Г.Т. Т/ИИзведнъж Джънгкук се обърна към мен и ме вдигна във въздуха, а аз увих краката си около кръста му.
- Какво й се прави на Рапунцел?- попита ме той.
- Иска да прекара време с Разбойника!- отвърнах аз.
- И как по-точно иска да прекара времето си с него?- попита ме той.
- Ами... иска да рисуват заедно!- отвърнах аз като се направих на замислена.
- Значи ще рисуват с Разбойника!- каза той и започна да ме обсипва с целувки.
Джънгкук седна на един стол пред статива и ме остави да седя в скута му. Подаде ми няколко четки и отвори тубите с боичките.
- Какво да нарисуваме?- попита ме той, като ме целуна по врата.
- Не знам!- отвърнах аз.
- Кажи ми два цвята.- каза той.
- Лилаво и синьо!- казах аз.
- За какво се сещаш когато кажа лилаво и синьо?- попита ме той и аз се замислих.
- Пеперудки!- отвърнах аз щастливо и вдигнах ръце във въздуха. Той се засмя и ме целуна.
- Ще рисуваме пеперудки тогава!- каза той и започна да рисува пеперуда, а аз започнах да рисувам друга.
- Твоята пеперудка е по-хубава от моята! Как я рисуваш?- попитах аз и той спря да рисува.
Хвана ръката ми и започна да рисува. Правеше плавни движения с четката по пеперудката, която аз рисувах и отвреме навреме ме целуваше по врата.
- Твоята пеперудка е по-хубава!- прошепна ми той, а аз не схванах за коя пеперудка говори.
- Моята?- попитах аз.
- Ако не беше я пипнал ти нямаше да заприлича на нищо.- казах аз.
- Не тази пеперудка... другата!- прошепна той и аз цялата настръхнах. За какво си мисли.
Преглътнах шумно и той се засмя.
- Не се срамувай!- каза ми той и аз започнах да се изчервявам.
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 20/09/2020🪐 🪐Завършена: 22/12/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1 - jungkook - 06/10/20...