[𝟒𝟕]

496 32 6
                                    


~На следващия ден~

Г.Т. Т/И

Събудих се от нещо гъделичкащо ме по носа. Отворих очите си и видях Джънгкук да държи кичур коса и да ме гъделичка с него.

- Добро утро, Разбойнико!- казах аз и той се усмихна.

- Добро утро, Рапунцел!- поздрави ме той и започна да ме целува.

- Гладен съм!- каза той.

- Да слезем на закуска тогава!- казах аз и той ме погледна лошо.

- Не! Аз искам да изям теб!- каза той и започна да ме хапе по врата и ръцете.

- Джънгкук, боли ме!- казах аз и той спря. Започна да ме целува навсякъде където беше ухапал.

- Сега по-добре ли е?- попита ме той.

- Да!- казах аз и той се засмя. Стана от мен и си взе дрехи, след което влезе в банята. След малко излезе и аз влезнах на негово място.

Преоблякох се, оправих си косата, измих си зъбите и излезнах от помещението.

- Готова ли си, Рапунцел?- попита ме той, като ме целуна по врата.

- Да!- казах аз и той ме хвана за ръката. Излезнахме от стаята му и слезнахме в кухнята. Джънгкук седна до баща си, а аз започнах да помагам на г-жа Джеон със закуската.

Не след дълго бяхме готови и седнахме да закусваме, като започнахме да си говорим.

- Утре смятаме да си тръгваме.- каза Джънгкук и отпи от кафето си, а г-жа и г-н Джеон ни погледнаха лошо.

- Останете още малко! От кога не сме се виждали! А и искам да прекарам повече време с бъдещата си снаха!- каза ни майка му, а аз се изчервих. Звучи странно "бъдещата ми снаха" , но ми харесва!

- Пак ще дойдем!- казах аз.

- Кога?!- попита бащата на Джънгкук.

- Не знам, но ще дойдем.- отвърна Джънгкук.

- Преди да си тръгнеш миналият път каза същото и дойде година и половина по-късно! Няма да се разберем!- скара се г-н Джеон и Джънгкук започна да се обяснява. Колко е сладък!

𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now