!Извинявам се предварително за това, което ще прочетете!
~На следващия ден~
Г.Т. Т/И
Събудих се от главоболие. Отворих очите си и бях в стаята на Джънгкук. Той ме беше прегърнал през кръста и спеше.
Нямах ни най-малка представа какво правя и как съм се озовала тук. Последното, което помня е че Хосок се напи, после Юна и от там нататък ми е мъгла.
Станах внимателно от леглото и отидох в кухнята. Взех си хапче и го изпих. В следващия момент забелязах, че съм с тениската на Джънгкук. Отново ме е преобличал!
Подпрях ръцете си на плота и затворих очи в опит да се сетя какво се случи вчера, но напразни опити. Не можех да си спомня нищо.
Изведнъж усетих ръцете на Джънгкук върху корема си.
- Добро утро!- каза той и ме целуна по врата.
- Добро утро!- казах аз и се обърнах към него.
- Само ако знаеш колко хубаво изглеждаш с моята тениска...- каза той и прехапа долната си устна.
- Знам!- казах аз и го целунах нежно. Джънгкук прокара ръката си нагоре по моята и се спря на врата ми, като ме придърпа към себе си. Целуна ме и задълбочи целувката като вкара и език в устата ми. Аз прокарах ръце по гърба му и започнах леко да го драскам.
След малко се отделихме задъхани. Той ме вдигна във въздуха и аз увих краката си около кръста му. Джънгкук тръгна към стаята си, докато аз правех смучки по врата му.
Той ме остави на леглото и се надвеси над мен. Започна да оставя мокри целувки по врата ми и да смуче кожата ми, а моите ръце бяха под тениската му и бавно се движеха нагоре и надолу.
Джънгкук започна бавно да слиза надолу с целувки и стигна до ключиците ми. Започна леко да смуче кожата ми, а аз издадох стон. Той се засмя тихо и продължи да прави това, което си правеше.
След малко махна тениската ми и я захвърли някъде из стаята, а аз останах само по бельо пред него. Джънгкук се усмихна доволно и започна бавно да слиза надолу като оставяше синя диря след себе си.
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 20/09/2020🪐 🪐Завършена: 22/12/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1 - jungkook - 06/10/20...