[𝟒𝟓]

486 32 13
                                    

~На следващият ден~

Г.Т. Т/И

Събудих се от нещо тежко върху кръста си. Отворих очи и видях Джънгкук на милиметри от мен. Спеше... като бебенце! Целунах го нежно по нослето, а той се усмихна леко на сън.

Бяхме в стаята му и бях само с тениската му. В стаята влизаха много слънчеви лъчи, които огряваха лицето на Джънгкук. Кожата му сякаш блестеше.

Прегърнах го силно и го целунах по бузата, а той отвори очите си.

- Добро утро, Рапунцел!- каза ми той и потърка очите си.

- Добро утро, Разбойнико!- казах аз и го целунах. Той уви ръцете си около тялото ми и ме вдигна, след което ме остави да легна върху него.

Аз поставих главата си върху гърдите му и започнах да слушам ударите на сърцето му. Беше ми толкова спокойно.

Джънгкук започна да ме гали по косата с едната си ръка, а с другата ме беше прегърнал силно.

Затворих очи и започнах да се наслаждавам на момента. Той... аз... в комбинация с тишината беше най-хубавото чуство.

Изведнъж някой почука на вратата и я отвори. Аз вдигнах главата си и с Джънгкук погледнахме към "натрапника".

- Аз... продължвайте! Аз нищо не съм видяла!- каза г-жа Джеон и излезна от стаята. Аз започнах да се смея тихо и Джънгкук ме погледна объркано.

- Защо се смееш?- попита ме той.

- Майка ти беше много сладка като започна да заеква.- отвърнах аз и той ми се усмихна.

- Обаче ти си по-сладка!- каза той и започна да ме гъделичка.

- Джънгкук... спри... моля... те!- казвах аз, а той ми се смееше. След малко спря и аз си поех въздух.

Джънгкук обви ръцете си около тялото ми и ни обърна обратно, като сега той беше отгоре.

Започна да ме целува по врата и леко да смуче кожата ми, а аз извих главата си назад от удоволствие.

- Харесва ти, нали?- попита Джънгкук с перверзна усмивка.

- Да!- отвърнах аз.

𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now