[𝟒𝟖]

514 34 25
                                    

Г.Т. Т/И

Аз отпих от чашата с млякото, а Джънгкук се обърна към мен и каза:

- Изцапана си с мляко!- каза ми той и започна да се доближава към мен. Слепи устните ни в нежна целувка, след което се разделихме и той захапа устната ми.

- Вече не си!- каза той и аз се усмихнах. След малко млякото свърши, но не и филма.

Облегнах се назад и сложих главата си върху едната възглавница. Джънгкук дойде до мен и легна. Прегърнах го през кръста, поставих главата си на рамото му и сложих крака си върху скута му.

- Джънгкук.- казах аз тихо.

- Ммм.- измънка той.

- Искам внимание!- казах аз и той се засмя.

- Да те поглезим ли?- попита той и аз се засмях.

Джънгкук ме хвана за дупето и ме премести върху скута си. Аз му се усмихнах и потърках носовете ни.

Той започна да ме целува по цялото лице и най-вече по устните. Аз увих ръцете си около врата му и започнах да правя кръгови движения по тила му.

- Т/И!- каза Джънгкук и изви главата си назад.

- Да!- казах аз усмихнато.

- Предизвикваш ме!- каза ми той.

- Добре!- казах аз и той се усмихна перверзно.

- Значи искаш да си играем, а?- попита ме той. Край! До тук беше! Сега как ще гледам родителите на Джънгкук?!

- Джънгкук, вашите!- намекнах му.

- Какво за тях?- попита ме той, като започна да целува врата ми.

- Ще ни чуят!- отвърнах аз.

- И какво от това?! Мама иска внуци!- каза Джънгкук и продължи да целува и смуче кожата ми. Колкото и да ми харесваше трябваше да спре. После наистина нямаше да мога да погледна г-н и г-жа Джеон в очите.

- Дж-Джънгкук!- казах аз и той спря.

- Добре, спирам!- каза той тъжно, а аз го целунах нежно. Преместих ръцете си на кръста му и го прегърнах, като сложих главата си на гърдите му.

𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now