~На следващия ден~
Г.Т. Т/И
- Ставайте!- развика се някой като нахлу в стаята. Със Саша се стреснахме и подскочихме.
Юна беше нахлула в стаята усмихната до уши.
- Време е за ставане!- продума тя и излезна. Точно в този момент Йешим мина по коридора и направи знак, че Юна е откачена.
Не лъжеше! Как можеше да събуди някого така?!
Със Саша станахме и се оправихме набързо. Слезнахме в кухнята и видяхме 13 чаши с кафе на плота и Йешим пиеше една от тях седнала на един стол.
След минута целия народ се изсипа при нас и грабнаха чашите с кафе.
Ние трите казахме, че ще се приберем, за да си вземем нещата и излезнахме от къщата. Тръгнахме бавно към вкъщи.
Часът беше 6:23, а и на трите ни се спеше много.
- Налага ли се да ходим днес на лекции?- попита Йешим лениво.
- Ако можеш да ни намериш от някъде записките, не!- отвърнах аз и тя въздъхна.
След 10 минути бяхме вкъщи. Качих се в стаята си и се преоблякох. Взех си учебниците, сложих си слушалките и слезнах в хола.
Няколко минути по-късно момичетата слезнаха и тръгнахме към университета.
По пътя никой не обелваше и думичка. На всички им се спеше и не ни беше до приказки.
След 40 минути стигнахме пред университета. Разпръснахме се и всички тръгнаха на някъде.
Аз се запътих към залата по биология и няколко минути по-късно бях на мястото си, подпряла главата си на дъската и слушах музика. Надявах се само да не заспя.
Затворих очите си за момент и някой ме потупа по рамото. Човек не може да си почине малко!
Отворих очи и видях Джънгкук. Той ми се усмихна и седна. Каза ми нещо и предположих, че ме е поздравил и му казах добро утро.
Той ме изгледа странно, а аз се сетих, че съм сгафила. Махнах едната си слушалка и зачаках да ми каже това, което беше казал преди малко.
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 20/09/2020🪐 🪐Завършена: 22/12/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1 - jungkook - 06/10/20...