[𝟔𝟑]

860 42 43
                                    


Г.Т. Джънгкук

Изведнъж Ивайла се развика и уплаши всички ни.

- Какво стана?- попита Т/И неразбиращо.

- Страшно е!- отвърна Ивайла.

- Кое е страшно?- попита Т/И.

- Онзи от картината!- отвърна Ивайла и ние започнахме да се смее.

- Защо се смеете?! Беше страшно!- каза Ивайла ядосано, а ние продължихме да се смее.

- Много сте гадни!- продължи тя, а ние не я отразихме.

Т/И се облегна на мен, а аз увих ръцете си около тялото й. Целунах я няколко пъти по главата и продължих да гледам към телевизора.

След два часа филмът свърши. Поседяхме още време в къщата на Миа, след това решихме да се прибираме. Станахме от местата си и Миа и Хосок ни изпратиха до вратата, защото тази вечер щели да останат тук.

Хванах Т/И за ръката и започнахме да вървим бавно към нас. Всички се бяхме разпръснали по улицата и бяхме по двойки. Говорехме си тихо и вървяхме.

Не исках денят да свършва. Исках да прекарам още време с Т/И, но ето че стигнахме пред къщата й с момичетата. Т/И се обърна към мен и уви малките си ръце около тялото ми. Аз я прегърнах, а тя се надигна на пръсти и остави няколко нежни целувчици на устните ми.

- Лека нощ.- прошепна ми тя.

- Няма да е лека щом ще е без теб!- казах аз и тя ми се усмихна.

- До утре, любов!- каза тя и ме целуна за последно, след което се отдели от мен. Обърна се към вратата и я отключи. Отвория и влезна вътре, а аз се обърнах на пети и тръгнах към нас.

Отключих си вратата и се качих на етажа си. Влезнах в апартамента си и влезнах в стаята си. Легнах на леглото и си изкарах телефона като започнах да разглеждам снимките си.

Толкова много спомени... с нея. След време погледнах към часа и видях, че е време да си лягам. Оправих се и директно си легнах.

~Четири години по-късно~

Г.Т. Т/И

🎉 You've finished reading 𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА] 🎉
𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now