[𝟓𝟎]

498 36 18
                                    


~Skip time~

Г.Т. Т/И

Изведнъж чух хъркане. Погледнах към Джънгкук и видях, че е заспал. Беше толкова спокоен и сладък, затова не можех да го събудя.

Целунах го внимателно по бузите и станах от леглото. Отидох в кухнята и започнах да готвя, защото бях гладна.

Не след дълго бях готова. Сложих храната на масата и отидох при Джънгкук. Легнах върху него и започнах да правя смучки по врата му.

Той отвори очите си и ни обърна обратно, като започна да ме обсипва с целувки.

- Тук няма кой да ни чуе! Само двамата сме!- каза той и вкара ръцете си под тениската ми, като започна да ме опипва. Реших да му дам това, което искаше. Започнах бавно да махам тениската му. Няколко секунди по-късно беше на земята.

Започна да слиза надолу по врата ми и в този момент телефона му звънна, но ние не го отразихме. Продължихме да правим това, което си правим, но телефонът звънеше настоятелно.

- Джънг-кук...вдигни!- казах през стон и той изпуфтя. Стана от мен и вдигна телефона. Започна да говори, а аз станах от леглото и си сложих тениската. Отидох в кухнята и седнах на мястото си, като започнах бавно да се храня, а Джънгкук говореше толкова дълго, че вече нямах желание да правя каквото и да е.

Погледнах към него и забелязах, че положението в панталоните му беше много зле. Започнах да се усмихвам самодоволно, защото аз бях причината поради която на малкия Джънгкук му е тясно.

Джънгкук ме погледна неразбираемо, а аз му направих знак, че няма нищо. След малко разговорът му приключи и той дойде до мен. Започна да ме целува и да ме хапе по врата.

- До къде бяхме стигнали?- прошепна ми той.

- За теб не знам, но аз стигнах до това, че седнах на масата и започнах да се храня.- отвърнах аз.

- Ама няма ли-

- Няма!- прекъснах го аз.

- И сега кой ще оправи положението?- попита ме Джънгкук и аз повдигнах рамене.

- Сам в банята, може би... не знам.- отвърнах аз и той ме погледна лошо.

𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now