[𝟐𝟐]

576 40 20
                                    


~Една седмица по-късно~

Г.Т. Т/И

Събудих се от досадната ми аларма. Беше ми добре една седмица да си спя до късно.

Станах лениво от леглото и се запътих към банята. Взех си топъл душ, измих си зъбите и излезнах. Преоблякох се и слезнах на първия етаж. Направих си кафе, седнах до момичетата и започнахме да закусваме.

На никоя от нас не й се ходеше в университета. Предпочитахме да си останем вкъщи.

След 20 минути бяхме готови. Оправихме масата, взехме си раниците и излезнахме, като бавно закрачихме към университета.

- Мразя това време!- оплака се Йешим.

- Ти какво не мразиш?!- попитах я аз и се засмяхме.

Продължихме да вървим и не след дълго бяхме пред университета. Всички се разпръснахме и аз тръгнах към залата по биология.

Минута по-късно бях в аудиторията. Започнах да се оглеждам наоколо и видях Джънгкук да ми маха от един от първите редове.

Появи се усмивка на лицето ми без причина. Тръгнах към него и седнах.

- Добро утро!- поздравих го аз. Започнах да се отпускам пред него.

- Добро утро!- поздрави ме той.

- Е, спомняш ли си урока за днес?- попитах аз.

- Разбира се, че си спомням! Даже мога днес аз да преподавам!- отвърна гордо и се усмихна.

- Дали да кажа на професора днес да го заместиш?- попитах сама себе си на глас, а Джънгкук се опули.

- Не, недей!- каза той и размаха ръце притеснително.

- Нали каза, че си спомняш урока. Какво ти пречи днес ти да си нашия професор и да разкажеш лекцията ни?- попитах аз.

- Срам ме е!- призна си той.

- Теб те е срам?- попитах аз. Не знаех, че е срамежлив.

- Да!- каза той.

- Учудена съм! Принципно аз съм срамежливата!- казах аз и се засмяхме.

𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now