Г.Т. Т/И
Събудих се от алармата си. Ако не беше телефона ми щях да го прасна на земята.
- Знам, че завиждаш на връзката ми с леглото, но няма да можеш да ни разделиш!- развиках се. Вече и сама си говоря! Браво!
Станах от леглото и директно влезнах в банята. Измих си зъбите и лицето и излезнах от помещението. Оправих се набързо, оправих и леглото си и слезнах в кухнята.
Саша се беше подпряла на плота и пиеше кафе, а Йешим седеше на един стол и гледаше лошо, докато отпиваше от кафето си. Явно беше станала накриво.
- Добро утро!- каза Саша.
- Добро д-
- Не е добро!- прекъсна ме Йешим. Знаех си, че е станала накриво!
- Защо не е добро?- попитах аз.
- Днес е сряда! Мразя сряда!- отвърна тя и аз се засмях.
- Дните са кратки. Ще мине бързо.- казах аз и тя ме погледна накриво. След това седнахме и закусихме. 10 минути по-късно бяхме готови и излезнахме.
Днес денят беше слънчев. Нямаше нищо общо с вчера. Саша беше щастлива от този факт и се усмихваше постоянно.
Вървяхме и се смяхме на оплакванията на Йешим, докато изведнъж...
Г.Т. Джънгкук
Излезнах от вкъщи. Часът беше 7:45. Слезнах надолу по стълбите и видях Хосок и Миа да се прегръщат.
- Добро утро, гълъбчета!- казах с усмивка, а те се обърнаха към мен.
- Имаме задача за теб!- започна Миа. Започна да разказва за плана си и аз се съгласих. Пак го беше измислила.
Тръгнахме към университета и в този момент видяхме Т/И, Саша и Йешим да вървят малко преди нас.
- Т/И! Саша! Йешим!- крещеше зад тях Миа, но те не я чуваха.
Тя започна да тича към тях и ние с Хосок тръгнахме след нея. След минута ги настигнахме.
Момичетата се обърнаха назад и ни погледнаха стреснато, а ние седяхме запъхтяни след тях.
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 20/09/2020🪐 🪐Завършена: 22/12/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1 - jungkook - 06/10/20...