Г.Т. Т/И
- Исках да ви питам дали бихте искали да излезем заедно? Нашите ми купиха къща, обаче аз живея с приятелят ми и затова се събираме вечерта в къщата. Принципно сме 11 човека, но с вас ставаме 14.- обясни Миа, а ние със Саша се спогледахме.
Не знаех какво да отговоря. Не обичам новите запознанства. Обърнах се към Йешим, а тя беше готова да приеме.
- Може.- отвърна Саша.
- Само момичета ли сте?- попита Йешим.
- 7 момчета и 4 момичета сме.- отвърна Миа. Сега има и момчета. Още повече ме е срам да отида там!
-В колко часа се събирате?- попитах аз.
- Или в 18:00 или в 19:00. Винаги е различно, зависи от деня.- отговори Миа.
Изведнъж телефона й звънна. Тя се извини и стана от мястото си като тръгна към тоалетните.
- Ние днес имаме тренировки, няма да можем да отидем!- казах аз и Йешим погледна тъжно.
- Така е! Нека излезем с тях утре, ако сте съгласни?!- каза Саша.
- Нямаме друг избор!- каза Йешим и в този момент Миа се върна, седна на мястото си и остави телефона на масата. Отново се извини, наистина беше много мила.
- Миа, ние днес няма да можем да дойдем, защото имаме тренировки по танци от 19:00. Когато свършим вече е 21:00 и директно се прибираме, но можем да излезем с вас утре, примерно.- обясних й аз.
- Няма проблем и без това преди малко ми звъннаха и казаха, че днес няма да можем да излезем, защото всички имат работа. Така че няма да изпуснете много.- каза Миа.
След това продължихме да се храним и 20 минути по-късно станахме. Оставаха ни 10 минути до началото на лекциите.
С момичета се разделихме пред входа на университета и аз тръгнах към зала 302, където щях да карам математика.
Колко много мразя математиката. Никога не съм я разбирала. Всъщност я разбирах до 7 клас, но това не го броим. Все пак тогава не учехме такива неща, каквито учим сега. В задачите има повече букви от колкото числа!
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 20/09/2020🪐 🪐Завършена: 22/12/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1 - jungkook - 06/10/20...