~На следващия ден~
Г.Т. Т/И
Събудих се и бях наспана! Най-накрая! Взех си телефона и започнах да разглеждам социалните мрежи.
След време погледнах към часа и беше 11:23. Станах от леглото и влезнах в банята. Измих си зъбите, преоблякох се и реших да се поглезя. Взех една маска за лице и намазах цялото си лице с нея.
След това слезнах на първия етаж и влезнах в кухнята. Направих си нещо набързо и седнах да закусвам. Вкъщи беше тихо. Явно Йешим и Саша спяха, иначе нямаше начин да е толкова тихо.
Седях и си закусвах когато изведнъж на вратата се почука. Станах от мястото си и отворих вратата. Джънгкук и Юнги се стреснаха първо когато ме видяха, но после започнаха да се смеят.
- Какво?!- казах раздразнено.
- Нищо, нищо!- отвърна Джънгкук опитвайки се да не се разсмее.
- Йешим спи ли?- попита Юнги.
- Да!- отвърнах аз.
- Може ли да я събудиш?- попита той.
- Можеш да се качиш в стаята й и да я събудиш. Аз не искам!- отвърнах аз и той въздъхна. Поканих ги вътре и Юнги се качи горе, а Джънгкук седна на дивана в хола.
- Закуси ли?- попитах аз, за да избегна неловката тишина.
- Да!- отвърна той. Сега какво да попитам. Бързо отидох в банята и си измих лицето, след което се върнах при Джънгкук. Трябва да завържа разговор. Мисли Т/И, мисли.
- Прави ли ти се нещо?- попита Джънгкук.
- Какво искаш да правим?- попитах аз.
- Да гледаме ли филм?- предложи той и аз кимнах.
- Искаш ли да направя пуканки?- попитах.
- Ако ти се прави.- отвърна той. Аз станах и отидох в кухнята, направих пуканки и се върнах. Седнах на дивана и Джънгкук пусна филма.
Изведнъж се чу крясък.
- Юнгии!- каза Йешим. С Джънгкук се спогледахме, но продължихме да гледаме.
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 20/09/2020🪐 🪐Завършена: 22/12/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1 - jungkook - 06/10/20...