Г.Т. Т/И
- Ще има благотворителен концерт за едно детенце болно от рак. Ние сме поканени да танцуваме и ни отделиха цели 20 минути от концерта. Затова искам да се стегнете. От утре до другата събота ще тренираме всеки ден! Концерта е в неделя!- обясни треньорката.Как щяхме да тренираме всеки ден до събота?! Та ние едва ходим, след всяка тренировка! Нещата не можеха да станат по-зле.
- Още по-интригуващото е, че ще танцуваме на Олимпийския стадион!-продължи тя. Връщам си думите назад. Имало е как да стане по-зле! Та стадиона побира почти 70 000 души!
- Имам въпрос!- започна Йешим.
- Парите от целия концерт за това дете ли ще отидат, защото стадиона е голям и като знам цената на един билет не ми се струва, че всичко отива за това детенце.- каза Йешим.
Беше права! Билет за Олимпийския стадион струва доста скъпо. Беше подозрително всички тези пари да отидат за това дете.
- Билетите са намалени по 20 000 вона.- каза треньорката и така вече бях съгласна.
- Какво ще танцуваме?- попита Тейонг готов да танцува, като за последно. Треньорката каза кои танци ще танцуваме и пусна музиката.
Това беше моментът, в който крясъците й започнаха да огласят цялата зала. Усещах как нямаше да мога да чувам до другата седмица.
~Skip Time~
Г.Т. Джънгкук
Отново бях пред прозореца и рисувах. Бях си пуснал тиха музичка във фон, за да не ми е тихо и хванал четката правех магии по платното.
Навън беше помръкнало и луната грееше в цялата си прелест, като осветяваше навсякъде.
Изведнъж чух гласове. Надникнах през прозореца и видях Т/И и двете момичетата да вървят и да се смеят. Тя се смееше. Колко хубава усмивка имаше...
Сякаш имаше две Т/И. Едната беше весела и щастлива, а другата безчувствена и студена. Как човек можеше да бъде толкова...различен?
Момичето с тъмната права коса отключи вратата и влезнаха в къщата си. Дали Т/И знаеше, че живея тук, точно срещу нея?
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 20/09/2020🪐 🪐Завършена: 22/12/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1 - jungkook - 06/10/20...