[𝟒𝟑]

463 35 10
                                    


Г.Т. Т/И

След малко Джънгкук спря кемпера.

- Пристигнахме!- каза той и се усмихна широко, а аз започнах да се притеснявам повече.

- Т/И, спокойно! Всичко ще бъде наред!- каза ми той и ме целуна, а аз кимнах.

Слезнахме от кемпера и Джънгкук ме хвана за ръката, след което натисна звънеца. Няколко секунди по-късно вратата се отвори и пред нея седеше една ниска жена.

- Джънгкук!- каза жената и започна да прегръща и целува Джънгкук.

- Знаеш ли колко ми липсваше?! Нали щеше да си идваш за празниците?!- скара му се жената. Сигурно беше майка му.

- Кое е това красиво момиче?- попита жената усмихнато. Дано да ме хареса!

- Мамо, не мога да дишам!- каза той и жената развали прегръдката.

- Мамо, това е приятелката ми Т/И! Всъщност тя беше изненадата!- обясни Джънгкук на майка си.

- Т/И!- казах аз и подадох ръката си, а майка му направо ме дръпна към себе си и ме прегърна. Май ме харесва! ДА!

- Влезте, не стойте пред вратата!- покани ни г-жа Джеон и ние с Джънгкук влезнахме.

Майка му ни посочи дивана и ние седнахме.

- Мамо, къде е татко?- попита Джънгкук.

- На риболов!- отвърна майка му.

- До няколко часа ще се върне!- продължи.

- Е, вие къде се запознахте?- попита г-жа Джеон. Колко е любопитна.

- Ти ли ще разкажеш или аз?- попита ме Джънгкук.

- Нека Т/И разкаже. Ти може да кажеш нещо, което не трябва да се казва.- отговори вместо мен майка му.

- Ами... в университета. Поне аз видях Джънгкук там за първи път. Бях в залата по математика и чаках лекцията да започне. Тогава дойде Джънгкук и седна до мен. Запознахме се, обаче аз не съм много общителна и затова не си говорехме много.- започнах да обяснявам.

𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now