~На следващия ден~Г.Т. Т/И
Събудих се от слънчевите лъчи влизащи през прозореца в стаята на Джънгкук. Отворих очи и видях лицето на Джънгкук.
Беше се обърнал към мен и все още спеше. Започнах да галя бузките му, а той хвана ръката ми и я целуна.
- Добро утро!- казах аз, а той си отвори очичките и ми се усмихна.
- Не е добро! Прекрасно е!- каза той и ме целуна.
Аз го прегърнах и започнах да оставям целувчици по врата му. Той се усмихна и отпусна главата си назад, след което изстена.
Аз се засмях леко и продължих с начинанието си.
- На някой май му се играе!- каза той.
- Не знам за какво говориш!- казах аз и той повдигна вежди.
- Ти ли?- попита той, а аз се засмях.
Той се надвеси над мен и започна да ме целува, като отвреме навреме смучеше кожата ми.
Изведнъж Джънгкук се изправи и ме вдигна във въздуха. Аз увих краката си около кръста му, а той ни поведе към банята.
- Хайде да се изкъпем заедно!- каза той и затвори вратата.
~40 минути по-късно~
Г.Т. Т/И
С Джънгкук се изкъпахме. Аз излезнах от банята и си взех дрехи, след което влезнах отново. Преоблякох се и излезнах от помещението.
Тръгнах към кухнята и видях Джънгкук да готви нещо полу гол. Отидох до него и го прегърнах в гръб, след което го целунах по рамото.
- След малко съм готов.- каза той.
- Добре!- отвърнах аз и си подпрях главата на гърба му.
- Преча ли ти така?- попитах аз.
- Не!- отвърна той и погали ръката ми. Аз се усмихнах и продължих да го прегръщам.
След време беше готов. Той започна да слага храната на масата и аз да му помагам. След като бяхме готови аз седнах на единия стол и започнах да се храня.
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 20/09/2020🪐 🪐Завършена: 22/12/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1 - jungkook - 06/10/20...