmini olarak Ayda'nın benim ayağımın tamamen iyileştiğine kanaat getirdiği zaman gerçekleşecekti sanırım...

°°°

Sevgilim, kahvaltı hazırlamak için kalktığında, antrenman yapmamam konusunda ısrar etmesine rağmen ağır antrenman yapmayacağım ve çabucak mutfağa yanına gideceğim konusunda benimle pazarlık yapıp anlaştıktan sonra çıktı odadan...

YALVAÇ / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin