~Няколко месеца по-късно~Г.Т. Т/И
Събудих се от мокри целувки по врата си. Не беше Йешим или Саша. Те не правят такива неща. Ние нямаме куче или котка. И малко дете нямаме. Сигурно е Джънгкук!
Седях със затворени очи и се наслаждавах на целувките му.
- Няма ли да се събудиш вече?- изпуфтя Джънгкук. Колко е сладък.
Започна да ме целува по бузите, носа, челото, устните, но аз нямах намерение да се "събуждам".
Джънгкук продължи с целувките и започна да слиза бавно побавно надолу по врата ми, като отвреме навреме смучеше кожата ми. Прокара ръката си по тялото ми и аз настръхнах.
Отново пеперудите в стомаха ми започнаха да прехвърчат. Всяко негово докосване ме караше да се вълнувам сякаш е за първи път.
Изведнъж Джънгкук спря с действията си и започна да ме гали по косата.
- Т/И, хайде ставай.- започна да ми говори тихо.
- Ммм.- измънках аз.
- Не искам!- казах аз и го дръпнах към себе си, а той се приземи до мен. Обърнах се към него и го прегърнах.
- Будна съм още от първите целувки по врата ми.- измънках аз и зарових главата си в гърдите му.
- Значи нарочно не си отваряше очите, за да продължа да те целувам?! Ах, Рапунцел, голяма палавница си!- каза той и се засмя леко.
- Моля?! Аз?! Палавница?! Аз съм много добро и послушно момиче и затова продължих да спя.- казах аз и той се засмя.
- Добрите момичета не спят до късно. Стават още в 8:00 часа, а сега е 13:12!- каза Джънгкук.
- Ти как влезе?- попитах аз като се опитах да сменя темата.
- Йешим ми отвори вратата.- отвърна той и аз кимнах.
- Хайде, ставай вече! Ще те заведа някъде!- каза Джънгкук и аз вдигнах главата си.
- Къде?- попитах развълнувано.
- Изненада!- отвърна той.
YOU ARE READING
𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐆𝐞𝐭 𝐓𝐨 𝐊𝐧𝐨𝐰 𝐘𝐨𝐮 // 𝐉.𝐉𝐊 [ЗАВЪРШЕНА]
Fanfiction🪐Започната: 20/09/2020🪐 🪐Завършена: 22/12/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всички допуснати грешки~ ------------------------------------------------------------------ #1 - jungkook - 06/10/20...