[𝟐𝟓]

543 41 10
                                    


Г.Т. Джънгкук

- Това беше всичко за днес, приятели! Когато си тръгвате може да вземете плика си!- каза една жена и Т/И отвори очите си.

- Колко е часа?- попита тя сънено.

- 20:12 е.- отвърнах аз, след като погледнах часовника на ръката си.

- Хайде да тръгваме!- каза тя и аз кимнах. Влезнахме в стаята, в която бяхме си оставили дрехите и се преоблякохме, след което тръгнахме към изхода. Взехме пликовете и излезнахме.

Качихме се в колата и аз я подкарах.

- Искаш ли да се разходим някъде?- попита Т/И.

- Щом ти искаш!- казах аз и завих към един парк. След около 5 минути паркирах и излезнахме. Започнахме да вървим по една от пътеките в парка в пълна тишина. Не знаех какво да кажа.

Ако знаех, че изпитва нещо към мен бих й предложил точно сега на момента, но не знаех.

Времето беше студено и нослето и бузите на Т/И бяха червени.

- Студено ли ти е?- попитах аз като развалих тишината.

- Малко!- отвърна тя тихо.

- Да се прибираме тогава!- казах аз.

- Не, не! Нека още малко се поразходим.- каза тя тъжно и аз кимнах.

Продължихме да вървим, но наистина стана студено.

- Стана студено! Нека се приберем!- казах аз и тя кимна. Започнахме да вървим в обратната посока и забелязах, че Т/И си разтриваше ръцете една в друга. Беше й студено.

Хванах ръцете й и започнах да ги топля, а тя не каза нищо. Знаех, че не обича да я докосва някой, но точно в момента й беше студено и нямаше как.

След около 5 минути бяхме в колата. Пуснах парното и потеглихме. Т/И подпря главата си назад и затвори очи. Днес се измори!

20 минути по-късно бяхме пред нас. Т/И отвори очи и излезнахме от колата.

- Лека нощ!- каза тя и ми помаха с ръка.

- Лека нощ!- казах аз и тя влезна вътре. Аз се качих в апартамента си и отново седнах пред прозореца в стаята ми. Изкарах боичките и четките и започнах да рисувам.

𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now