[𝟏𝟖]

561 38 24
                                    


Г.Т. Т/И

Изведнъж някой ме бутна и аз се подлъзнах. Преземих се на земята по дупе и в опита си да не падна ударих дясната си ръка и от раната потече кръв.

Джънгкук ме вдигна и забеляза, че от ръката ми тече кръв.

- Боли ли те?- попита ме тъжно.

- Не, изобщо не ме боли! Аз съм мазухист! Даже ми е приятно!- казах саркастично. Той ме хвана за другата ръка и ни изкара от пистата.

- Какво правиш?- попитах ядосано.

- Отиваме да ти промием раната!- отвърна той.

- Не съм искала помощта ти!- казах аз.

- Защо се инатиш?- попита ме той, като ме погледна тъжно.

- Не се инатя, просто не искам помощта ти!- отвърнах аз.

- Затова когато ти се извинявах не ме отразяваше. Защото не си инат!- каза той.

- Това, че ти си навираш носа там където не трябва е друг въпрос!- казах аз.

- Да, пак аз съм виновен!- каза отегчено Джънгкук.

- Да си му бил мислил преди да действаш!- казах аз и ядосано тръгнах към тоалетните.

Махнах бинта от ръката си и бавно започнах да промивам раната.

Да не беше наливал сол в раната. Като му казах, че няма значение значи няма значение. Защо си навира носа там където не трябва?!

Г.Т. Джънгкук

Пак се скарахме. Докато се опитвам да направя нещата по-добри, те стават още по-зле. Какво се беше случило? Защо не искаше да ми казва?

Седнах на едно от скамейките и започнах да чакам Т/И да излезе от тоалетната.

- Къде е Т/И?- попита Саша.

- В тоалетната.- отвърнах аз.

След малко дойдоха Джин, Ивайла, Намджун и Юна.

- Гладни сме!- казаха в един глас четиримата.

- Вие кога не сте гладни?- попита Джимин.

- Защо сте се насъбрали всички тук?- попита Миа, държейки Хосок за ръка.

𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now