[𝟏𝟏]

582 43 14
                                    




Г.Т. Т/И

Качих се в стаята си и влезнах директно в банята, за да си взема душ.

След 20 минути бях готова. Увих около тялото си кърпа и излезнах. Сложих пижамата си и седнах пред прозореца, за да гледам звездите.

Стана ми любопитно какво прави Джънгкук затова погледнах към прозореца му.

Рисуваше, но нещо ново. Загледах се в това, което рисува и видях лице на жена или момиче. От това, което беше нарисувал се виждаха големите сини очи на жената, имаше бяла кожа и точно в момента рисуваше устните й.

Беше избрал прасковено розово. С тънката четка очерта големите устни на жената и след това започна да им дава цвят.

След няколко минути устните на жената бяха нарисувани.

Взе една по-голяма четка и започна да рисува косата на жената. Използваше цвят между светло жълто и златно. Бавно побавно рисуваше всеки един косъм на главата й и след време жената приведе някакъв вид.

Изглеждаше ми позната. Много позната. Виждала съм я някъде, но къде?!

Изведнъж ми просветна. Та това бях аз! Загледах се повече в картината и това наистина бях аз или си въобразявах. За какво му е пък да рисува точно мен?!

По това време в стаята влезна с гръм и трясък Йешим и седна на леглото ми.

- Как беше днес с Джънгкук?- попита заинтригувано тя. Какви мухи се въртяха в главата й...

- Добре беше! Обясни ми някои задачи по математика, после аз му обясних някои неща, които не разбираше по биология. След това ходихме да взимаме украсата и това е.- отвърнах аз надълго и нашироко, за да няма въпросителни в главата й и да ми задава още въпроси.

- Как му обясни урока по биология?- попита ме, като се усмихна перверзно.

- Йешим, ще ти лепна един!- отвърнах аз и тя започна да се смее.

- Добре, добре, спирам!- каза тя през смях.

- Вие какво правихте с Юнги?!- попитах аз и повдигнах една вежда.

- Нищо! Взехме алкохола и соковете и се прибрахме.- отвърна тя.

𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now