[𝟒𝟏]

524 32 12
                                    


~Skip time~

Г.Т. Т/И

Джънгкук караше кемпера, а аз се бях облегнала на вратата и гледах към него. Беше толкова красив. Можех да го гледам с дни...

- Измори ли се?- попитах аз.

- От какво?- попита той объркано.

- Да шофираш. Предполагам е изморяващо.- отвърнах аз.

- Може би малко.- отговори на въпроса ми той.

- Искаш ли да спрем и да си починеш? Хем ще те гушкам!- попитах аз и на лицето му се появи огромна усмивка.

- Да!- отвърна весело той и спря кемпера. С Джънгкук отидохме до спалнята и легнахме на леглото. Той зарови главата си във врата ми и започна да оставя мокри целувчици, а с едната си ръка ме прегърна през кръста.

- Джънгкук...- казах тихо.

- Кажи, Рапунцел.- каза той.

- Къде отиваме?- попитах аз.

- На море.- отвърна той.

- Ама къде на море?- попитах аз.

- В Бусан.- каза той и аз се опулих.

- Какво ще правим в Бусан?- попитах аз.

- Ще те запозная с нашите.- отвърна той спокойно, а аз започнах да се притеснявам. Дали ще ме харесат? Дали ще сгафя някак? Ами ако не ме харесат и се опитат да ни разделят?

- Не се притеснявай!- каза ми Джънгкук.

- Как да не се притеснявам?! Ако не ме харесат... Какво ще правим?! Аз не искам да се караме.- казах аз разтревожено.

- Т/И, не се притеснявай. На тях не им пука с кого ще бъда. Пука им дали съм щастлива с човека до мен, а аз съм! Ще си допаднете с нашите, повярвай ми! Всичко ще бъде напред.- каза той и се надигна, като започна да ме гали по главата.

- Дано!- казах тихо и той ме целуна.

- Искаш ли да ти разкажа за родителите ми?- попита ме Джънгкук.

- Да!- отвърнах аз.

- Мама не работи в момента, но преди беше педагог. Много е мила. Винаги се опитва да се държи добре с хората, но ако я нараниш по някакъв начин колкото се може повече ще се опитва да ти покаже, че не те харесва.

𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now