WAR (^3^)
8 : 50 p.m.Pahang. Bangunan terbiar.
Arfan dan Irhas memerhatikan sekeliling bangunan. Dalam fikiran masing-masing , ' mesti ada dekat sini kalau tak , tak akan ramai anak buah kot yang jaga '
" Weh , dragon suruh kau belikan makanan untuk 2 tahanan perempuan kat dalam tu. And kau nak tau tak? " soal lelaki A
" Apa ? " Tanya lelaki B pula.
" Perempuan-perempuan kat dalam tu, perghh ! Sedap untuk di rasa, body dia kalau Aku dapat memang tak keluar bilik terus. " kata lelaki A lagi.
" Serious la ! Dekat tingkat berapa? Wah makan besar-makan besar " kata-kata mereka disambut dengan gelak tawa.
" Dekat tingkat 3 , alah bilik hujung sekali tu " jawab lelaki A.
Arfan yang mendengar kenyataan itu menggenggam penumbuk. Baru saja dia mahu pergi ke arah lelaki-lelaki tadi , Irhas menghalang.
" Kau jangan nak buat gila. Ini tempat dia orang. Kita masuk ikut strategy semalam " kata Irhas.
" Erm hm " mask dibetulkan , takut sekiranya ada orang yang dapat mengecam mereka.
Irhas menembak dua orang lelaki yang berada di pintu hadapan menggunakan pistolnya yang telah di silent. (Aku xingat lak nama dia ape hshs)
Mereka masuk perlahan-perlahan untuk memastikan musuh tidak perasan akan kehadiaran mereka.
Tangga didaki dengan berhati-hati , mereka berjalan penuh dengan aura tersendiri.
Tiba-tiba..
" Hoi , kau siapa ?! " Jerit satu suara dari arah belakang.
Arfan dan Irhas saling berpandangan. Mereka melepaskan tembakan tepat didada lelaki itu.
DOUBLE KILL
Disebabkan jeritan tadi , orang suruhan yang lain sudah mula berlari ke arah mereka. Tembakan dilepaskan bertubi-tubi , mereka bernasib baik kerana sempat berlindung disebalik tiang.
Mereka semua saling berbakas tembakan.
Tengku Irfan Nawfal POV.
" Boss , macam Ada yang datang dulu dari kita ni " ujar Carl.
" Erm takpe , kita teruskan. " Nawfal berada di hadapan sekali sambil membawa ' baby ' kesayangannya.
Orang suruhan yang baru berpusu-pusu untuk naik terhenti apabila salah seorang dari mereka terpandang akan Nawfal.
" Woi ! Dekat bawah Ada lagi ramai ! " Jerit lelaki yang menculik Iris dan Alyssa itu hari.
Bermula lah kesah tembak menembak. Nawfal , memulakan dengan ' aktiviti pemanasan badan ' senyuman sinis dilemparkan.
Manakala ditingkat atas sebaliknya.
Arfan dan Irhas sudah tercedera teruk. Irhas , bahunya sudah tertanam satu buah peluru. Arfan pula diperut , mereka semakin lemah. Mereka terus berlari ke tingkat 2 untuk bersembunyi.
Nawfal serta alpha 1 sudah mula menaiki tingkat 1 , alpha 2 juga mula memenuhi bahagian dalam bangunan. Oleh kerana banyak mayat yang bergelimpangan , serta tiada lagi musuh disitu mereka terus menaiki tingkat 2.
Nawfal beranggapan bahawa mereka semua berada di tingkat 3. Baru saja mereka mahu naik ke tingkat 3 , terdengar bunyi sesuatu disebalik tiang.
Nawfal berjalan perlahan untuk mengintai apa yang Ada disebalik tiang.
YOU ARE READING
MISTER MEOW ©
Romans[ Book 1 ] #mistermeow 📌 Status : Completed 📌 BELUM DI EDIT . Tengku Irfan Nawfal, seorang ketua mafia yang sangat digeruni oleh kumpulan-kumpulan mafia yang lain. Dia seorang yang kejam, namun dihatinya terdapat sebuah taman bunga...