~На следващия ден~
Г.Т. Т/И
Събудих се в прекрасно настроение. Поседях малко в леглото докато се разсъня и след това влезнах в банята. Измих си зъбите и лицето и излезнах. Преоблякох се и погледнах към Йешим. Това момиче спеше като пън. Аз ако бях досега да съм станала.
Излезнах от стаята и слезнах на първия етаж. Влезнах в кухнята и започнах да си правя кафе.
В къщата беше тихо. Можех да чуя дори туптенето на сърцето си. Седнах на стола и започнах да пия от чашата пълна с кафе, докато се наслаждавах на тишината.
Изведнъж чух стъпки. Обърнах се назад и видях Джънгкук.
- Добро утро!- поздрави ме сънено.
Зачудих се дали да го поздравя, но накрая реших да не го отразя. Продължих да пия от кафето си и да гледам навън през прозореца.
- Съжалявам!- започна Джънгкук.
- Може би наистина не ми влизаше в работата. Наистина много съжалявам! Обещавам, че няма да се повтори! Няма да си навирам носа там където не трябва, ти само ми прости!- продължи и хвана едната ми ръка.
Отново тези проклети пеперуди се появиха. Защо?! Каква беше причината те да се появяват всеки път когато ме докосне? (Не че Джънгкук докосва много Т/И, ама това е друга тема за разговор)
Мисля, че Джънгкук беше искрен в това, което казваше. Зачудих се дали да му простя. Дали да спра да се държа толкова студено с него и да бъда по-мила. Ами ако ме нарани?! Не искам отново да бъда наранена!
- Ще ми простиш ли?- попита ме той тъжно.
Сега какво да му кажа?! Че му прощавам или не?! Наистина не знаех.
Изведнъж при нас дойде Дияна. Направи си чай и седна на стола срещу мен. Започнахме да си говорим и след време всички се събраха в хола.
Започнахме да правим закуската. Вече къщата беше като кошер с пчели. Чуваха се много гласове.
Джънгкук постоянно се опитваше да ми помогне и да бъде близо до мен. Отвреме навреме ме докосваше без да иска и проклетите пеперуди постоянно се появяваха.
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 20/09/2020🪐 🪐Завършена: 22/12/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1 - jungkook - 06/10/20...